• DAMN O.O
    echt serieus.

    Ligt het aan mij of VERDOEN mensen hier hun tijd door op TH topics te reageren met de message dat ze een fanactie dom vinden, of TH zelf.

    Die filter, werkt nog altijd weetje, zet hem dan goddomme aan.

    De helft van jullie was vorig jaar nog wel fan en als iemand het dan ook maar WAAGDE iets lulligs te zeggen zaten jullie allemaal op de kast.

    Hoe heb je het lef dan nu zelf fans zo de grond in te stampen.

    Kijk dan niet in dat subforum en in die topics. Ze staan niet voor niets apart!
    Mening hebben oke.
    Maar om hem steeeds zo irritant te uiten.
    Als je 1x vermeld dat je Tokio Hotel niet meer cool vind, be my guest.
    Maar dat hoef je niet 10000x te vermelden in alle verschillende topics. Zo cool is het niet een band de grond in te stampen hoor, in case you did not notice.

    Vind het echt te triest voor woorden.

    voorbeeld:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=40248
    Dit meisje is NIEUW, komt van een andere site in de hoop de fanactie die daar waarschijnlijk WEL gewaardeerd wordt, over te brengen en het gezellig te hebben met andere fans.
    Wat doen jullie?

    'TITEL IS VERBODEN'
    'Ja sorry hoor maar ik vind die actie dóm'
    'Dit topic is dubbel' [en die dan voonamelijk 1000x]

    Aardig, he?
    1. Ik was in de veronderstelling dat wij hier het forum onderhielden? En dat tips over topics via pb gingen. En dus neit zo aso in een topic gedumpt.
    EN DAN ZEKER NIET 9X ACHTER ELKAAR.
    Als je nou al ziet dat iemand dat posste. |: Wat is dan het nut voor jou het nog een keer te roepen?

    2.
    Dit is een nieuw lid.
    Sorry maar met zo'n verwelkoming zal het me niets verbazen als die niet meer terug komt.
    Congratz jullie hebben er eentje de eerste keer meteen afgesnauwt.


    Wees blij met jezelf.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:20 ]

    KimRevenge schreef:
    OMG doe nekeer normaal. Iedreen mag doen wat hij/zij wilt. Je zit hier te kakken dat TH-Haters TH uitmaakt. Maar jullie TH-fans zijn geen haar beter! Jullie zitten JB-Fans , CB-Fans en Twilight-fans ook uit te maken, dus doen die fans dat ook bij jullie. Ik persoonlijk trek mij hier geen kl**t van aan. Ik ben van geen fan van TH, CB of JB! Maar ik kan het niet af dat jij hier u een beetje afreageerd tegenover die haters. En btw: Dat kind dat je hier voorstelt is niet nieuw, ze zit er al op van 9januari, ik ben zelf nieuwder dan haar (N)
    En nu wil ik hier ook even op haar tropic reageren want ik heb geen zin om daar te reageren! Why The fuck moeten wij op TH stemmen! Ze hebben al twee jaar geen muziek uitgebracht! Dan ga ik lekker niet op hun stemmen hoor --' Dan kunnen we even goed op beste pop Blue invullen , terwijl die allang gestopt zijn of Spice Girls! Dat heeft hetzelfde effect!
    Ik ben het beu dat jullie altijd moeten klagen dat de TH-Fans de slachtoffers zijn ! Ik word er gewoon pissig door. TH-Fans zijn even veel slachtoffer als JB-fans, CB-Fans en Twilight-Fans die ook worden uitgemaakt. En nu wil ik hier geen domme commentaar op van 'ie denk je wel dat je ben' of van 'Tokio Hotel Hater!!' Want ik weet goed wie ik ben, wat ik doe en ik ben geen hater en geen lover van TH of JB of CB!! Dus hou al jullie commentaartjes voor uzelf
    Ps: Het is niet de echte eigenaar van dit account, maar haar zus. En wil je toch u zegje eens doen, kom dat tegen mij zagen enzo
    (doeg)


    Ik heb zo'n gevoel dat je hier mee bedoeld alle fans. Maar, je hebt hysterische fans en gewone fans en daar zit een verschil in. Ik denk eerder dat gewone fans er niets van aantrekken wanneer er een slecht woord over TH gesproken word.

