• Haaii!
    Ik wil eigenlijk nog een nieuwe Quiz beginnen maar ik heb géén idee over wat ik iets zou moeten doen!
    Het enige wat ik heb is een titel. Dit is de titel.
    Would You Rock My World?[TH]
    Weten jullie misschien iets om over te doen?

    Alvast bedankt!

    xxx(H)

    Niemand?
    Nou lekker dan -.-

    ocharme!....

    Wat? Ocharme?

    Hmm, over..
    Een meisje dat in een rockband zit en beroemd word door TH =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Niemand?
    Nou lekker dan -.-

    op dit moment kan ik nie direct een quiz bedenken ....

    Wat? Ocharme?

    dat niemand daarjuist reageerde! bedoelde het niet slecht hoor!(baby)

    Uhmm sorry Rose
    Maar dat idee is echt al véél gebruikt en dan ben ik precies een na-aper :P

    Misschien kan die over uhm jaa ik heb eigenlijk geen idee. Ik ben zelf ook inspiratie loos voor me eigenverhaal maar ik ben wel bezig met deel 21 xx


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    En anders doe je myn idee wat ik toch nooit af heb gemaakt xD
    Over het meisje dat een rbief kreeg dat niet voor haar was, het was voor de dochter van Saki maar zy kreeg de brief met de msn van Georg en Gustav xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Welk idee is dat Rose?

    Een verhaal met een voetballer anders XD?? Want tja jij hebt al veel TH serie's dus een Voetbalverhaal is ook leuk.

    Rose!
    Doe jij niet verder aan die serie :(

    JE MOET! :P

    Misschien over een meisje, wiens beste vriendin/zus/moeder/vader/broer weet ik veel drugsverslaafd is, en die persoon probeert te helpen en blabla xD

    Nog een idee:
    Combi van Voetballers naar TH:

    Een meisje heeft met een voetballer maar die bedriegt haar. Zy komt hierachter tydens een schoolwedstrud en barst in tranen uit. Huilend rent ze weg en iemand van TH ziet het. Hy krygt medelyden en geeft zyn nummer aan haar voor als ze nog eens raad nodig heeft. Zy belt hem en uiteindelyk worden ze verliefd xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oooooof! Haar moeder is dood, vader werkt veel en zus of broer is gehandicapt en ze moet daarvoor zorgen, en op een gegeven moment knap ze gewoon!