• Okay i need an second opinion.

    Ik heb lang, stijl, gelaagd (haha) zwart haar. (niet geverfd.)


    Ik durf er nooit echt iets mee te doen, en doe uiteindelijk altijd het zelfde als ik bij de kapper kom - bij punten.

    Ik heb wel eens een bob gehad, maar mijn haar is erg dik, dus moet ik het 'uitdunnen' en blabla..
    - en eerlijk gezegd wil ik het minstens halflang houden. en niet een zo kort tot op mijn kaak.

    En nu gaat het me niet om de kleur (want bleken ga ik ECHT niet doen), maar het model. ^^ (iets wat bij mn gezichts vorm past.http://www.quizlet.nl/fotoboek.php?id=16015)


    what to do?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 10:42 ]

    Ik durf er nooit echt iets mee te doen, en doe uiteindelijk altijd het zelfde als ik bij de kapper kom - bij punten.

    Hé dat klinkt bekent voor! :'D -same hier-

    Heb je een duidelijke foto van jezelf, dan weten we ook hoe je gezicht er uit ziet?^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hé dat klinkt bekent voor! :'D -same hier-

    Heb je een duidelijke foto van jezelf, dan weten we ook hoe je gezicht er uit ziet?^^


    Haha, gelukkig not the only one ^^

    Ehm, bah ik haat foto's zal er twee uploaden.
    maar ben aan het werken (heb pauze) dus heb maar twee foto's ter beschikking xD

    ^^

    ^^ link staat boven.

    Misschien laagjes proberen?
    & je haar altijd laten uitdunnen is ook niet goed, want dan begint het te flusshen(?). -heeft ervaring-


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    Misschien laagjes proberen?
    & je haar altijd laten uitdunnen is ook niet goed, want dan begint het te flusshen(?). -heeft ervaring-


    ik heb al heel veel laagjes O.O

    alleen niet echt kort. if you know what i mean.

    screamlauder schreef:
    (...)

    ik heb al heel veel laagjes O.O

    alleen niet echt kort. if you know what i mean.

    Ja, ik snap hem. (x ;
    Maar ik zou het niet weten eigenlijk, mss eens aan je kapster vragen wat er bij je haar zou staan. (x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Ja, ik snap hem. (x ;
    Maar ik zou het niet weten eigenlijk, mss eens aan je kapster vragen wat er bij je haar zou staan. (x


    haha ik maak het lekker moeilijk:

    maar die vertrouw ik niet!
    misschien iets van een plaatje zoeken ofzo...
    maar goed, dan weet ik nog niet wat..

    ^^ ben een enorme zeikerd, en kieskeurig excuse me. haha

    leen froefroe of bles ofzo? Of vraag anders aan de kapper wat zei denkt dat het beste bij je past. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Misschien een (schuine) pony? En in laagjes is ook leuk. Vraag anders eens aan de kapper. Die heeft er meer verstand van.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ja true.

    ik haat kappers >.>