• zoals je al aan de titel kon zien wie heeft er ook iets moeilijks om mee te leren leven?¿
    ik heb ook iets wat niet moeilijk lijkt maar wel is.
    ik ben hyper mobiel of ik heb soepele gewrichten.
    als je je afvraagt wat dat is of wat ik kan.
    nou ik kan al mijn vingers uit de kom halen.
    ik kan mijn schouderbladen heel ver uitsteken.
    ik kan ook mijn arm vrijwillig uit de kom halen.

    maar wie heeft dus ook iets moeilijks waar je helaas mee moet leren leven?

    mijn bekken staan scheef dus mijn rug ook, en daar heb ik vaak last van..

    mijn knieschijven zijn verrot(als sinds dat ik kon lopen)

    ik kan mijn duimen uit de kom halen en mijn pink.

    Ik kan mijn grote teen uit de kom halen.

    mijn vingers staan scheef

    ik kan mijn linkerhand, tegen mijn linkeronderarm leggen >.<


    ik kan ook al mn vingers uit de kom halen helaas doe ik dat ook een beetje te vaak

    Ik heb niet ergs in vergelijking met jullie alleen heel veel littekens en vooral een rare rond mijn duim, dat komt omdat die er af was door een stuk glas. En als kind stikte ik in alles maar kben dan geopereerd aan mijn keel dus ik heb er geen last meer van.

    (...)

    Amai!
    Irritante situatie :S

    Eindelijk begrip, hier vinden men ouders het maar doodnormaal dat ik erover zwijg, en ik kan echt niet meer met die vrouw praten hé, het lukt echt niet ö het gaat zelf zo ver dat ik iedere week 5 euro krijg om goeiedag tegen der te zeggen, aan de ene kant wel gemakkelijk, maar ik schend er wel men 'trots' mee XD

    ik val regelmatig zomaar flauw dat heb ik al vanaf dat ik 6 was en de doktoren kunnen niks vinden :S dus dan sta 'k bijvoorbeeld met m'n vrienden te praten en dan zak ik ineens in elkaar :S ik mag niet alleen de straat op want stel ik steek over en val flauw op de rijbaan ! en m'n tweelingbroer heeft een longziekte en hij moet bijna vierentwintig uur per dag beademd worden via zo'n slang in z'n neus :S

    Jezus, wat een nare dingen maakt iedereen mee!:O

    Mijn stiefvader is 4 maanden geleden overleden.. En het was mijn beste vriend en we deden heel veel samen.. Ik mis m echt VRESELIJK en elke avond luister ik zijn lievelingsliedje en lig ik weer te janken in bed..

    Maarjaa er zijn ergere dinggen in het leven, zoals wat ik hier allemaal lees enzo!

    M'n moeder heeft bekkeninstabiliteit, ze heeft nu dan ook 9 schroeven in haar bekken zitten. En dan zijn de operaties nog mislukt ook. We hebben net een heel compleet aangepast huis, maar ze heeft nog elke dag veel pijn. Tegen de pijn heeft ze dan ook veel medicijnen, maar daar word ze langzamerhand imuum voor. Daarbij komt dat ze ook nog eens reuma krijgt.. En ik kan dat allemaal erven. Daarom loop ik nu ook op zooltjes, gelukkig valt dat niet zo erg op en kan je die bovendien heel makkelijk in normale schoenen schuiven. Maar als ik dan eens last van mijn rug heb ofzz moet ik meteen naar de dokter toe om het te laten controleren, omdat ik net zo goed bekken instabiliteit kan krijgen. Maar mijn moeder heeft dat dus wel, en alle operaties zijn mislukt dus ze heeft echt mega veel pijn. Soms zoveel dat ze echt helemaal niks kan doen. Ik moet haar dan ook wel eens helpen in het huishouden enzz..

    xX


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    wow wat maken jullie toch allemaal erge dingen mee! ik heb dus egt helemaal niks wat ik hier kan melden..


    Je moet worden wie je bent.

    -ik heb een litteken presies op mijn bikinilijn en als ik op het strand loop of in het zwembad kijken de meeste me raar aan best vervelent

    -ik heb een bot ziekte en breek snel wat

    -ik heb soms ik gewoon rustig zit ofso krijg ik ineens zwarte vlekken voor mijn ogen net of ik dan blind ben maar na een tijdje is het weer weg
    ik had het een keer op de fiets en reed een auto mij haast aan

    -ik heb ook last van nacht blindheiddus ik moet s'avonds altijd een goede felle lamp aan anders zie ik niets

    -en ik heb ook last van zonnealergie ik kan niet lang in de zon zitten maximaal een uur als die niet fel scheint

    Ik heb eigenlijk niks ergs ofzo x']

    mijn moeder heeft suikerziekte en er is een kans dat ik of mijn broer dat kunnen erven. maar als ik het zou krijgen heb ik een groot probleem want ik ben bang voor naalden. mijn moeder heeft het gekregen toen ik net 14 maanden was. dus ben ik bang dat ik het kan krijgen.
    en hoe ouder ik word hoe soepeler ik word en das heel lastig.

    oke dit is miss niet zo erg als dat van jullie maar voor mij is het vreselijk ik ben namelijk alergisch voor chocola en dat is mijn verslaving maar als ik chocola eet wkrijg ik allemaal lelijke vlekje dus ik mag geen chocola meer eten maar ondertussen ben ik al afgekickt ookal was het wel moeilijk


    Sick and tired of needing your affaction

    ik heb nog iets erg waar ik mee moet leren leven ik heb botkanker gehad en het kan nog altijd terug komen

    En ik ben net zoals Esemesje een KOPP-kind. Vader aan de alcohol, weet je wel.. Niet dat hij dan agresief wordt ofzo, maar toch. Das echt zwaar kut af en toe.


    Mijn vader is ook verslaafd geweest aan de alcohol..dat was tijdens zijn depressieve periodes.. (Helaas werd hij er wel agressief van :()en hij rookte heel veel..maar hij is met beiden gestopt :)
    Nu gaat het eigenlijk hartstikke goed.
    Hij werkt gewoon weer..
    Maar stressvolle situaties moet hij wel vermijden.

    Sterkte met jouw vader.

    Xx

    Esemesje


    It's heavy but you are not the only one

    Wow.
    Wat een erge dingen allemaal!!
    Ik heb eigenlijk niet iets ergs.
    Ik heb wel ziektes in mn famielie ofzo,
    mn opa heeft voor de 2e keer kanker en mn vader en oma hebben allebei suikerziekte.
    Maarja,
    dat is niet zo erg vergeleken met alles wat hierboven staat enzo. [behalve de kanker van mijn opa dan.. :(]

    xx. <33



    AAP

    - ik heb ecxeem overgeërfd
    - ik heb een spinnenfobie overgeërfd
    - ik heb wat rugprobleempjes overgeërfd
    - ik heb schrik in een vliegtuig, boot en trein overgeërfd
    - ik heb prop in oor overgeërfd
    - ik ben te klein voor mijn leeftijd -.-' (16 jaar en 1m 54 [nee ben geen dwerg] en mijn nicht van 13 is verdomme ne kop groter dan mij ofzo, wss meer ma kom)
    - en nog zo van die kutdinge, mijn domheid bv.
    ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.