• Yello.
    Een vriendin van mijn zus die bij ons op de hoek woont, zegmaar, heeft zo'n gat in haar oor. Niet zo'n grote dat heel je oor hangt, maar een kleintje.
    En ik vind dat eigenlijk best gaaf. Ik wil het misschien ook doen, maar ik weet het niet zeker. Zij is meteen met 2 mm begonnen (normaal begin je met 1 mm), en ze heeft de oorbelletjes nog, dus als ik ook meteen 2 mm doe hoef ik niets te betalen, aangezien ze alle oorbelletjes nog heeft. (je oor wordt eerst 1/2 mm opgerekt, dan 3, dan 4 etc.)
    Maar ik ben wel bang dat het pijn gaat doen :/ Ik wil 4 of 5 mm doen, ligt eraan hoe groot mijn oor aankan. Want ik wil niet dat mijn oorlel gaat hangen.
    Voor de duidelijkheid, ong. tussen de gele en rode in.
    1. Hoe heten die dingen?
    2. Zal ik het doen of niet. :/
    3. Iedereen zegt dat het niet meer dichtgroeit, maar dat is wel zo. Als je tot een bepaalde grootte doet groeit het nog dicht, en ik neem hele kleintjes. Gewone gaatjes in je oor groeien toch ook dicht ;)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 18:20 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Stretchers ?
    ofzoiets x)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Het noemt een Stretch.
    Alleen als je het écht wilt moet je het doen (:


    Only losers can act the way you do

    Ik vind dat mooi zo'n strechers of hoe je het ook wil noemen. Maar ze mogen niet te groot zijn want anders vind ik ze lelijk. Die 2 mm zou nog mooi kunnen zijn denk ik -heb het nog nooit eerder gezien (;- Probeer het eens ?
    Succes.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 16:34 ]


    I found myself in Wonderland.

    1. stretchers of plugs toch ? :'D
    2. ik vind het eigenlijk niet zo moooi :x tenminste die grote niet, die kleine kunnen wel leuk zijn. maar ik weet niet of het pijn doet :x vraag het aan dat meisje ?


    There are several things that I have been doing wrong.

    1. Ik weet de naam niet ><.
    2. Als jij hetmooi vindt, waarom zou je dan iets aantrekken wat andere denken? Maarje zit dan wel voor e rest van je leven met die gaten in je oren, dus ook als je mater oud en grijs bent gaan je kleinkinderen vragen hoe je daaraan komt.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Strechers.
    Ik vind het wel cool, maar ik zou het zelf nooit doen.


    You're a star in heaven.

    Stretchers heten ze, de oorbellen zijn plgs
    ik vind het mooi maar bij mate. hele grote vind ik afgrijselijk. :x hje kunt ook je neus stretchen o.o en je kin; x


    We can only learn to love by loving.

    Mijn vriendin heeft dat ook gedaan met zoon hele kleine.. Zij heeft er blijkbaar niksvan gevoelt


    ...

    Dat vind ik echt niet mooi. Stel dat je het later echt niet mooi vindt, dan ziet je oor er niet echt mooi meer uit.
    Maar als jij het echt wil, ik heb geen ervaring, maar ik denk dat het wel pijn kan gaan doen. :')


    -

    Jasses, dat gaat zó hard etteren. Een vriendin van me had dat, weet wel dat het niet meer toegroeit hé. :')

    Het heet simpelweg : Stretch.
    Ik heb er 1 van nu 10 mm.
    1)Ik raad je aan om rustig te beginnen , als je voelt dat je oor begint te gloeien of extreem warm wordt moet je even een dagje wachten en dan kan je gerust verder doen.

    2) Als het er nog maar 1 dag in zit ofzo , er niet meteen uithalen om te kijken hoe groot het gat wel is , soms neemt je oor de grootte dan niet meer aan en moet je weer wat minder nemen.

    3) doe het alleen als je echt wilt , eens de uitgerokken huid rondom je stretch genezen is en je beslist om hem eruit te halen , groeit het niet meer dicht.

    voilaa :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    1. Stretch
    2. Hm,,,stel je wilt het nietmeer,, dan zit je wel met zoown gaatje in je oor. kweetniet. ik had het denk ik niet gdaan maar als jij het wil en mooi vind enzz moet je het doen :)


    --

    Het groeit wel dicht, zie edit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Maskerade schreef:
    Stretchers heten ze, de oorbellen zijn plgs
    ik vind het mooi maar bij mate. hele grote vind ik afgrijselijk. :x hje kunt ook je neus stretchen o.o en je kin; x

    Je kin? O.O
    NEEMAN, ik heb een beter idee. Ik ga zo'n grote frisbee in mijn lip doen net als al die mensjes van groeten uit de rimboe. (krul)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    imaDINOSAUR schreef:
    1. stretchers of plugs toch ? :'D
    2. ik vind het eigenlijk niet zo moooi :x tenminste die grote niet, die kleine kunnen wel leuk zijn. maar ik weet niet of het pijn doet :x vraag het aan dat meisje ?


    None but ourselves can free our minds.