• DAMN O.O
    echt serieus.

    Ligt het aan mij of VERDOEN mensen hier hun tijd door op TH topics te reageren met de message dat ze een fanactie dom vinden, of TH zelf.

    Die filter, werkt nog altijd weetje, zet hem dan goddomme aan.

    De helft van jullie was vorig jaar nog wel fan en als iemand het dan ook maar WAAGDE iets lulligs te zeggen zaten jullie allemaal op de kast.

    Hoe heb je het lef dan nu zelf fans zo de grond in te stampen.

    Kijk dan niet in dat subforum en in die topics. Ze staan niet voor niets apart!
    Mening hebben oke.
    Maar om hem steeeds zo irritant te uiten.
    Als je 1x vermeld dat je Tokio Hotel niet meer cool vind, be my guest.
    Maar dat hoef je niet 10000x te vermelden in alle verschillende topics. Zo cool is het niet een band de grond in te stampen hoor, in case you did not notice.

    Vind het echt te triest voor woorden.

    voorbeeld:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=40248
    Dit meisje is NIEUW, komt van een andere site in de hoop de fanactie die daar waarschijnlijk WEL gewaardeerd wordt, over te brengen en het gezellig te hebben met andere fans.
    Wat doen jullie?

    'TITEL IS VERBODEN'
    'Ja sorry hoor maar ik vind die actie dóm'
    'Dit topic is dubbel' [en die dan voonamelijk 1000x]

    Aardig, he?
    1. Ik was in de veronderstelling dat wij hier het forum onderhielden? En dat tips over topics via pb gingen. En dus neit zo aso in een topic gedumpt.
    EN DAN ZEKER NIET 9X ACHTER ELKAAR.
    Als je nou al ziet dat iemand dat posste. |: Wat is dan het nut voor jou het nog een keer te roepen?

    2.
    Dit is een nieuw lid.
    Sorry maar met zo'n verwelkoming zal het me niets verbazen als die niet meer terug komt.
    Congratz jullie hebben er eentje de eerste keer meteen afgesnauwt.


    Wees blij met jezelf.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:20 ]

    Freakdog schreef:
    (...)

    Sorry dat ik dit nu zo op jou afvuur maar de meesten die zo'n soort reactie als jou hadden maar die waren wél gemeen en beschuldigend.
    Kom op, dat meisje is nieuw! Hoe moet die alle regels opeens weten!
    Nogmaals sorry voor mijn reactie.

    Maar wij kunnen niet van ieder weten wie nieuw is. Het kan inderdaat wel liever hier.
    Ik ga de grote lieve mensen club op quizlet oprichten^^


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahahahah. Ik weet wat ik verwacht en dat het niet altijd gaat. Dat is iets, sommigen op Quizlet hebben dat hier niet x').

    Hahahahah. [/ja, ik begin me automatisch aan te passen aan mensen en als ze voordurent het zelfde zeggen] >.<
    Wat hebben sommige op Q hier niet?


    Some people make the world special just by being in it

    Precies. :]
    helemaal mee-eens!
    AMEN!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Freakdog schreef:
    (...)

    Sorry dat ik dit nu zo op jou afvuur maar de meesten die zo'n soort reactie als jou hadden maar die waren wél gemeen en beschuldigend.
    Kom op, dat meisje is nieuw! Hoe moet die alle regels opeens weten!
    Nogmaals sorry voor mijn reactie.

    Dat meisje zit al van januari op Q, en als ze nieuw was, hoe weet ik dat dan? Ik ga heus niet bij iedereen kijken wanneer ze zich geregistreerd hebben.


    Some people make the world special just by being in it

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Maar wij kunnen niet van ieder weten wie nieuw is. Het kan inderdaat wel liever hier.
    Ik ga de grote lieve mensen club op quizlet oprichten^^

    Mag ik het eerste lid zijn? Omg, zelfgekroonde Q's Badass gaat in een vriendenclubje :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    KimRevenge schreef:
    OMG doe nekeer normaal. Iedreen mag doen wat hij/zij wilt. Je zit hier te kakken dat TH-Haters TH uitmaakt. Maar jullie TH-fans zijn geen haar beter! Jullie zitten JB-Fans , CB-Fans en Twilight-fans ook uit te maken, dus doen die fans dat ook bij jullie. Ik persoonlijk trek mij hier geen kl**t van aan. Ik ben van geen fan van TH, CB of JB! Maar ik kan het niet af dat jij hier u een beetje afreageerd tegenover die haters. En btw: Dat kind dat je hier voorstelt is niet nieuw, ze zit er al op van 9januari, ik ben zelf nieuwder dan haar (N)
    En nu wil ik hier ook even op haar tropic reageren want ik heb geen zin om daar te reageren! Why The fuck moeten wij op TH stemmen! Ze hebben al twee jaar geen muziek uitgebracht! Dan ga ik lekker niet op hun stemmen hoor --' Dan kunnen we even goed op beste pop Blue invullen , terwijl die allang gestopt zijn of Spice Girls! Dat heeft hetzelfde effect!
    Ik ben het beu dat jullie altijd moeten klagen dat de TH-Fans de slachtoffers zijn ! Ik word er gewoon pissig door. TH-Fans zijn even veel slachtoffer als JB-fans, CB-Fans en Twilight-Fans die ook worden uitgemaakt. En nu wil ik hier geen domme commentaar op van 'ie denk je wel dat je ben' of van 'Tokio Hotel Hater!!' Want ik weet goed wie ik ben, wat ik doe en ik ben geen hater en geen lover van TH of JB of CB!! Dus hou al jullie commentaartjes voor uzelf
    Ps: Het is niet de echte eigenaar van dit account, maar haar zus. En wil je toch u zegje eens doen, kom dat tegen mij zagen enzo
    (doeg)

