• Haaj,jah heeft iemand leuke moppen om te vertellen?of raadsels?want ik ben een beetje ziek en ik verveel me drm xD

    Alvast bedankt xD

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Een joden grap.

    Een jood en een christen lopen over straat zegt de christen tegen de jood, 'ge zijt wat verloren.' De jood kijkt achter zich en vraagt, 'Oja, wat dan?' De christen antwoord daar op, '6 miljoen man.' : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Een christenen, een katholiek en een jood staan op het dak van een flat als er een engeltje aan komt. Hij zegt tegen de christenen 'Als je springt vang ik je vlak boven de grond weer op. Zo gezegd zo gedaan. De christenen springt en ja hoor vlak boven de grond wordt hij opgevangen door het engeltje en de christen loopt gewoon weg.
    Tegen de katholiek zegt het engeltje hetzelfde. De katholiek springt, wordt opgevangen door het engeltje en loopt weg. Nude jood. Het engeltje vertelt hem hetzelfde verhaal en ook de jood springt. Dit keer vangt het engeltje niet. De jood stort te pletter op de grong en sterft onmiddelijk. Eenmaal aan de hemelpoort vraagt Petrus wat er gebeurt is. De joodvertelt zijn verhaal waarop Petrus alle engeltjes naar hem toe fluit. 'welke engel was het?' vraagt hij. De jood wijst het ebgeltje aan dat hem bedrogen had waarop Petrus zegt: 'adolfje, adolfje, adolfje....'


    Love makes you feel perfect :D