• deel 105 =)

    Fictional schreef:
    Aha, hooi mier ^^

    Ik heb voor het eerst mijn nagels weer zwart gelakt o0 heel vaag.

    ik vond het de eerste keer wel vet bij mezelf staan =)

    Furios schreef:
    (...)Ik wou dat mijn bf dat ook zei xd Ze zei eens 'Hoe kun je nu al weten wat je in de universiteit gaat doen?' en ik zei: 'Weet ik veel.' 'Ma gij zij da gij da al wist.' 'Nee, da heb ik nooit gezegd! Ik zei dat Ilian da al wist!' wat zo is wat ik weet begot nog niet wat ik wil doen/worden en dan zei zo: 'ik weet wel wa ik gehoord heb hé!' en dan ik: 'ik weet wel wa ik gezegd heb hé!' en dan zo door en toen zei ik: 'ik ben ni dom hé!' en toen zwegen we even tegen mekaar en toen verontschuldigde ze zich en toen zei ik nog eens wat waar was en dat was de laatste dag van school xd

    Hahaha dat zijn zo van die domme dingen :') Ook al heb ik niet gelijk, ik wil gelijk hebben (A)


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vond het de eerste keer wel vet bij mezelf staan =)

    Ik ook (A)
    En toen ik wit randje erbij deed vond ik het echt supergeniaal :9~ Mensen in de bus keken zo vet naar mijn nagels dan.


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vond het de eerste keer wel vet bij mezelf staan =)
    Ja ik ook wel, maar ik bedoel dta het al vet lang geleden is dat ik zwarte nagellak op he gehad . En nu ziet het er vaag uit. Nog wat gedaan vandaag ?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:15 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ook (A)
    En toen ik wit randje erbij deed vond ik het echt supergeniaal :9~ Mensen in de bus keken zo vet naar mijn nagels dan.

    jaaa idd :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa idd..x'D

    Was ook altijd zo bij mijn nichtje. Gingen we met de barbies spelen (was vroeger dus x'D) kwam haar broer eraan (1 jaar jonger dan mij) en die ging dan dingen omgooien. Werd ze altijd zo boos dat ze hem ging slaan en dan moest zij later altijd huilen en kwam de ouders er weer bij en blablabla :') We konden nooit normaal spelen.


    -

    Fictional schreef:
    (...)Ja ik ook wel, maar ik bedoel dta het al vet lang geleden is dat ik zwarte nagellak op he gehad . En nu ziet het er vaag uit. Nog wat gedaan vandaag ?

    Mijne is ook vet lang geleden. Jaar ofso ? :X


    -

    Fictional schreef:
    (...)Ja ik ook wel, maar ik bedoel dta het al vet lang geleden is dat ik zwarte nagellak op he gehad . En nu ziet het er vaag uit. Nog wat gedaan vandaag ?

    ik heb ge-zond, :9~
    alleen de boom van de buren stond haast de hele tijd in de weg voor de zon >.<

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ook (A)
    En toen ik wit randje erbij deed vond ik het echt supergeniaal :9~ Mensen in de bus keken zo vet naar mijn nagels dan.
    Haha, bij mij ook. Ik experimenteer altijd met mijn nagels. Een keertje had ik op elke nagel de halft zwart en de helft geel. Zo koel. Met plakband alles vet netjes afgewerkt (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Genius schreef:
    (...)
    Was ook altijd zo bij mijn nichtje. Gingen we met de barbies spelen (was vroeger dus x'D) kwam haar broer eraan (1 jaar jonger dan mij) en die ging dan dingen omgooien. Werd ze altijd zo boos dat ze hem ging slaan en dan moest zij later altijd huilen en kwam de ouders er weer bij en blablabla :') We konden nooit normaal spelen.

    ik heb een keer een ruzie van mijn nicht en neef meegemaakt... en toen trokken ze elkaar aan de haren..x'D

    Fictional schreef:
    (...)Haha, bij mij ook. Ik experimenteer altijd met mijn nagels. Een keertje had ik op elke nagel de halft zwart en de helft geel. Zo koel. Met plakband alles vet netjes afgewerkt (nerd)

    plakband..x'D

    Genius schreef:
    (...)
    Mijne is ook vet lang geleden. Jaar ofso ? :X
    Ja bij mij ook. Wou het zonet weer opdoen, maar ttoen zag ik dat alle 5 potjes zwarte nagellak al vet oud waren en dus was de nagellak helemaal dik en kleverig. En toen ben ik nieuwe gaan kopen :X


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Whipple schreef:
    (...)
    ik heb ge-zond, :9~
    alleen de boom van de buren stond haast de hele tijd in de weg voor de zon >.<
    Dat sucked oÓ. Had je even moeten roepen of ze hem weg wouden zagen


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Ja bij mij ook. Wou het zonet weer opdoen, maar ttoen zag ik dat alle 5 potjes zwarte nagellak al vet oud waren en dus was de nagellak helemaal dik en kleverig. En toen ben ik nieuwe gaan kopen :X

    ik heb mijn nagels in de vakantie nog zwart gelakt. Maar dan afgewisseld zeg maar.. *goud, zwart, goud, zwart....*
    was wel vet :Y)

    Fictional schreef:
    (...)Dat sucked oÓ. Had je even moeten roepen of ze hem weg wouden zagen

    jaa man *helpt als ze niet thuis zijn..x'D*