• Dit is wel het sgattigste wat ik ooit heb gezien, Bill's speelgoedvliegtuig, JUMBIE!!!

    http://nl.youtube.com/watch?v=LbF0o54TOLM&feature=PlayList&p=FAC7121DC9779A09&index=53

    en dan heb je ook nog 'Reden' live van het Concert,,Bill kijkt 'Tom-achtig' (geil)
    op 01:07 en 02:16 dat mag hij van mij vkr doen

    http://nl.youtube.com/watch?v=6WbJbw_2MB0

    whahahahahahaha!!!! ik zit hier op school en ik moest echt keihard lachen :D:D mensen zitten mij nu... heel.. vreemd... aan te kijken... XD nu ga ik die reden kijken *wenkbrauwwiebel*


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    het hele optreden is vet!!! :D en die 2:16 is kei lief!! :D die wenkbrauwen XD aleen die 1:07 zag ik niet...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wenkbrauwwiebel van Bill RULESSS

    jah echt lief *zwijmelzwijmel* en hoe T+G spelen en dan lijkt het kei simpel en dan kijken ze ook zo het publiek in... zucht hihi (lol)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    haaaaaahh zooo sgattig :p


    bill(H)(H)

    AAAAAAAAAAAH jah Bill & Jumbie :D(flower) ik heb de zimmer live dvd en daar staat dat filmpje met bill en jumbie o0wk op :P echt zo0w schattig (flower)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Jumbie Had ik al lang gezien, Maar het blijft Grappig wnr Gus zegd: Die kleine FLieger?! xD
    Whahaaha
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    Bill kijkt idd Geil :D
    = Sexy :P
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    wahaa zo SEXY!!

    goh:8 Bill is tog ALTIJD sexy??? :P

    goh:8 Bill is tog ALTIJD sexy??? :P

    Maar als hij die kop trekt, is hij het NOG MEER:D
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    iemand vroeg laatst aan mij:

    Wat is er nou leuk aan een debieltje van 18, die zich gedraagt als een jochie van 5? (dat zei mijn bestevriendin--->doesn't like TH)

    ik zei: dat ie zich zo kan gedragen, en er ook nog mee wegkomt ook XD

    p.s. hebben jullie aflevring 7 van Tokio hotel TV al gezien op youtube??? deel 2 van de MTV ema's backstage...vooral het stukje als de jongens backstage komen na hun 'waterballet' is sppr!

    Jaa ik heb het gezien:D:D
    Dan Zijn ze Superschattig Me Witte handdoeke rond hun, Behalve Tom want die heeft zijn gitaar nog vast
    En FF later zie ge iedreen met een handdoek-bandana xD
    Behalve Gus want die heeft kort haar:D
    En drna Tom...Met...Ahum...*Ze heeft het moeilijk xD*...Nicole :(:(:(
    OKe, En ze waren zo aan het Fluisteren, De rest heb ik ni Gezien, ik was gaan kotsen xD
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    soooooooooooooooooo supper sweet (H) gustav (H)(H)(H)(H)(H)

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaw
    hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jumbi!!! zoeem!
    heahea