    Misschien was ze niet nieuw op Quizlet, maar wel op het forum. Toen ik voor het eerst op Quizlet zat, wist ik maar na een paar zes maanden dat het forum bestond. Ik had er geen flauw benul van dat er ook regels waren hier en dus wist ik aantal dingen niet. En dat kon dat meisje misschien ook niet weten.

    En ik denk eerder dat dat meisje niet bedoeld om percé op Tokio Hotel te stemmen. Want als iedereen op TH gaat stemmen omdat één fan het zegt, klopt het plaatje ook niet meer. Dus met andere woorden, niemand zegt dát je op Th moet stemmen, dat is je eigen keuze. [/mening]


    You'll never dream alone. <3

    Ik ben niet zo van dat ge-amen, dus ga ik een WiseManSays afreageerverhaaltje van maken.


    DAMN! Waarom zo'n facking gezeik uit een topic waarin een mod zegt dat mensen niet op elkaar moeten zeiken om niets! Ze is verdomme een MODERATOR! Die mag dat zeggen, die móet hier de facking orde houden! En laat ik eerlijk zijn, I don't facking care of iemand nu TH fan of CB van of JB fan of Twilightfreak is, je moet elkaar in zijn waarde laten! Damn, je hoeft niet iemand te eren als een god, maar een béétje respect voor elkaar kan toch wel? Als iedereen hier zo "zichzelf" is en zo blij is dat er hier niet op hu hoofden wordt gescheten omdat ze... WEETIKVEEL, een juten zak over de kop heentrekken en dat mode vinden (off: Helpt ook tegen de stront), dan mag diegene dat toch hier al helemaal vinden? En trouwens, als je dan een jutezak op je kop draagt, moet je ook niet een ander af gaan lopen zeiken omdat die naar JB luistert. Een grapje kan wel, maar om, WIE DAN OOK, met zijn 2335784-en vol te gaan spammen met berichtjes als "Die jutezak ziet er niet uit" of "JB is gay", dan gaat dat toch TE FOCKING VER!?

    Ik ga er waarschijnlijk heel veel spijt van krijgen dat ik dit gezegd heb, maar ík laat niet over mij heen lopen en zal dat ook niet bij anderen doen.
    Zo, Wise Man Has Spoken. Dat is eruit.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Breakfast schreef:
    -Ik zou me niet kunnen voorstellen hoe dat kind zich nu zou moeten voelen- :X

    En ik ben er helemaal mee eens. _O_

    She'll get over it. Ik heb in mijn jaren op fora ook heel wat te verduren gehad door kloothommels die mensen alsmaar af lopen te zeiken en zichzelf zo de hemel in proberen te prijzen, maar op een gegeven moment leer je er schijt aan hebben.
    Je krijgt een pantser.

    Maar ja, dat rechtvaardigt deze manier van omgaan natuurlijk niet.
    Oeps, ik moest weer es gaan zeiken hiero..

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 19:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    SleepingSun schreef:
    (...)
    O sorry ben vandaag niet helemaal helder^^


    Blijkbaar? o.ô
    Ik denk, als iemand duidelijk zegt dat het sarcastisch was je dat niet meer hoeft te vragen, ook al ben je op dat moment niet zo helder.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Alysse schreef:
    (...)
    Dat meisje zit al van januari op Q, en als ze nieuw was, hoe weet ik dat dan? Ik ga heus niet bij iedereen kijken wanneer ze zich geregistreerd hebben.


    Daar heb je inderdaad gelijk in, maar je had bijvoorbeeld kunnen letten op username of aantal forumposts, dat doe ik meestal.
    Maar zoals ik al zei, sorry voor mijn lompe gedrag tegen je.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Blijkbaar? o.ô
    Ik denk, als iemand duidelijk zegt dat het sarcastisch was je dat niet meer hoeft te vragen, ook al ben je op dat moment niet zo helder.