    AMEN_O_!!!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    -Ik zou me niet kunnen voorstellen hoe dat kind zich nu zou moeten voelen- :X

    En ik ben er helemaal mee eens. _O_


    You'll never dream alone. <3

    Alysse schreef:
    (...)
    Hahahahah. [/ja, ik begin me automatisch aan te passen aan mensen en als ze voordurent het zelfde zeggen] >.<
    Wat hebben sommige op Q hier niet?

    Hahahahahahah.[sorry,deze was speciaal voor u^^(nu mis ik een zeer droog gezicht tussen die emoticons)]. &n laat maar. Ik ga geen moeite meer doen om het uit te leggen.

    Undertaker schreef:
    (...)
    Mag ik het eerste lid zijn? Omg, zelfgekroonde Q's Badass gaat in een vriendenclubje :'D

    Tuurlijk dan hebben we al 2 leden, wie wil nog meer(iedereen mag lid worden maar als je niet lief ben word je er uit gegooit^^)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Hahahahahahah.[sorry,deze was speciaal voor u^^(nu mis ik een zeer droog gezicht tussen die emoticons)]. &n laat maar. Ik ga geen moeite meer doen om het uit te leggen.

    oh, spijtig, ik hoor u wel graag bezig, ghha.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    oh, spijtig, ik hoor u wel graag bezig, ghha.

    Dan ga ik u dat pleziertje toch niet meer gunnen ;).

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat sercasme had ik door maar aangezien ik het best slim vond van me zelf vraag ik me af wat er te laggen valt en waarom je neen zei, snap je


    het is lachen ;x
    En, als dat lachen sarcastisch was dan betekend dat, dat er helemaal niets te lachen viel. En ze zei nee omdat ze niet van deze site afgaat?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    KimRevenge schreef:
    OMG doe nekeer normaal. Iedreen mag doen wat hij/zij wilt. Je zit hier te kakken dat TH-Haters TH uitmaakt. Maar jullie TH-fans zijn geen haar beter! Jullie zitten JB-Fans , CB-Fans en Twilight-fans ook uit te maken, dus doen die fans dat ook bij jullie. Ik persoonlijk trek mij hier geen kl**t van aan. Ik ben van geen fan van TH, CB of JB! Maar ik kan het niet af dat jij hier u een beetje afreageerd tegenover die haters. En btw: Dat kind dat je hier voorstelt is niet nieuw, ze zit er al op van 9januari, ik ben zelf nieuwder dan haar (N)
    En nu wil ik hier ook even op haar tropic reageren want ik heb geen zin om daar te reageren! Why The fuck moeten wij op TH stemmen! Ze hebben al twee jaar geen muziek uitgebracht! Dan ga ik lekker niet op hun stemmen hoor --' Dan kunnen we even goed op beste pop Blue invullen , terwijl die allang gestopt zijn of Spice Girls! Dat heeft hetzelfde effect!
    Ik ben het beu dat jullie altijd moeten klagen dat de TH-Fans de slachtoffers zijn ! Ik word er gewoon pissig door. TH-Fans zijn even veel slachtoffer als JB-fans, CB-Fans en Twilight-Fans die ook worden uitgemaakt. En nu wil ik hier geen domme commentaar op van 'ie denk je wel dat je ben' of van 'Tokio Hotel Hater!!' Want ik weet goed wie ik ben, wat ik doe en ik ben geen hater en geen lover van TH of JB of CB!! Dus hou al jullie commentaartjes voor uzelf
    Ps: Het is niet de echte eigenaar van dit account, maar haar zus. En wil je toch u zegje eens doen, kom dat tegen mij zagen enzo
    (doeg)

    Weetje, je hebt wel gelijk maar als fans zijn we het nu echt zat. Al onze frustraties komen er nu uit. En ik ben toevallig, TH-, CB- en Twilight-fan. Het enige wat ik niet zo leuk vind is JB. Najha, ik heb een hekel aan hun maar zo hard laat ik dat niet merken.


    -

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    het is lachen ;x
    En, als dat lachen sarcastisch was dan betekend dat, dat er helemaal niets te lachen viel. En ze zei nee omdat ze niet van deze site afgaat?

    Finally.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    het is lachen ;x
    En, als dat lachen sarcastisch was dan betekend dat, dat er helemaal niets te lachen viel. En ze zei nee omdat ze niet van deze site afgaat?

    O sorry ben vandaag niet helemaal helder^^


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;