• Ja hoor, jullie lezen het goed: de serie Lovestory with Alex Evans wordt vernieuwd, en hier in story versie geschreven! Ik heb zelf nog beter nieuws, als ik alle hoofdstukken vernieuwd heb ga ik er ook weer aan verder schrijven! Als je het verhaal dus vroeger al gelezen hebt, moet je dus niet denken dat de eerste 26 delen allemaal herhaling zijn want ik ga best wel veel veranderen hoor. Hopelijk vinden jullie hem dan nog steeds zo goed als eerst, want het is speciaal voor al die vele reacties dat ik besloten heb er weer mee verder te gaan. Maar nu eerst een inleiding, voor de mensjes die hem nog niet eerder gemaakt hebben =)

    Je naam is Michelle, en je bent net achttien geworden. Je zit dus in je laatste jaar maar bent er nog helemaal niet uit naar welk college je volgend jaar zal gaan. Je woont in Canada. De naam van je BF is Alice, en je hebt ook een tweelingzus maar daar heb je helemaal geen goede band mee, integendeel zelfs, en haar naam is Emma. In het begin van het verhaal heb je nog nooit van Alex Evans gehoord, maar dat veranderd natuurlijk snel...


    HIER IS DE LINK: Lovestory with Alex Evans

    Het zou geweldig zijn als jullie hem (nog steeds) zouden willen maken(flower)(K)


    Beeeeeeeesje :-)