• Beyoncé en Lady GaGa zijn allebei genomineerd voor negen MTV Video Music Awards en zullen dus strijden om de felbegeerde titel van Pop Queen of 2009.

    Beide zangeressen zijn in de race voor Beste video van het jaar en Beste vrouwelijke video. Ze zijn heel erg blij met hun nominaties. Beyoncé laat weten: "Ik ben heel vereerd dat ik voor de meeste VMAs genomineerd ben. Ik ben gezegend dat ik dit jaar een hit 'Single Ladies' had die mensen echt leuk vonden". Ook Lady GaGa is zeer dankbaar en vereerd dat ze in negen categorieën is genomineerd. Het harde werken werpt eindelijk zijn vruchten af.

    Britney Spears zet haar comeback voort met zeven nominaties. En Kanye West, Eminem en Coldplay zijn elk vier keer genomineerd. Green Day is goed voor drie nominaties en Jay-Z voor twee.

    Op 13 september 2009 worden de MTV Video Music Awards uitgereikt en live uitgezonden vanuit New York en Russell Brand mag de show presenteren.

    Bron.

    Wat vinden jullie, Beyonce of Lady GaGa?


    ok

    Eh.. Geen van beide?
    Ik vind van allebei de kwaliteit qua teksen behoorlijk shitty. En de ego's ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Beyoncé


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Beyoncé


    HAHAHA! That's not funny.

    Britney Spears :Y). Heb trouwens op Britney gestemd, of op andere mensen, maar niet op die twee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Lady Gaga


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beyonce.

    lady gaga is niks mis mee.
    maar beyonce is gewoon..

    legendary <3

    nu is beyonce niet echt 100% pop.

    als je kijkt naar

    madonna (old queen of pop haha)
    en lady gaga.

    zie ik meer gelijkenissen

    maar beyonce is gewoon te gek :]

    Enjoythefall schreef:
    Ookal vind ik Beyonce maar niks, kvind dat zij mag winnen. B. heeft zeg maar een grotere betekenis in de muziekwereld dan Gaga. en waag het niet te zeggen dat ik ongelijk heb, want ik heb wél gelijk.


    daar heb je gelijk in.
    maar ik denk dat gaga de muiziek industrie meer toon en kleur geeft dus ik zou niet tussen ze kunnen jkiezen


    We can only learn to love by loving.

    Beyoncé.


    I live for the applause, you will die for it.

    Geen van de twee!
    Ik vind ze beide maar diva's!
    Dus voor mij zijn ze beide maar dikke floppen, want hun muziek vind ik ookal niets :]
    Einde medeling

    Beyonce


    Je moet worden wie je bent.

    Liefst geen een.


    None but ourselves can free our minds.

    Undertaker schreef:
    Mensen er is al een Queen Of Pop; MADONNA! :P

    Inderdaad, er is maar plaats voor 1 Queen of Pop, en dat is Madonna, Al ongeveer 15 jaar!!!!
    Mensen Beyonce en Lady Gaga gaan NOOIT of te NIMER Queen of pop worden, want zolang Madonna nog leeft is er geen plaats voor een nieuwe queen, en nee ook niet voor a princess of pop, want Britney Speasr heeft die status al , ook al een jaar of 10, van in begin van haar carriere
    ps: ik haat Beyonce en Lady GaGa,
    Beyonce is een copiecat en een dikke nek en een omhooggevallen diva
    en Lady Gaga is GEK! en ook een dikke nek en een omhooggevallen diva :]

    lady gaga.
    en wordt het ook in nl uitgezonden op mtv?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Kickson schreef:
    (...)
    Inderdaad, er is maar plaats voor 1 Queen of Pop, en dat is Madonna, Al ongeveer 15 jaar!!!!
    Mensen Beyonce en Lady Gaga gaan NOOIT of te NIMER Queen of pop worden, want zolang Madonna nog leeft is er geen plaats voor een nieuwe queen, en nee ook niet voor a princess of pop, want Britney Speasr heeft die status al , ook al een jaar of 10, van in begin van haar carriere
    ps: ik haat Beyonce en Lady GaGa,
    Beyonce is een copiecat en een dikke nek en een omhooggevallen diva
    en Lady Gaga is GEK! en ook een dikke nek en een omhooggevallen diva :]


    Idd, Madonna is al the queen of pop.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus