• De stelling van vandaag luidt:
    Museums moeten gratis zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Chewsty schreef:
    (...)

    Mijn mama geeft les talen,dus ze zal het wel beter weten zeker.


    Nou, ieder mens maakt fouten. En ik herinner mij op een of andere manier zeer goed dat toen ik in de les Nederlands zat, ik dit heb gelezen.
    Bytheway, hier is een site die de waarheid van mijn stelling bevestigt: http://www.exploratorius.nl/links/eropuit/musea/index.htm
    Staat bij 'informatie' (:
    Als ik het niet zeker wist zou ik het nooit zeggen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2009 - 15:08 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Eef95 schreef:
    (...)

    volgens mij kan het ook allebij


    ga er trouwens nooit heen enkel met school


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Voor kinderen onder de 16 is het al gratis. Zelfs de audio-gids. In Belgie tenminste.

    En mensen die er naar toe gaan vinden het meestal waard om een bepaald som geld te betalen en ze zeuren er niet over, omdat ze kunst waarderen.

    Dus niet mee eens.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    Voor kinderen onder de 16 is het al gratis. Zelfs de audio-gids. In Belgie tenminste.

    En mensen die er naar toe gaan vinden het meestal waard om een bepaald som geld te betalen en ze zeuren er niet over, omdat ze kunst waarderen.

    Dus niet mee eens.
    Wat zij zegt ;D


    Only losers can act the way you do

    voor kinderen wel maar voor ouderen niet dus ik ben het oneens.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    voor mij hoeft het niet, ik ga er zoieso niet heen (:


    -

    Oneens.
    Goedkoper,ja gratis,nee wand uiteindelijk moeten zij ook geld krijgen en dan moet de regering hun gaan betalen van ons belasting geld. Dus uiteindelijk betalen wij het tog.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik weet niet precies wat ik er van moet denken. als het gratis is komen er waarscheinlijk wel meer mensen maar het moet natuurlijk ook geen hangplek gaan worden voor als het kut weer is ofzo. maar ik vind wel dat het een stuk goedkoper moet worden!

    voor en tegen,
    voor, zodat men cultureel iets meer kan bijbrengen maar tegen, want hoe moeten die mensen dan hun loon verdienen?


    It even took me by surprise

    Hmm, what ever.

    oneens.

    je hebt tegenwoordig een cjp pas.
    en andere kortingsdingen.

    bovendien valt de prijs soms behoorlijk mee,
    en sommige musea's ZIJN gratis.

    ik hou van musea's <3

    Katherine schreef:
    Voor kinderen onder de 16 is het al gratis. Zelfs de audio-gids. In Belgie tenminste.

    En mensen die er naar toe gaan vinden het meestal waard om een bepaald som geld te betalen en ze zeuren er niet over, omdat ze kunst waarderen.

    Dus niet mee eens.


    ja, en in frankrijk is het voor studenten (tot 18 / 21 jaar ) het ook gratis.

    joh, boeiend!

    ik vind het best zo.
    ik wil er best wat voor betalen.

    Eigenlijk maakt het me niet uit, wanneer ga ik daar nou heen? x3 Misschien is goedkoper maken beter. Misschien stimuleerd het de kinderen wel om wat bij te leren (nerd) x)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Maak me niks uit

    ik ga tog nooit naar een museum


    Of Course, I Can Kill Myself... But You Are First

    nee. want ze meoten ook onderhoduen worden. en bijv. bij eht natuur museum is er steeds een neiuw tema en dat meot ook betaald worden.