• Dit topic is geschreven uit frustratie, dus van het niet te letterlijk. Ik bn gwn ff pissed.

    Het gaat om het volgende... Iedereen was aan het klaagen toen we ruim een jaar niks meer van TH hoorde, heel af en toe een foto maar verder niets. De nieuwe home-page komt online, mensen helemaal blij, zie ze hem zijn ze helemaal teleurgesteld. "Hij is niet mooi" of "Gadver" word er dan geroepen. Maar hallo, jongens de stijl van TH is aan het veranderen, daarom dus ook een totaal andere site! Na de homepage was het weer stil rond TH, mensen allemaal zeuren dat ze niks over ze hoorde en bla, bla, bla. Komen er foto's van de Fashion Against Aids vrij, is iedereen over de zeik vanwege Bill zijn dreads. Nu komen er steeds meer foto's van Bill met dreads en Tom met vlechtjes, ik weet dat het wennen is en dat het echt heel anders staat. Maar kom op, de jongens veranderen, ze staan er juist om bekend om zich niks van andere aan te trekken en zich te kleden zoals ze willen! Dus hun stijl is veranderd, so what?! Ik hoor hier op quizlet bijna alleen maar negatieve reacties zoals "Bah" of "Lelijk". Maar mensen, ze zijn niet lelijk, ze zijn 'anders' geworden. Hun stijl is gewoon veranderd, als hun gewoon de science fiction kant op willen omdat ze dat leuk vinden of omdat dat aan sluit bij hun album, laat ze dan. Ze trekken zich heust niks aan van die reacties, ze veranderen heus niet opeens terug naar hun 'oude ik'. Ik zie Bill ook liever zoals hij vroeger was, maar hij is nog steeds mooi, en nog steeds Bill, misschien wat arroganter. Maar daar heeft iedere ster wel last van. Ik word gewoon een beetje gek van die reacties! =.=

    p.s; dit gaat vooral om de mensen die eerst zoveel zeurde omdat ze niks van zich lieten horen. Dus voel je niet aangesproken als je dat niet deed.

    sorrysorrysorrysorrysorrysorry, dit moest er ff uit.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 20:35 ]


    -

    je hebt ergens wel gelijk maar je kunt de mensen hier niet verbieden om iets mooi te vinden wat ze verafschuwen =3
    maar das mijn mening.


    We can only learn to love by loving.

    Ik begrijp je frustratie, maar mensen die hun nieuwe stijl niet mooi vinden mogen dat toch ook zeggen. Mss geen 100 keer, maar ze mogen ook hun mening geven toch?


    For once I want to be the car crash.

    Maskerade schreef:
    je hebt ergens wel gelijk maar je kunt de mensen hier niet verbieden om iets mooi te vinden wat ze verafschuwen =3
    maar das mijn mening.

    Drm klopt het ook niet 100% wat ik net heb gedropt, ik bn gewoon heel pissed dat iedereen zit te zeuren van 'we horen niks meer van ze' of 'we willen foto's van TH'. En nu komen er die, zitten ze allemaal te zeuren dat het niet mooi is. XD

    They change, you know..


    -

    fireflightx schreef:
    Ik begrijp je frustratie, maar mensen die hun nieuwe stijl niet mooi vinden mogen dat toch ook zeggen. Mss geen 100 keer, maar ze mogen ook hun mening geven toch?

    Drm klopt het dus ook niet helemaal wat ik heb getypt. Het moest er gewoon uit.


    -

    Anouk, meid je hebt gelijk. Ik ben het 100 % met je eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Anouk, meid je hebt gelijk. Ik ben het 100 % met je eens.

