• Heey allemaal ...

    Ik heb een soort van een klein probleem...

    Ik ben verliefd op iemand anders en ja ik heb een vriendje . Ik zie de ander vele liever maar mijn (nu nog) vriendje is op kamp en ik wil het zo snel mogelijk uit . Hij heeft zijn gsm niet bij . En het duurt nog lang voor hij terug komt . Iemand een idee hoe ik het nu al kan uitmaken ?(ik bedoel dat ik het heb uitgemaakt maar dat hij het weet pas als hij van kamp terug komt) Misschien is een sms wel laf enzo maar als het niet anders ga , tja .


    Greetz...

    Je kan een brief schrijven ofzo en die aan zijn ouders gaan geven maar wel duidelijk zijn dat die enkel voor hem is bestemd?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    een e-mail sturen? of een brief sturen (met datum) en dan kan je met die ander nemen, zonder vreemd te gaan,
    want op de brief staat de datum vanaf wanneer het uit is?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Moeilijke situatie meis ):
    Helaas is dit niet echt mijn beste vak. Ik kan je niet verder helpen, probeer wat suggesties van hier boven ;)


    your eyes are like stars in the night.

    'n sms is idd laf, en wees effe niet zo egoïstisch
    je vriend zul je mss kwetsen, dus als je nu gewoon zonder boe of ba het uitmaakt per sms, of gewoon per brief en dan hals over kop die andere jongen probeert te verleiden is het ook niet echt proper van je
    volgens mij zit er niets anders op dan te wachten tot hij terug komt, en het hem uitleggen..
    & als je echt nit kan wchtn stuur dan een brief , maar leg er wel rustig en duidelijk in uit wrom je het uitmaakt..zo weet ie waa rhij staat
    Xx

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 16:30 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik zou wachten tot die terug is. Hij gaat zich vast heel rot voelen als die thuis komt en jij hebt het 3 dagen geleden (noem maar wat) uitgemaakt, waar hij niks van wist.
    En hem smsen als die nog daar is, als dat zou kunnen, vindi k ook niet lief, want wss heeft die net zo'n plezier daar.
    Wacht tot hij terug is en zeg het dan in zijn gezicht.
    En als die andere jongen weet dat jij verliefd bent op hem, kan je die ook vertellen dat je niet van vreemd gaan houd en die zal het dan best waarderen dat jij nog eventjes wacht met met hem verkering nemen.

    Ik denk dat je beter wacht tot hij terugkomt. Dat moet natuurlijk moeilijk voor je zijn. Maar stel je eens voor hoe moeilijk het voor hem moet zijn wanneer hij terugkomt en die mail ziet/brief leest. En dan moet hij misschien ook nog eens verwerken dat jij al een andere jongen hebt. Hij zal zich toch bedrogen voelen dan.


    You're a star in heaven.

    KrullieWul schreef:
    Ik zou wachten tot die terug is. Hij gaat zich vast heel rot voelen als die thuis komt en jij hebt het 3 dagen geleden (noem maar wat) uitgemaakt, waar hij niks van wist.
    En hem smsen als die nog daar is, als dat zou kunnen, vindi k ook niet lief, want wss heeft die net zo'n plezier daar.
    Wacht tot hij terug is en zeg het dan in zijn gezicht.
    En als die andere jongen weet dat jij verliefd bent op hem, kan je die ook vertellen dat je niet van vreemd gaan houd en die zal het dan best waarderen dat jij nog eventjes wacht met met hem verkering nemen.

    niemand vind het leuk om gedumpt te worden,dus zeg het op zn minst in het echt zodat hij je ook kan vragen waarom etc...


    everybody needs a song.

    KrullieWul schreef:
    Ik zou wachten tot die terug is. Hij gaat zich vast heel rot voelen als die thuis komt en jij hebt het 3 dagen geleden (noem maar wat) uitgemaakt, waar hij niks van wist.
    En hem smsen als die nog daar is, als dat zou kunnen, vindi k ook niet lief, want wss heeft die net zo'n plezier daar.
    Wacht tot hij terug is en zeg het dan in zijn gezicht.
    En als die andere jongen weet dat jij verliefd bent op hem, kan je die ook vertellen dat je niet van vreemd gaan houd en die zal het dan best waarderen dat jij nog eventjes wacht met met hem verkering nemen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als ik jou was zal ik er ook achter proberen te komen of die andere jongen ook wel verliefd is op jou.
    Misschien weet je al wat hij van je vind maar het zou toch lullig zijn als het dalijk uit is met je vriendje en het blijkt dat die andere jongen niet verliefd op je is/geen verkering wil.

    Verder vind ik ook dat je moet wachten tot hij thuis komt en het face to face moet vertellen, dat is wel zo eerlijk.

    Good luck


    It's heavy but you are not the only one

    Weetje, dit is gewoon echt kut.
    Voor die jongen en voor jou o.ô
    Maar voor de rest ben ik het met krullsel eens : )


    ok

    Ik zou wachten tot hij terugkomt.

    Ik ga je nu net verplichten om het face to face te zeggen want dat durf ik zelf ook niet. Dus sms'en kan best wel in mijn ogen. Misschien is het laf maar oké, dat is beter als jij hem ziet huilen of hij jou?
    En heeft dat geen waar hij op kamp is geen nummer dan kan je hem zo bellen en vragen of je hem mag spreken?
    Succes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wacht gewoon af. Misschien is het maar een bevlieging.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zou het in ieder geval niet uitmaken nu hij op kamp is. Dat is sneu voor hem..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.