• Yello.
    Een vriendin van mijn zus die bij ons op de hoek woont, zegmaar, heeft zo'n gat in haar oor. Niet zo'n grote dat heel je oor hangt, maar een kleintje.
    En ik vind dat eigenlijk best gaaf. Ik wil het misschien ook doen, maar ik weet het niet zeker. Zij is meteen met 2 mm begonnen (normaal begin je met 1 mm), en ze heeft de oorbelletjes nog, dus als ik ook meteen 2 mm doe hoef ik niets te betalen, aangezien ze alle oorbelletjes nog heeft. (je oor wordt eerst 1/2 mm opgerekt, dan 3, dan 4 etc.)
    Maar ik ben wel bang dat het pijn gaat doen :/ Ik wil 4 of 5 mm doen, ligt eraan hoe groot mijn oor aankan. Want ik wil niet dat mijn oorlel gaat hangen.
    Voor de duidelijkheid, ong. tussen de gele en rode in.
    1. Hoe heten die dingen?
    2. Zal ik het doen of niet. :/
    3. Iedereen zegt dat het niet meer dichtgroeit, maar dat is wel zo. Als je tot een bepaalde grootte doet groeit het nog dicht, en ik neem hele kleintjes. Gewone gaatjes in je oor groeien toch ook dicht ;)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 18:20 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het echt spuuglelijk en zo onaantrekkelijk, maarja, jou keuze.
    Een jongen uit mijn klas heeft een stretch van 16 mm.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik noem ze zelf Stretchers of Plugs , het zijn tunnels die je erna indoet (maar ze zijn er niet van 1 MM je begint meteen met 2 MM bij ons in iedergeval xD)

    moet je zelf weten ik heb het ook mijnes is 6 MM

    Ligt eraan de eerste is even doorbijten en daarna gaat het heel snel ;)

    En of het nog dichtgroeit ligt aan hoe groot je m wil ;)

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Tom Kaulitz heeft die toch ook? Of iets wat erop lijkt xd

    Ik blijf die dingen echt lelijk vinden:X


    Stop holding me under and let me breathe.

    Crumble schreef:
    1. Zoals gezegd: Stretchers of tunnels.
    2. Ik vind van die kleintjes echt super stoer, maar je moet het zelf weten natuurlijk ;)
    3. Dat oorbel gaatjes ook dichtgroeien is niet waar. Ik heb die van mij al heel lang en ik kan weken zonder oorbellen lopen zonder dat het dichtgroeit.

    Ik heb mijn oorbelgaatjes al van mijn 6de. 1 keer zijn ze dichtgegroeid en dan terug laten schieten. Maar 'k doe eigenlijk uitzonderlijk oorbellen in, misschien een 6tal keer op een jaar, en ze zijn niet dichtgegroeid.


    If you had never come out of the blue, I would've stay