• Yello.
    Een vriendin van mijn zus die bij ons op de hoek woont, zegmaar, heeft zo'n gat in haar oor. Niet zo'n grote dat heel je oor hangt, maar een kleintje.
    En ik vind dat eigenlijk best gaaf. Ik wil het misschien ook doen, maar ik weet het niet zeker. Zij is meteen met 2 mm begonnen (normaal begin je met 1 mm), en ze heeft de oorbelletjes nog, dus als ik ook meteen 2 mm doe hoef ik niets te betalen, aangezien ze alle oorbelletjes nog heeft. (je oor wordt eerst 1/2 mm opgerekt, dan 3, dan 4 etc.)
    Maar ik ben wel bang dat het pijn gaat doen :/ Ik wil 4 of 5 mm doen, ligt eraan hoe groot mijn oor aankan. Want ik wil niet dat mijn oorlel gaat hangen.
    Voor de duidelijkheid, ong. tussen de gele en rode in.
    1. Hoe heten die dingen?
    2. Zal ik het doen of niet. :/
    3. Iedereen zegt dat het niet meer dichtgroeit, maar dat is wel zo. Als je tot een bepaalde grootte doet groeit het nog dicht, en ik neem hele kleintjes. Gewone gaatjes in je oor groeien toch ook dicht ;)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 18:20 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    stretch, ik vind het prachitg
    het groeit na 10 mm niet meer dicht
    ik heb het 1 kant 15, ik zou tot 20 gaan, maar mijn vriend vind het niet echt mooi dusja :')
    Maar alleen in je oor, een ander lichaamsdeel stretchen is echt lelijk

    Vind het wel vet.
    Die andere reactie is oud haha.
    Je moet het zelf weten. ^^
    Ik vind het wel leuk, maar dan niet zo supergroot.


    -

    Ik vind het wel gaaf.


    I live for the applause, you will die for it.

    Stretchers/tunnels. ik had een best wel grote, maar hij was dichtgegroeid. 1 waarschuwing. het stinkt naar rot vlees. het doet geen pijn, en het groeid dicht als je niet meer dan 8 mm hebt, toch?

    1. Stretchers blijkbaar? :'D
    2&3. Ik vind 't wel super vet, maar dan zou ik eerst voor die kleintjes gaan waarbij de gaatjes nog wel dichtgroeien?


    "I shut my eyes in order to see.'

    1. Zoals gezegd: Stretchers of tunnels.
    2. Ik vind van die kleintjes echt super stoer, maar je moet het zelf weten natuurlijk ;)
    3. Dat oorbel gaatjes ook dichtgroeien is niet waar. Ik heb die van mij al heel lang en ik kan weken zonder oorbellen lopen zonder dat het dichtgroeit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik vind dat echt niet mooi!!
    en jemoet vooral denken:dat gat is voor heel je leven dus ook als oud bommatje


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Stretchers inderdaad. Ik vind het mooi tot 10 mm, groter niet. Ik wil het zelf ook graag, maar het mag niet van mijn moeder.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Crumble schreef:
    3. Dat oorbel gaatjes ook dichtgroeien is niet waar. Ik heb die van mij al heel lang en ik kan weken zonder oorbellen lopen zonder dat het dichtgroeit.

    Ik heb al bijna anderhalf jaar geen oorbellen meer in en die van mijn zijn ook nogsteeds niet dichtgegroeid.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn vriendin heeft een van 0.5 à 0.7 mm en ik vind dat al een behoorlijk gat. Groter zou ik echt lelijk vinden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Therapy schreef:
    Jasses, dat gaat zó hard etteren. Een vriendin van me had dat, weet wel dat het niet meer toegroeit hé. :')

    Ik dacht als het niet te groot was dat het wel kon dichtgroeien?
    Een vriendin van me had een kleine en dat is kunnen dichtgroeien.

    Ik zou het nooit doen maar als ge het echt wilt waarom niet?

    Roulette schreef:
    Het noemt een Stretch.
    Alleen als je het écht wilt moet je het doen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Je moet het zelf weten, maar ik vind het echt lelijk ;x
    En vergeet niet dat die dingen je carriére kunnen dwarsbomen, bij sommige bedrijven, winkels of wat dan ook nemen ze je niet aan als je stretchers hebt, omdat het niet bepaald professioneel overkomt ;]
    Ik vind ze bluh, een vies gevoel dat je door iemands lichaamsdeel heen kan kijken. Maar je moet het natuurlijk zelf weten :]


    Alis volat propriis.

    Crumble schreef:
    1. Zoals gezegd: Stretchers of tunnels.
    2. Ik vind van die kleintjes echt super stoer, maar je moet het zelf weten natuurlijk ;)
    3. Dat oorbel gaatjes ook dichtgroeien is niet waar. Ik heb die van mij al heel lang en ik kan weken zonder oorbellen lopen zonder dat het dichtgroeit.

    Ja, bij mij duurt dat jaren. Heb nu al drie haar geen oorbellen gedragen, wedden dat ik er nog een doorheen kan drukken :']


    No growth of the heart is ever a waste