    Ik hat het over dat lechen gedilte niet over dat sarcasme gedilte!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ik hat het over dat lechen gedilte niet over dat sarcasme gedilte!


    Zeg dat dan duidelijk?
    En trouwens, dat sarcasme-gedeelte ging ook over lachen. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Weetje, je hebt wel gelijk maar als fans zijn we het nu echt zat. Al onze frustraties komen er nu uit. En ik ben toevallig, TH-, CB- en Twilight-fan. Het enige wat ik niet zo leuk vind is JB. Najha, ik heb een hekel aan hun maar zo hard laat ik dat niet merken.


    Maar waarom heeft iedereen een hekel aan die persoon of aan die persoon
    Iedereen heeft plots een pik op TH, want Ohhhh ze hebben hun kapsel verandert
    Of op JB want Kevin gaat trouwen of Ze hebben alledrie een liefje
    Of op CB want ze zijn anders
    maar hoe kun je een hekel hebben aan mensen in dit geval TH,JB,Twilight en CB als je ze niet eens kent!
    Ik vind dat iedreeen (de haters, maakt mij niet uit wie ze haten) gewoon hun mond moeten houden als ze niets positief hebben te zeggen. Sorry dat mijn vorig bericht bot klonk/klinkt maar dat is gewoon de waarheid. Ik word daar echt Pissig van als TH/CB/JB fans plots de heilige uithangen en zeggen dat ze worden uitscholden door de haters, maar ze zijn geen haar beter ze schelden andere fans van andere bands/films uit, waarom zouden de haters dan hun mond moeten houden tegen die.
    De enige oplossing is , lieve fans van het maakt mij niet uit wie, hou op met andere fans van andere groepen en acteurs uit te maken!!!
    Dan zullen jullie ook niet worden uitgek*kt
    (doeg)


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    Undertaker schreef:
    Ik ben niet zo van dat ge-amen, dus ga ik een WiseManSays afreageerverhaaltje van maken.


    DAMN! Waarom zo'n facking gezeik uit een topic waarin een mod zegt dat mensen niet op elkaar moeten zeiken om niets! Ze is verdomme een MODERATOR! Die mag dat zeggen, die móet hier de facking orde houden! En laat ik eerlijk zijn, I don't facking care of iemand nu TH fan of CB van of JB fan of Twilightfreak is, je moet elkaar in zijn waarde laten! Damn, je hoeft niet iemand te eren als een god, maar een béétje respect voor elkaar kan toch wel? Als iedereen hier zo "zichzelf" is en zo blij is dat er hier niet op hu hoofden wordt gescheten omdat ze... WEETIKVEEL, een juten zak over de kop heentrekken en dat mode vinden (off: Helpt ook tegen de stront), dan mag diegene dat toch hier al helemaal vinden? En trouwens, als je dan een jutezak op je kop draagt, moet je ook niet een ander af gaan lopen zeiken omdat die naar JB luistert. Een grapje kan wel, maar om, WIE DAN OOK, met zijn 2335784-en vol te gaan spammen met berichtjes als "Die jutezak ziet er niet uit" of "JB is gay", dan gaat dat toch TE FOCKING VER!?

    Ik ga er waarschijnlijk heel veel spijt van krijgen dat ik dit gezegd heb, maar ík laat niet over mij heen lopen en zal dat ook niet bij anderen doen.
    Zo, Wise Man Has Spoken. Dat is eruit.

    Mee eens maar ik denk dat je weer tegen die boksbal moet gaan slaan want er staan een paar worden in die je niet in de kerk zeg(om het maar zo te verworden)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Undertaker schreef:
    Ik ben niet zo van dat ge-amen, dus ga ik een WiseManSays afreageerverhaaltje van maken.


