• zoals je al aan de titel kon zien wie heeft er ook iets moeilijks om mee te leren leven?¿
    ik heb ook iets wat niet moeilijk lijkt maar wel is.
    ik ben hyper mobiel of ik heb soepele gewrichten.
    als je je afvraagt wat dat is of wat ik kan.
    nou ik kan al mijn vingers uit de kom halen.
    ik kan mijn schouderbladen heel ver uitsteken.
    ik kan ook mijn arm vrijwillig uit de kom halen.

    maar wie heeft dus ook iets moeilijks waar je helaas mee moet leren leven?

    Kunststof enkelbanden >.< Echt een hel! Ik mag helemaal niets meer!

    Ik moet ermee zien te leven dat ik mijn moeder nooit meer zal zien... kk, even kort samengevat... dus ik heb mezelf alles maar dan ook alles qua make-up zelf moeten aanleren, ect.ect...

    Het is niet de bedoeling dat ik hier een beetje zielig zit te doen, maar het is niet het makkelijk om een trauma te hebben...

    x.Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Uhmz, dat mijn ouders gescheiden zijn?
    Ik heb niet echt iets heeel vreselijks ergs eerlijkgezegd.

    Hm.. ik heb zware astma en slik daar af en toe zelfs prednison (dat is kk-medicijn..) voor, omdat ik het al heel benauwd heb met gewoon praten of lopen. mijn longinhoud is.. 45% van wat normale mensen hebben, best klote.
    En ik ben net zoals Esemesje een KOPP-kind. Vader aan de alcohol, weet je wel.. Niet dat hij dan agresief wordt ofzo, maar toch. Das echt zwaar kut af en toe.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nou mijn broer heeft Schizofrenie, dat houd in dat je stemmen in je hoofd heb die zeggen dat je bijv. weg meot lopen en het kan ook zo erg zijn dat ze zeggen dat je zelf moord moet plegen, nou me broer had dus dat laatste en het gaat nu weer beter met hem vanwege de medicijnen. Maar voor dat me ouders ontdekte dat hij dat had kreeg ik altijd alle aandagt. Want ik was de jongste. Maar nu krijg me broer alle aandagt. In het begin had ik het daar heel moeilijk mee. Maar nu wen ik er wel aan.
    Maar dit is niet zo erg als die verhalen van jullie :'] xx.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    tgat stom klinke: maar dat ik hier vast zit:( nog te jong ben om te beslissen waar ik naar toe ga en hoe laat en wnr ik vertrek en hoelang alleen of met iemand die aan men zij staat allemaal onmogelijk door de leeftijd die ik met me meedraag:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tgat stom klinke: maar dat ik hier vast zit:( nog te jong ben om te beslissen waar ik naar toe ga en hoe laat en wnr ik vertrek en hoelang alleen of met iemand die aan men zij staat allemaal onmogelijk door de leeftijd die ik met me meedraag:(

    Cuwl, daar heb ik ook last van :'] Maar je leert er wel mee leven.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)
    Cuwl, daar heb ik ook last van :'] Maar je leert er wel mee leven.
    da ist juist wil der ni meer mee leven wil hier gwn weg degene die heeft gezegd da ge maar vlwassen zijt vanaf u 18 oh man als ik die tegen kom è (duivel)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik heb ook wel iets maar dat is niet zo heel erg en ik kan er zeker mee leven! ik mag niet te lang rechtstaan bv. als je met iemand staat te praten! dan worden mijn benen helemaal blauw en rood! echt raar.maar ik kan er wel mee leven, ookal is het soms irri!

    Niet echt erg fzo in vergelijking wat ik hier allemaal lees...

    Vroeger had ik voedselallergie, mocht helemaal niets eten of ik kreeg hele pijnlijke branderige uitslag. Voor chocolade en limoenvruchten waren gewoon té pijnlijk. Voor de rest ben ik volgens mij best gezond...


    BAM!

    Wow, wat jullie allemaal hebben is echt erg, dat sommige mensen al zoveel meegemaakt hebben.
    Ik heb zelf niet zo heel erg iets, ik heb dyslexie.
    Maar dan niet met rekenen of lezen, maar met spelling, en ik leer iets moeilijker dan andere mensen, opzich soms best wel hatelijk als andere het al snappen en het voor mij nog duizend keer uitgelegd moet worden :S.


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik heb niet echt ietrs moeilijks om mee te leren leven ofzo, maar als ik 1x wil Sprinten in de GymZaal ofzo kan ik daarna 5 minuten niet meer lopen en dat is kut ¬¬
    En ik weet iets wat ik niet mag weten, en ik ga dat hier niet neerzetten... Als jij het zou weten en het zou jou overkomen zal je dat zwaar kut vinden!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat ik de vriendin van men nonkel heb betrapt met men nonkel zijn beste vriend, en ik mag het aan niemand vertellen, en zij doet alsof er niets aan de hand is ..

    Wow, das echt erg :|


    Fight for you're love, cause it worth it

    Dat ik de vriendin van men nonkel heb betrapt met men nonkel zijn beste vriend, en ik mag het aan niemand vertellen, en zij doet alsof er niets aan de hand is ..


    Amai!
    Irritante situatie :S


    007