• Dus een vriendin van mij vroeg of ik niet mee wou naar walibi , is goed zei ik .
    Maar het was met allemaal mense die ik niet kende dus nam ik een vriendin mee . In het begin bengelden ik en men vriendin daar maar ergens achterop maar tege het einde van de dag hadde we al meer contact me de andere en ware veel losser met elkaar . En die ene gast die ik van morgend had gezien begon ineens met me te praten , ik gewoon zonder bijbedoelingen meepraten maar hoe meer het avond werd hoe meer hij achter me kwam lopen (you know what I mean). En als er één ding is waar je me niet mee kan 'krijgen' is het wel te veel je best doen -.-'' . Achteraf heeft hij men nummer enzo nog gevraagd en heeft hij zelfs dezelfde trein genome xD . Die avond kreeg ik nog een bericht of ik mee naar een fuif wou gaan van milk inc maar die heb ik dan afgezegd maar ik kan niet blijven nee zegge dus ga ik dinsdag met hem naar de bios :X .
    Weetje mense niemand gelooft mij maar ik ben nog nooit in me leve verliefd geweest en als het dan bijna aan is met iemand zeg ik altijd 'nee' -.-'' raar geval ben ik tog

    Bdankt om te leze naar dit saai gedoe :$

    x3 veel love Kaatje

    Het is ook eng om op dezelfde dag als de 'ontmoeting' al meteen mee te gaan naar een fuif denk ik zo hoor. En dan zeker een fuif waar je waarschijnlijk niemand kent.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Het is ook eng om op dezelfde dag als de 'ontmoeting' al meteen mee te gaan naar een fuif denk ik zo hoor. En dan zeker een fuif waar je waarschijnlijk niemand kent.


    die fuif was een paar dage later hoowr =) sorry slecht geëxpliceerd en dat was met nog een paar mense hoowr maarja de kans was groot dat hij heel de avond bij me stond terwijl ik graag vrijheid heb -.-''

    oké de tekst is mißchien te lang om helemaal te leze -.-"

    Ik zeg ook altijd 'neen' als het bijna aan is hoor en daarna kei schuldig voelen ><


    -

    soms denk , ga ik nu nooit iemand hebbe .
    altijd als ik dan bijna met iemand heb ben ik het al beu , altijd wel iets dat verkeerd is
    maar de perfecte bestaat niet =(

    Blondiepants schreef:
    Ik zeg ook altijd 'neen' als het bijna aan is hoor en daarna kei schuldig voelen ><

    Haha, me too. :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.