    DAMN! Waarom zo'n facking gezeik uit een topic waarin een mod zegt dat mensen niet op elkaar moeten zeiken om niets! Ze is verdomme een MODERATOR! Die mag dat zeggen, die móet hier de facking orde houden! En laat ik eerlijk zijn, I don't facking care of iemand nu TH fan of CB van of JB fan of Twilightfreak is, je moet elkaar in zijn waarde laten! Damn, je hoeft niet iemand te eren als een god, maar een béétje respect voor elkaar kan toch wel? Als iedereen hier zo "zichzelf" is en zo blij is dat er hier niet op hu hoofden wordt gescheten omdat ze... WEETIKVEEL, een juten zak over de kop heentrekken en dat mode vinden (off: Helpt ook tegen de stront), dan mag diegene dat toch hier al helemaal vinden? En trouwens, als je dan een jutezak op je kop draagt, moet je ook niet een ander af gaan lopen zeiken omdat die naar JB luistert. Een grapje kan wel, maar om, WIE DAN OOK, met zijn 2335784-en vol te gaan spammen met berichtjes als "Die jutezak ziet er niet uit" of "JB is gay", dan gaat dat toch TE FOCKING VER!?

    Ik ga er waarschijnlijk heel veel spijt van krijgen dat ik dit gezegd heb, maar ík laat niet over mij heen lopen en zal dat ook niet bij anderen doen.
    Zo, Wise Man Has Spoken. Dat is eruit.



    Yeah (hoera)


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    Lieve mensen, houden we het wel even netjes en rustig? Dit topic is niet bedoeld om ruzie in te maken over wel of geen fan zijn.

    Zo niet, zal ik moeten gaan strooien met waarschuwingen. Dank u.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 20:03 ]


    Bored.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Mee eens maar ik denk dat je weer tegen die boksbal moet gaan slaan want er staan een paar worden in die je niet in de kerk zeg(om het maar zo te verworden)

    Heb ik net gedaan, maar het schijnt niet echt te helpen.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    KimRevenge schreef:
    (...)

    Maar waarom heeft iedereen een hekel aan die persoon of aan die persoon
    Iedereen heeft plots een pik op TH, want Ohhhh ze hebben hun kapsel verandert
    Of op JB want Kevin gaat trouwen of Ze hebben alledrie een liefje
    Of op CB want ze zijn anders
    maar hoe kun je een hekel hebben aan mensen in dit geval TH,JB,Twilight en CB als je ze niet eens kent!
    Ik vind dat iedreeen (de haters, maakt mij niet uit wie ze haten) gewoon hun mond moeten houden als ze niets positief hebben te zeggen. Sorry dat mijn vorig bericht bot klonk/klinkt maar dat is gewoon de waarheid. Ik word daar echt Pissig van als TH/CB/JB fans plots de heilige uithangen en zeggen dat ze worden uitscholden door de haters, maar ze zijn geen haar beter ze schelden andere fans van andere bands/films uit, waarom zouden de haters dan hun mond moeten houden tegen die.
    De enige oplossing is , lieve fans van het maakt mij niet uit wie, hou op met andere fans van andere groepen en acteurs uit te maken!!!
    Dan zullen jullie ook niet worden uitgek*kt
    (doeg)

    Drm praat ik niet over JB, dat houd ik normaal gewoon voor mezelf omdat ik zelf weet hoe het voelt.


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Drm praat ik niet over JB, dat houd ik normaal gewoon voor mezelf omdat ik zelf weet hoe het voelt.


    Het is spijtig dat alle haters(TH/CB/JB/Twilight) hier op Quizlet niet zo dneken, om hun gedachten en schelderijen voor zich te houden


    Revenge Is Sweetest Thing I Can Do

    MACRISTINE schreef:
    Lieve mensen, houden we het wel even netjes en rustig? Dit topic is niet bedoeld om ruzie in te maken over wel of geen fan zijn.

    Zo niet, zal ik moeten gaan strooien met waarschuwingen. Dank u.

    Idd, houd het gezellig.


    -