• Yello.
    Een vriendin van mijn zus die bij ons op de hoek woont, zegmaar, heeft zo'n gat in haar oor. Niet zo'n grote dat heel je oor hangt, maar een kleintje.
    En ik vind dat eigenlijk best gaaf. Ik wil het misschien ook doen, maar ik weet het niet zeker. Zij is meteen met 2 mm begonnen (normaal begin je met 1 mm), en ze heeft de oorbelletjes nog, dus als ik ook meteen 2 mm doe hoef ik niets te betalen, aangezien ze alle oorbelletjes nog heeft. (je oor wordt eerst 1/2 mm opgerekt, dan 3, dan 4 etc.)
    Maar ik ben wel bang dat het pijn gaat doen :/ Ik wil 4 of 5 mm doen, ligt eraan hoe groot mijn oor aankan. Want ik wil niet dat mijn oorlel gaat hangen.
    Voor de duidelijkheid, ong. tussen de gele en rode in.
    1. Hoe heten die dingen?
    2. Zal ik het doen of niet. :/
    3. Iedereen zegt dat het niet meer dichtgroeit, maar dat is wel zo. Als je tot een bepaalde grootte doet groeit het nog dicht, en ik neem hele kleintjes. Gewone gaatjes in je oor groeien toch ook dicht ;)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 18:20 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    dat heet een strech denk ik (:
    en ik ken er niet veel van,maar ik weet wel dat het heel erg stinkt als je de oorbel uitdoet


    everybody needs a song.

    Die zien er cool uit
    Moet je cker doen
    :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Ik vind het leuk als je maar niet die zwarte neemt o.o


    ok

    Boyiloveyou schreef:
    dat heet een strech denk ik (:
    en ik ken er niet veel van,maar ik weet wel dat het heel erg stinkt als je de oorbel uitdoet

    Haha :d

    Njah, een vriendin van me heeft een van 12 mm (als hij nu niet nog groter is).
    Ze heeft ze like allemaal zelf gestoken (en veel te snel achter elkaar) met een pen denk ik (zei ze toch).
    Als ik jou was zou ik het toch niet doen, maar ja, jij kiest zelf.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Stretchers of zo. En ik verbied je dat te doen want ik wil dat ook en je mag mij niet na-apen. (cat)


    You move me ......... Kurt

    ze heten strecthers, normaal begin je vanaf 3mm, als je groter dan 1 cm hebt groeien ze niet meer toe anders wel, het stinkt verschrikkelijk hard als je het niet goed verzorgt, het is duur als je geen spiraal meer wilt maar een tunnel fzo, kvind het wel mooi maar iedreen heeft het tegenwoordig, het doet pijn als je het erin duwt (dus best bij een goede piercer laten doen) en dat was het zoal (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik ken een meisje die ze ook heeft weet niet hoevel mm maar het ziet er vaak nuit en vaak scheurt je oor kapot om dat alleen je oor lel wod op gerekt en dat is niet goed. als je het eenmaal hebt gedan groeien de gaatjes nooit meer dicht nee egt nooit meer


    Love sheds light one the darkest of times

    Zoals je al wel door had heet dat een strech maar ehm, je moet echt niet persé van 1 mm beginnen hoor. + Je kan het bij jezelfd zetten, maar dan ga je pijn lijden.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Tunnels dus.
    Zo noemen veel ze.

    Ik vind 't wel gaaf, maar tot op zekere hoogte, niet te groot gaan.
    't schijnt verslavend te zijn dus |:

    Het ding waarmee je je oorgaatje groter maakt is een stretcher.
    een dingetje.. zodat je een open gat heb is een tunnel. een dichte is een plug.

    2 vriendinnen van mij hebben het. ik vind t vet leuk staan. verschilt per persoon though.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Joy<3
    Ik zou het doen :3 ik denk dat het je wel staat, dan doe ik ook wel mee x]
    Want ik wilde het toch, en ik weet waar je ze hier in Den Bosch kan kopen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ze heten pluggs of streches
    Ik vind het wel mooi, alleen niet te groot
    En ik heb een aantal friends die ze hebben en die zeiden dat het wel weer dicht groeit, ze heeft 2mm ofzo of groter i dunno, en ze had m 1 dag uit en toen was ie al kleiner geworden

    Oh das cool, Ik ga het zelf doen. Kan ik alvast een beetje oefenen op mezelf als ik piercer wil worden. Ik wil ook niet zulke grote want dat is eng =X


    I build a house for your bones!

    1. Hoe heten die dingen?
    strech
    2. Zal ik het doen of niet. :/
    als j t mooi vind^^
    3. Iedereen zegt dat het niet meer dichtgroeit, maar dat is wel zo. Als je tot een bepaalde grootte doet groeit het nog dicht, en ik neem hele kleintjes
    tot 6mm groeit t dicht
    en ik ben van n gewone oorbeel naar 4mm gegaan
    en 1mm strech bestaat ni;)
    vanaf 2.5mm zijn er tunnels en vanaf 2mm zijn er plugs


    Live every day like it's your last