• Is wat werkelijk iedereen tegen mij gezegd heeft. Nou ik heb dus maar mooi even het tegendeel bewezen! Ik ben gisteravond voor de lol begonnen. Kan nu al 6 noten lezen en spelen en 4 van die achterlijke liedjes :').

    Dus há mama in your face!

    Wie heeft hier nog meer zichzelf gitaar geleerd spelen of is daar, net als ik, mee bezig?
    Ik wel heb zo'n vet strak boek erbij, voor kinderen van zeven ofzo. Want er staat na iedere opdracht weer zoiets als 'Yeah wat goed, als je een snack voor jezelf hebt gepakt gaan we verder.' Like wtf, dat een boek je aanspoort om te vreten, ook niet echt goed :').

    Maar ik heb metalen snaren en ik het het advies: 'rustig opbouwen' heel hard genegeerd want ik heb in 2 dagen al 3/4 uur gespeeld dus nu zitten mijn vingers onder de blaren D':

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 19:07 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben bezig, ik kan al een aantal akkoorden en een stuk of 10 liedjes, het kan weldegelijk heur (:


    bla bla bla

    nou ik kan geen noten lezen maar ik zoek altijd liedjes op met cijvers enz. Ik kan nu al happy b-day op 1 snaar XD en nog stukjes refrein enzo.. maar ik speel elke dag wel alleen nu niet (ben bij vriendin)


    Nvt

    Tuurlijk kan dat.
    Als je op internet tabs van liedjes opzoekt etc. dan kan je het MAKKELIJK aan jezelf leren.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik speel nu al iets van 3kwart jaar zonder enige les. Ook niet van een boek ofzo, het enige wat ik het moeten leren was tabs lezen, en dat had ik in een half uurtje onder de knie. :Y)
    Maar, ik vind het heel goed van je dat je het doet! Als je wat makkelijke liedjes ofzo wilt, ask me. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @Lotte & Screwed; Ja, zo heb ik het mezelf aangeleerd. Mijn eigen nummers zijn wel in noten geschreven, maar ik schrijf alleen de tekst, de solo's zijn geïmproviseerd en door de drummer naar noten vertaald. Gebruik ik toch nooit, maar voor t mooie. :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    You go! (dance) Ik wil het ook leren, maar een vriendin van me heeft het ook zelf en via internet geleerd. Dus mensen die dat zeggen zijn of zwakzinnig of gewoon een beetje simpel. (flower)


    You move me ......... Kurt

    Dat is onzin 'je kunt jezelf geen gitaar leren spelen'.
    Ik heb het mezelf kunnen leren spelen. Ik heb mezelf zelfs viool kunnen leren spelen. Oké, mijn houding is misschien héél fout, maar ik kan wel bekende liedjes er op spelen, door zomaar te gokken. En vals klinkt het niet. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Ik ga als ik geld heb een gitaar kopen en het mezelf ook proberen te leren.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hahaha, wat een geniaal boek dat je hebt. :9~


    Tanya is de beste.

    Ik ben het mezelf aan het leren,maar ken nog maar uhm..3noten,en 2 liedjes xD


    Imperfection Is Beautiful

    Ik zit sinds een jaar op gitaarles, ooit heeft iemand mij Für Elise op piano leren spelen, en nu weet ik de noten op een piano wel ongeveer liggen.Ik moet wel zeggen dat je op les meestal zeker bent dat je alles juist aanleert, als je zelf dingen gaat aanleren maak je soms fouten.

    Ik speel al 4jaar (dit is mn 5e) gitaar en tja...
    Electrische heb ik mezelf geleerd maar ik had basis al geleerd op lessen.
    Ik heb wel een vriend die dat doet (Via Youtube) en hij kan een riff die ik nie kan spelen O.o


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik wil het leren, maar mijn vader wil eerst testen of ik ritmisch ben ingesteld *geen idee wat dat betekent*


    Jaybee dude (:

    Zeiden ze ook tegen mij ;D en nu kan ik het intro en outro Linkin Park - In The End.

    Ik heb sinds april privégitaarles (:
    En ik ben er best wel slecht in :X


    Never run out of reasons to smile...