• Is wat werkelijk iedereen tegen mij gezegd heeft. Nou ik heb dus maar mooi even het tegendeel bewezen! Ik ben gisteravond voor de lol begonnen. Kan nu al 6 noten lezen en spelen en 4 van die achterlijke liedjes :').

    Dus há mama in your face!

    Wie heeft hier nog meer zichzelf gitaar geleerd spelen of is daar, net als ik, mee bezig?
    Ik wel heb zo'n vet strak boek erbij, voor kinderen van zeven ofzo. Want er staat na iedere opdracht weer zoiets als 'Yeah wat goed, als je een snack voor jezelf hebt gepakt gaan we verder.' Like wtf, dat een boek je aanspoort om te vreten, ook niet echt goed :').

    Maar ik heb metalen snaren en ik het het advies: 'rustig opbouwen' heel hard genegeerd want ik heb in 2 dagen al 3/4 uur gespeeld dus nu zitten mijn vingers onder de blaren D':

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 19:07 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is knap van je ;D
    Zo vinden de kinderen het ook leuk om gitaar te spelen als ze elke keer na iets nieuws geleerd te hebben iets lekkers te pakken. :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik leer mezelf keyboard spelen, op zo'n dom kinder ding.Wand ik moet eerst 1 jaar op les voor dat ik een echte mag kopen>,<"


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    Ik leer mezelf keyboard spelen, op zo'n dom kinder ding.Wand ik moet eerst 1 jaar op les voor dat ik een echte mag kopen>,<"
    Ah das gemeen :'). Maar zo'n kleine werkt toch ook wel voorlopig of niet? :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    whaha dat doet een vriendin an mij ook
    die kan michel van anouk spelen
    en hey there delilah
    en meer shit
    =3 ook allemala geleerd
    en ik zing dan met der mee =3


    We can only learn to love by loving.

    Een vriend van me is vorige week begonnen ofzo. En hij is steeds beter ;D Het lukt hem dus ook wel om liedjes te spelen x)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ah das gemeen :'). Maar zo'n kleine werkt toch ook wel voorlopig of niet? :'D

    Ja en ik ben nu aan het zoeken voor les,wand zelf wil ik ook wel dus.Binnekort ben ik de nieuwe mozart^^


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Mijn vader heeft zichzelf gitaar leren spelen (:


    Only losers can act the way you do

    ik heb het mezelf ook geleerd (:
    en ik weet meer noten dan sommige die van gitaarles komen O.o'
    het is best makkelijk om te leren


    Here I Am

    ik heb het mezelf voor het grootste deel aangeleerd, 5 maand daarna ben kreeg ik voor mijn verjaardag gitaarles en nu zit ik al voor mijn 4e jaar op gitaarles!
    Maar het is wel zo dat je jezelf veel sneller liedjes aanleert dan wanneer je op gitaarles zit, ik kan 1 liedje in een kwartiertje helemaal spelen, op gitaarles zijn we er minstens 2 maand mee bezig want dan heb leer je nog allemaal technieken (en vaak hebben we teveel lol gehehe (A))


    dream, dare, fly!

    Dude, ik heb het mezelf geleerd. Speel nu in een band die regelmatig optredens geeft en op het punt staat een demo naar een producent te versturen.
    Há, in your face! :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik vind het juist knap als mensen dat zichzelf kunnen leren, niks voor mij :')


    Protège moi de mes désirs.

    Go Kirsten!
    Ik zelf niet gedaan mijn vingers deden te snel pijn. :X
    Maar mijn vader heeft het vroeger wel gedaan en hij was bijna door gebroken met zijn band. (paar keer op waldrock gespeeld) Maar hij wou niet meer dus is ie gestopt en nu zit ie weer in een andere band.
    Nja, als hij het kan, kan jij het zeker!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik haal alles wat ik nodig heb van youtube :3


    BAM!

    Ik wil maar ik mag niet van mijn ouders... Dus dit is teminste een goed voorbeeld, ik ga ze ff dit topic laten lezen XD


    -

    ik ben er ook mee bezig om het zelf te leren
    met gitaar spelen voor dummie:P

    maar ik snap de dingen niet zo goed(jammer genoeg)

    maar ik vind het wel echt super knap van je(Y)
    want ik heb hem al bijna een jaar
    en kan nog helemaal niks:(

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 20:14 ]


    To The Stars Through Adversity