• DAMN O.O
    echt serieus.

    Ligt het aan mij of VERDOEN mensen hier hun tijd door op TH topics te reageren met de message dat ze een fanactie dom vinden, of TH zelf.

    Die filter, werkt nog altijd weetje, zet hem dan goddomme aan.

    De helft van jullie was vorig jaar nog wel fan en als iemand het dan ook maar WAAGDE iets lulligs te zeggen zaten jullie allemaal op de kast.

    Hoe heb je het lef dan nu zelf fans zo de grond in te stampen.

    Kijk dan niet in dat subforum en in die topics. Ze staan niet voor niets apart!
    Mening hebben oke.
    Maar om hem steeeds zo irritant te uiten.
    Als je 1x vermeld dat je Tokio Hotel niet meer cool vind, be my guest.
    Maar dat hoef je niet 10000x te vermelden in alle verschillende topics. Zo cool is het niet een band de grond in te stampen hoor, in case you did not notice.

    Vind het echt te triest voor woorden.

    voorbeeld:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=40248
    Dit meisje is NIEUW, komt van een andere site in de hoop de fanactie die daar waarschijnlijk WEL gewaardeerd wordt, over te brengen en het gezellig te hebben met andere fans.
    Wat doen jullie?

    'TITEL IS VERBODEN'
    'Ja sorry hoor maar ik vind die actie dóm'
    'Dit topic is dubbel' [en die dan voonamelijk 1000x]

    Aardig, he?
    1. Ik was in de veronderstelling dat wij hier het forum onderhielden? En dat tips over topics via pb gingen. En dus neit zo aso in een topic gedumpt.
    EN DAN ZEKER NIET 9X ACHTER ELKAAR.
    Als je nou al ziet dat iemand dat posste. |: Wat is dan het nut voor jou het nog een keer te roepen?

    2.
    Dit is een nieuw lid.
    Sorry maar met zo'n verwelkoming zal het me niets verbazen als die niet meer terug komt.
    Congratz jullie hebben er eentje de eerste keer meteen afgesnauwt.


    Wees blij met jezelf.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:20 ]

    KimRevenge schreef:
    (...)

    Het is spijtig dat alle haters(TH/CB/JB/Twilight) hier op Quizlet niet zo dneken, om hun gedachten en schelderijen voor zich te houden

    Ja, het is gewoon zonde dat ze zo reageren.


    -

    whaaaaa you're SOOO Right xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Ja, het is gewoon zonde dat ze zo reageren.


    Ik vind toch dat sommige zich nog inhouden, hoor. :X


    You'll never dream alone. <3

    Ik hoopte juist dat dit zou ophouden, maar het mocht niet zo zijn. (huil)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Amen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik vind toch dat sommige zich nog inhouden, hoor. :X

    Ja dat wel, maar dan nog komt het nogal grof over.


    -

    Eat them alive. :9~

    Ik heb mijn TH-filter aan dus ik weet niet echt hoe mensen reageren op TH-topics, maar reacties als 'Je titel is verboden' heb je op elk topic met een titel die verboden is. En dat is best wel irritant.

    Gheghe, dit vind ik wel grappig. Buh, maar dat heb je overal, Overal hoor en zie je wel mensen die zo op je reageren, dat zal je altijd houden.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 21:18 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En daarbij, willen mensen altijd doen alsof ze alles beter weten, en dat van tokio hotel. Wat kan mij het schelen als iemand hun leuk vind.? uh ik zit er neit mee, en mijn leven word er niet anders van.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben nog steeds fan. :Y)
    & Ik ben het helemaal eens.


    A. ikmisje.

    Laat me geen namen noemen, maar inderdaad, jezus wat erger ik me daaraan o.o
    Ik lijk wel uniek als fan.


    ok

    Undertaker schreef:
    Ik ben niet zo van dat ge-amen, dus ga ik een WiseManSays afreageerverhaaltje van maken.


    DAMN! Waarom zo'n facking gezeik uit een topic waarin een mod zegt dat mensen niet op elkaar moeten zeiken om niets! Ze is verdomme een MODERATOR! Die mag dat zeggen, die móet hier de facking orde houden! En laat ik eerlijk zijn, I don't facking care of iemand nu TH fan of CB van of JB fan of Twilightfreak is, je moet elkaar in zijn waarde laten! Damn, je hoeft niet iemand te eren als een god, maar een béétje respect voor elkaar kan toch wel? Als iedereen hier zo "zichzelf" is en zo blij is dat er hier niet op hu hoofden wordt gescheten omdat ze... WEETIKVEEL, een juten zak over de kop heentrekken en dat mode vinden (off: Helpt ook tegen de stront), dan mag diegene dat toch hier al helemaal vinden? En trouwens, als je dan een jutezak op je kop draagt, moet je ook niet een ander af gaan lopen zeiken omdat die naar JB luistert. Een grapje kan wel, maar om, WIE DAN OOK, met zijn 2335784-en vol te gaan spammen met berichtjes als "Die jutezak ziet er niet uit" of "JB is gay", dan gaat dat toch TE FOCKING VER!?

    Ik ga er waarschijnlijk heel veel spijt van krijgen dat ik dit gezegd heb, maar ík laat niet over mij heen lopen en zal dat ook niet bij anderen doen.
    Zo, Wise Man Has Spoken. Dat is eruit.


    Iedereen negeert je berichtje, maar ik wil even zeggen dat ik vind dat je dat mooi gezegt hebt.

    Respect, dat ontbreekt.

    Vind het btw wel chill dat jullie er zo op door zijn gegaan. Een goeie discussie zet mensen aan tot nadenken.

    Ik wil nog even benadrukken dat dit niet enkel voor TH geldt, het is alleen datgene wat me op dit moment tot daar zit.

    Mensen respecteren elkaar niet meer, en zin veel te bot. Daarnaast hebben wij het helaas zo laten verslonsen dat ze ermee wegkwamen.

    KimRevenge schreef:
    OMG doe nekeer normaal. Iedreen mag doen wat hij/zij wilt. Je zit hier te kakken dat TH-Haters TH uitmaakt. Maar jullie TH-fans zijn geen haar beter! Jullie zitten JB-Fans , CB-Fans en Twilight-fans ook uit te maken, dus doen die fans dat ook bij jullie. Ik persoonlijk trek mij hier geen kl**t van aan. Ik ben van geen fan van TH, CB of JB! Maar ik kan het niet af dat jij hier u een beetje afreageerd tegenover die haters. En btw: Dat kind dat je hier voorstelt is niet nieuw, ze zit er al op van 9januari, ik ben zelf nieuwder dan haar (N)
    En nu wil ik hier ook even op haar tropic reageren want ik heb geen zin om daar te reageren! Why The fuck moeten wij op TH stemmen! Ze hebben al twee jaar geen muziek uitgebracht! Dan ga ik lekker niet op hun stemmen hoor --' Dan kunnen we even goed op beste pop Blue invullen , terwijl die allang gestopt zijn of Spice Girls! Dat heeft hetzelfde effect!
    Ik ben het beu dat jullie altijd moeten klagen dat de TH-Fans de slachtoffers zijn ! Ik word er gewoon pissig door. TH-Fans zijn even veel slachtoffer als JB-fans, CB-Fans en Twilight-Fans die ook worden uitgemaakt. En nu wil ik hier geen domme commentaar op van 'ie denk je wel dat je ben' of van 'Tokio Hotel Hater!!' Want ik weet goed wie ik ben, wat ik doe en ik ben geen hater en geen lover van TH of JB of CB!! Dus hou al jullie commentaartjes voor uzelf
    Ps: Het is niet de echte eigenaar van dit account, maar haar zus. En wil je toch u zegje eens doen, kom dat tegen mij zagen enzo
    (doeg)


    Kijk, natuurlijk mag iedereen zeggen/doen wat hij zelf wilt. maar ik bedoel je hoeft toch niet de héle tijd mensen de grond in te duwen met iets? Net zoals wat Cherished al zei met die nieuwe toho actie. en boeiend dat ze niet nieuw is, dan heeft ze wss. iets niet goed begrepen. So freaggin what?
    En kijk, IK persoonlijk ga niet op een of ander JB-topic reageren.
    A- omdat ze me geen reet interesseren.
    B- Omdat ik de behoefte niet voel er berichten te posten met, JB zijn stom, je actie is stom, etc.;) Ik heb dan zoiets van, wat moet het die fans nou boeien dat ik hun actie shit vind? Nou juist, niets.

    én als een meisje lekker op TH wilt stemmen, om welke rede dan ook. wat boeit dat mij dan? Ik hoef het niet te doen, en dus ga ik ook niet naar dat topic/reageer er niet op.

    Mensen kunnen zooo overdrijven hier soms, jezus christus.

    Wat ik gewoon wil zeggen is, Ik ben geen TH-hater hater. Iedereen vind leuk en niet leuk wat ze willen. Maar laat gewoon iedereen met rust over wat ze willen/leuk vinden come on. Geld ook voor Jb, twilight etc.
    Zou het allemaal een stuk makkelijker maken weetje ;).

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 2:16 ]


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;