    Jeej _O_


    -

    Je hebt wel gelijk, maar, zoals Nicol al zegt, je kunt mensen niet dwingen iets mooi te vinden wat ze verafschuwen.
    De jongens veranderen inderdaad, en ík vind het niet op een positieve manier. Natuurlijk, ik blijf fan, ik vind ze alleen niet meer zo leuk eruit zien als vroeger.
    Neem die nieuwe foto van Bill nou in je FB.
    Ik vind die extra lijn boven de omranding echt Af-grij-se-lijk. Net als dat pakkie wat ie aanhad. Én dan ben ik nog niet eens begonnen over die afschuweijk overdreven geäccentueerde wenkbrauwen.
    Maar ik snap je frustratie wel.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 20:33 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind hem echt wel lelijk geworden, en dat is gewoon mijn mening.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik begrijp u frustratie. Eerst gezeik dat ze niets van hun horen. En als er dan iets nieuws uitkomt is het niet goed genoeg. Zo zie je maar hoeveel mensen er naar het uiterlijk kijken. Terwijl het innerlijke blijft.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 20:41 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik begrijp u frustratie. Eerst gezeik dat ze niets van hun horen. En als er dan iets nieuws uitkomt is het niet goed genoeg. Zo zie je maar hoeveel mensen er naar het uiterlijk kijken. Terwijl het innerlijke blijft.

    Daarom, fijn dat je me begrijpt ;]


    -

    Ik heb begrip voor het lange wachten.. en ikv ind het eerlijk een beetje spannend zo. En de jongens verdienen ook vakantie! En dan hebben ze nog in de studio gezeten ook in die periode.
    Hun stijl.. het is nog steeds mooi. Eerst was het even wennen, tuurlijk! Maar daar ga ik zeker niet over gaan zeiken.. ze doen toch lekker wat ze willen, doen we toch ook? Hebben wij zin in een ander kapsel, we gaan naar de kapper.. doen zij het, is er een hele drama rond.
    En dan stoor ik me ook aan het commentaar op het feit dat Tom met een sigaret op een foto staat. Ze doen wat ze willen.. en fans moeten echt niet gaan zeggen dat ze niet mogen roken.. omdat het slecht is voor de gezondheid! Dat weten ze zelf ook wel, (het staat op het pakje in megagrote letters zodus!!) dus ze kiezen ervoor.

    DUS ik begrijp je en ik geef je groot gelijk.

    Agree.

    Maar, ik denk wel als ze fans zullen verliezen doordat hun stijl steeds veranderd, ze terug zullen keren naar de Zimmer 483 of Schrei kant.. ;x [/DENK IK]


    You'll never dream alone. <3

    AlmostHappy schreef:
    Ik heb begrip voor het lange wachten.. en ikv ind het eerlijk een beetje spannend zo. En de jongens verdienen ook vakantie! En dan hebben ze nog in de studio gezeten ook in die periode.
    Hun stijl.. het is nog steeds mooi. Eerst was het even wennen, tuurlijk! Maar daar ga ik zeker niet over gaan zeiken.. ze doen toch lekker wat ze willen, doen we toch ook? Hebben wij zin in een ander kapsel, we gaan naar de kapper.. doen zij het, is er een hele drama rond.
    En dan stoor ik me ook aan het commentaar op het feit dat Tom met een sigaret op een foto staat. Ze doen wat ze willen.. en fans moeten echt niet gaan zeggen dat ze niet mogen roken.. omdat het slecht is voor de gezondheid! Dat weten ze zelf ook wel, (het staat op het pakje in megagrote letters zodus!!) dus ze kiezen ervoor.

    DUS ik begrijp je en ik geef je groot gelijk.

    Amen, zo is het! _O_


    -

    Breakfast schreef:
    Agree.

    Maar, ik denk wel als ze fans zullen verliezen doordat hun stijl steeds veranderd, ze terug zullen keren naar de Zimmer 483 of Schrei kant.. ;x [/DENK IK]

    Dat hoop ik stiekem, maar als ze zich zo prettig voelen. Dan hoor je mij niet klagen. ;]


    -

    Ik snap dat het frustrerend is dat mensen klagen dat alles stil is rond th en dat ze niets meer van zich laten horen daar erger ik me ook aan maar iedereen mag zelf beslissen wat ze denken over hun nieuwe stijl. Hoe jammer het ook is dat sommigen zo negatief zijn.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 23:21 ]


    Everyone smiles in the same language.