• zie titel

    Als je er een hebt , mag je hier even neerzetten , of in een prive bericht of in mijn gastenboek ...

    Greetzz

    (ik weet niet of dit verboden is en/of het juist staat)

    de mijne (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    The Swan Song


    I am an idiot, I move.

    You're killing me softly {Twilight} Een Jasper Hale serie
    My Fantastic But Pretty Irresistible Dead Boyfriend |Twilight/Edward Cullen| +16 Een Edward Cullen serie
    Unexepted since 1863 [Twilight /Jasper Hale] +16 Een Jasper Hale story
    En ik heb nog series en stories van de acteurs van Twilight :) Over Kellan Lutz, Jackson Rathbone, Robert Pattinson en Taylor Lautner ;)
    En mijn bff's hier op Quizlet hebben er ook nog :).
    Link voor Tess aka Kellan Lutz/Emmet Cullen lover
    Link voor Lisa aka Robert Pattinson/Edward Cullen lover
    Link voor Kimmy aka Taylor Lautner/Jacob Black lover
    Ik denk dat ik je hier een beetje een paar series/stories heb gegeven

    Mijne is best leuk denk ik (:
    Twilight Forever


    The soul needs autumn.

    'Standing in the {Twilight}'
    dat is de genen van mij
    ik vind hem wel leuk xD

    I'm the only girl in a group of guys [Twilight]
    Dat is die vn mij .

    zie de mijnen :

    shut up or i´ll bite your fucking head of
    on the top of the fucking world
    en ik had er nog een maar weet naam ff niet meer :x
    dom.


    We can only learn to love by loving.

    Verplaatst naar series promoten :]


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb er drie
    'cause wolves are nicer than your vampires
    http://www.quizlet.nl/serie/22184/cause-wolves-are-nicer-than-your-vampires
    Gabi Swan, zusje van Bella, komt naar Forks. Bella wilt niet dat ze weet dat de Cullens vampiers zijn en Jacob en zijn vrienden weerwolven, om haar te beschermen. Maar Gabi wordt verliefd op Jacob..
    My best friend: The Vampire
    http://www.quizlet.nl/serie/20990/my-best-friend-the-vampire
    Daphne is half-mens, half-vampier en woont bij de Cullens
    (ik kan niet echt uitleggen over wat het verhaal gaat)
    Lost my love, lost my life
    http://www.quizlet.nl/serie/23901/lost-my-love-lost-my-life
    de plannen zijn verandert. Bella wilt nu meteen vampier worden. Omdat Edward het niet kan, doet Carlisle het in zijn plaats. Maar het loopt fout af, het venijn heeft Bella vermoord. Edward beslist om weer naar Volterra te gaan. Maar wordt dan daar tegen gehouden door Susan, een vegitariër die voor de Volturi werkt. Ze wordt dan door de Volturi naar de Cullens gestuurd om Edward te bewaken. en de rest lees je wel als je mijn serie maakt ^^

    Ik ben slecht in inleidingen maken xD


    VIP - Very Important Penguin

    Floodlight heeft er een leuke
    Die's niet zo ontzettend speciaal ofso maar wel heel mooi geschreven
    Bella heeft een beste vriendin Elle, ze krijgen ruzie en dan wilt Elle haar kostbaarste bezit afnemen: Edward
    ^^

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 19:02 ]

    Ik heb een Emmett-lovestory?

    The Strong Big Vampire
    Kim Swan is het 16 jaar oud en woont In Phoenix,een warme stad in Zuid-Westen van Amerika. Deze zomer gaat Kim naar haar nichtje Isabella Swan in Forks toe voor een tijdje. Kim en Bella hadden een goede band maar hadden sinds de verhuizing van Bella niet zo heel veel meer contact. Kim heeft er zin in om naar Bella te gaan aangezien ze heeft gehoord dat Bella een vriend heeft..genaamd Edward. Kim leert in Forks zo via Bella en Edward de rest van de familie Cullen kennen,Kim vind het maar een aparte familie en kan niet zo goed met iedereen over weg,behalve met Emmett.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 9:32 ]

    Ik heb A trip to Twilight
    En hijs al af


    Your make-up is terrible

    http://www.quizlet.nl/stories/3747/i-wont-bite-anyway-not-that-hard-edward-cullen/

    I won't bite, anyway not that hard. (Edward Cullen)


    T gaat over een vampiermeisje, die samen met haar moeder, een mens, naar Forks verhuist. Op dringend verzoek van Carlisle moet ze bij de Cullens intrekken, om geen gevaar voor haar moeder te zijn nadat ze haar vader vermoord heeft. Samen met de Cullens verhuist ze naar Dawson, Canada, en bouwt ze een nieuw leven op, met de bijhorende problemen natuurlijk xd.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 11:22 ]


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    Another Twilight story (=
    Ik wist geen andere titel (=

    Aurora Diarana is een vampier en de ex van Edward Cullen.Met haar vampierenfamilie is ze,zodra het uit was met Edward ergens anders gaan wonen.Nu verlangt ze terug naar hem,en ze gaan terug naar Forks.Maar daar ontdekt ze Bella Swan.Zal Edward terug voor zijn oude liefde vallen of trouw blijven aan Bella?En wat heeft Jacob Black daarmee te maken?


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=6585
    Er zitten wel wat 16+ scenes in dus..

    [ bericht aangepast op 13 sep 2009 - 18:26 ]


    <3