• Waarom yaaaaay? Omdat ik ga optreden!! :D Mijn band (S.K.U.L.L) heeft een vergunning gekregen om in een aantal locaties bij mij in de buurt een live act te geven. En nu het album nog...
    Want we zijn ook aan een album begonnen. De eerste demo staat op cassette, maar de eerste producent heeft ons direct afgewezen :'D Vond onze creaties "klereherrie". om die gozert terug te pakken, zijn we het serieus gaan nemen en gaan we binnenkort een CD opnemen in een professionele studio, om die naar een producent te versturen.
    YAAAAAY!
    Edit; (huil) De demo is geweigerd. En we hebben hem ook niet teruggekregen.(huil)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2009 - 11:51 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Awesome! :]
    veel succes <3


    your eyes are like stars in the night.

    Super cool ^^
    Veel succes!

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Freaking awesome. _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    cool man,
    gefeliciteerd en succes ^^


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Kleine melding; wrs gaan we vandaag optreden in een lokale hal (De Tuyter) en morgen opnemen in Hofplein Rotterdam, omdat een van de bandleden daar op school zit is dat gratis :P
    Danke voor alle lieve berichtjes (flower)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    gefeli(A) xd hellyeah (6)xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Undertaker schreef:
    (...)
    We hebben natuurlijk onze eigen zooi, die een combi is van deathgrunts over een hard stuk trash metal. Experimental, en nog altijd indie :P


    Cool! ^^ als jullie ooit beroemd worden, mag ik dan een handtekening?

    Succes.

    Ik wil je is horen, staan er liedjes op youtube ofzo?
    Btw; vet awesome _O_


    Only losers can act the way you do

    Cool! ^^


    -

    Doen jullie trouwens ook deathcore? ^^

    Ps. staat er een filmpje op youtube?

    Sorry dudes dudettes, we hebben geen YouPoep filmpjes want we hebben geen camera's waarmee we opnemen. De cassette kunnen we niet naar CD overzetten en de nieuwe demo moet nog komen.
    We maken geen deathcore, we zijn experimenteel en anders. We háten labels. ^^
    Handtekeningen helaas niet vandaag (arro), maar mochten we plots bij Sony/BMG gaan, dan zijn jullie de eersten :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Undertaker schreef:
    Sorry dudes dudettes, we hebben geen YouPoep filmpjes want we hebben geen camera's waarmee we opnemen. De cassette kunnen we niet naar CD overzetten en de nieuwe demo moet nog komen.
    We maken geen deathcore, we zijn experimenteel en anders. We háten labels. ^^
    Handtekeningen helaas niet vandaag (arro), maar mochten we plots bij Sony/BMG gaan, dan zijn jullie de eersten :'D


    1. D'oh!
    2. :(
    3. Lol, BMG.... Je kan beter naar EMI records gaan als je niet gierig bent voor de Youpoepers. :X

    AirGuitarist schreef:
    (...)

    1. D'oh!
    2. :(
    3. Lol, BMG.... Je kan beter naar EMI records gaan als je niet gierig bent voor de Youpoepers. :X

    Maakt geen verschil als je een eigen YouTube kanaal hebt als artiest. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Undertaker schreef:
    (...)
    Maakt geen verschil als je een eigen YouTube kanaal hebt als artiest. ^^


    Voor de fans wel, want bij BMG, WMG, UMG, Sony, blablabla mag je zelfs geen muziek plaatsen zonder dat je last heb van copyright shit Bij EMI is het alleen met de video.

    En copyright is gemeen en niet eerlijk omdat ik het WEL volgens de Amerikaanse wet doe >:(

    Anyway, we gaan offf topic :c

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 8:45 ]

    Despondency schreef:
    Hip ;D
    Congrats^^


    None but ourselves can free our minds.