• De stelling van vandaag luidt:
    Nederlands moet als wereldtaal ingesteld worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    waarom? Nederland en België zijn heel kleine landjes dus ik zie het nut er niet van in (;


    Cowards die many times before their deaths.

    Heb je ooit een engelsman gehoord die nederlands probeert te spreken.
    Het is moeilijker dan je denkt.


    everything you imagined, and more...

    No way o.o Nederlands is een kut taal!
    Engels is veel leuker en makkelijker! ik wou dat ik met de engelse taal was opgevoed! dan waren heel veel dingen een stuk makkelijker geweest!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. want ik ben lui en dan heb ik 3 vakken minder op school :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zou wel makkelijker zijn, maar daar is Nl te moeilijk voor, voor buitenlanders dan..

    IEUW NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    Nederlands suckt..
    I want English..


    Stop wishing, Start doing..

    ONEENS


    007

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens, daar is te taal te moeilijk voor (denk ik) en er word maar in een land écht nederlands gesproken (en op een paar van die wazige eilanden :']). In belgië spreken ze vlaams. Dus om dan gelijk een wereldtaal ervan te maken vind ik wat onnodig eigenlijk.


    Just a simple "I love you" (:

    Oneens, nederlands is veel te moeilijk. En ook geen mooie taal ofzo.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Nee. Het is bewezen dat Nederlands een hele moeilijke taal is voor veel landen en dus niet handig als wereldtaal!^^

    Oneens

    Oneens stel je voor dat iedereen nu ineens nederlands moet leren verplicht vak wordt op alle scholen omg hoezo mensen krijgen dan een hekel aan ons kikerlandje. Enne Engels is om te leren gewoon zoveel makkelijker dan Nederlands.


    muziek altijd overal

    Jaaa


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    haha dat lijkt me wel echt grappig
    maar hou maar gewoon op engels
    dat accent is kei leuk !!! en schattig :$ (H)

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker