• Heey,

    Nou, het lijkt me wel duidelijk maar ik zou wat rollen voor een nieuwe serie. Ik zoek trouwens ook nog een naam.

    Proloog:
    Je loopt door de overvolle gangen van de school.
    Je loopt alleen je vriendinnen hebben een ander profiel, dus jij zit alleen in een klas.
    Het wel balen het eerste uur van het nieuwe jaar, en dan zit je alleen :S
    Ach, je hebt toch Duits weet je zeker dat je geen practicum hoeft te doen.
    Je loopt het lokaal in en gaat achterin in het hoekje zitten, je pakt je spullen uit je tas en legt ze op tafel. Je staart voor je uit als de lerares begint merk je pas dat er iemand naast je is komen zitten, het is een meisje. Ze kijkt ook voor zich uit en staart naar een poster die in het lokaal hangt. Het is een poster van een of andere band, je hebt er wel is van gehoord, geloof je. Maar meer ook niet. Als de les afgelopen is loop je weer het lokaal uit


    Het is een beetje anders dan alle andere, want je kan kiezen of het een Tom of een Bill love-story wordt. Ik weet niet of dit eerder gedaan is maar dat horen we dan wel XD

    Rollen die ik nodig heb:
    - Hoofdrol
    -(in het begin)Het onbekende meisje ( is vaste vriendin Bill/Tom)
    - 2X beste vriendinnen(worden vrieninnen, Georg en Gustav, Zeg maar met wie je wilt!)
    - broer, hoofdrol
    - Naam ouders
    - een paar leraren
    - Naam directeur school
    - Tijdelijke vriendin Bill/Tom

    En mischien nog wel meer maar dat vraag ik later nog wel. Ideeën zijn altijd welkom ;)

    Wat ik wil weten:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby’s:
    Muziek stijl:
    Plaatje uiterlijk:
    Overig:

    Thanx alvast :P

    xxx


    Fight for you're love, cause it worth it

    De proloog is uit, srry dat het zolang duurde :P


    Fight for you're love, cause it worth it