• Hallooooooo.

    Ik had een suggestie, alleen ik heb geen idee of dit wel mogelijk is om toe te passen?
    Aangezien de meeste mensen standaard in hun reacties blauw typen, of schuin, of gecentreerd, een bepaalde lettertype, of weet ik veel wat, leek het me een goed idee om de standaardopmaak te kunnen wijzigen. Dus dat je je standaardopmaak bijvoorbeeld gecentreerd zet, en dat je dan bij elk forumpost automatisch een gecentreerd berichtje krijgt. Of blauw berichtje, of schuin, of een berichtje met een ander lettertype natuurlijk.:Y)

    Ehm, snappen mensen het nog?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 11:44 ]


    ok

    Goed idee :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben voor.


    your eyes are like stars in the night.

    Nu Rutger nog. :Y)


    ok

    Daar zat ik ook al aan te denken.
    Want bij sommige versies van internet werkt het niet altijd als je gewoon op die knopjes klikt en dan moet je het gaan typen.


    Ryan Dunn (ll)

    Ik vind het best handig.
    ik ben voor. (nerd)


    A. ikmisje.

    Ik vind het niet nodig voor mezelf, maar voor anderen misschien wel?
    Ik weet het niet - vind het niet echt nodig.
    Behalve dan voor de mensen waarbij die knopjes niet werken. Als ik het zo bekijk zeg ik..

    voor.


    -

    Ja goed idee :3 Ookal doe ik dat tegenwoordig niet meer XD

    Ik snap het niet xd


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    merellicousx schreef:
    Ik snap het niet xd

    :'DD.
    Neem nou bijvoorbeeld iemand die altijd zijn/haar berichten blauw, schuin en in de lettertype Arial doet.
    Dan moet hij/zij bij elk forumbericht telkens [face=arial] typen. ._.
    En deze suggestie gaat erom dat er iets bestaat als een knopje dat dat automatisch laat gebeuren?(krul)
    -slecht in uitleg-


    ok

    Ik snap nog steeds niet waarom deze suggestie geen succes is O.O


    ok

    Madenaaaaah schreef:
    Ik snap nog steeds niet waarom deze suggestie geen succes is O.O
    Ik ook niet ._.


    Only losers can act the way you do

    Defiance schreef:
    Zolang er geen geel gebruikt word als lettertype op deze witte achtergrond, vind ik het best.

    idd, en niet met een streep erdoor, voor stukjes is het leuk maar niet voor een heel bericht


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.

    Voor. :3


    You move me ......... Kurt

    Predator schreef:
    (...)
    idd, en niet met een streep erdoor, voor stukjes is het leuk maar niet voor een heel bericht

    Maar ik denk dat de quizletters zelf wel weten dat het onhandig is om geel en doorstreept te doen? :'D


    ok

    Ik ben voor. ;D