• deel 105 =)

    limburgers zijn trouwens niet arrogant!
    ik zit in limburg op school, dus...
    en het valt reuze mee, het hangt ervanaf wie je tegen komt (cat)

    Whipple schreef:
    (...)
    nee oke, maar het valt wel op.. als je naar mijn enkel/voet kijkt...

    Oke, als ik jou ooit meet -wat snel moet gebeuren- zal ik niet naar je enkel kijken (A)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha als het een boerengat is zou ik me er wel thuis moeten voelen :') Groningen noemen ze ook wel boerengat x'D
    Op foto's te zien lijkt het me nogal 'verlaten' en dat er niets te zien is ofzo dus dat denk ik dan toch (nerd)

    Genius schreef:
    (...)
    Oh oke, is wel jammer dat ze niet allemaal tegelijk komen vind ik .. Hele familie bij elkaar is altijd wel gezellig ;D

    jaa dat is waar. Maar meestal zien we de familie met kerst bij elkaar, en met familie weekenden zeg maar...*dat is 1x per jaar*

    Stiekem had ik nog nooit van Houthalen-Helchteren gehoord, nog nóóít o.o Maar ik woon in den Antwaaarp :9~

    Whipple schreef:
    limburgers zijn trouwens niet arrogant!
    ik zit in limburg op school, dus...
    en het valt reuze mee, het hangt ervanaf wie je tegen komt (cat)

    De mensen die ik tegenkwam keken wel erg arrogant uit hun ogen :X
    Maar omdat jij in limburg naar school gaat hoeft niet te betekenen dat ze niet arrogant kunnen zijn (A)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oke, als ik jou ooit meet -wat snel moet gebeuren- zal ik niet naar je enkel kijken (A)

    oke is goed, of ik doe een lange broek aan x'D zie je het niet

    bij de weg: ik heb het nog steeds niet gevraagd ;$ maar ik zet liever niet hier neer waarom...:X

    Genius schreef:
    (...)
    De mensen die ik tegenkwam keken wel erg arrogant uit hun ogen :X
    Maar omdat jij in limburg naar school gaat hoeft niet te betekenen dat ze niet arrogant kunnen zijn (A)

    nee maar ik denk dat mensen uit het noorden ook arrogant kunnen zijn, ik denk dat het gewoon aan de persoon zelf ligt...

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa dat is waar. Maar meestal zien we de familie met kerst bij elkaar, en met familie weekenden zeg maar...*dat is 1x per jaar*

    Ooooh oke n_n'
    De familie van mijn moederskant is veel groter dan die van mijn vaderskant dus ook veel gezelliger ;D


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    oke is goed, of ik doe een lange broek aan x'D zie je het niet

    bij de weg: ik heb het nog steeds niet gevraagd ;$ maar ik zet liever niet hier neer waarom...:X

    Haha kan ook natuurlijk :')
    Oh oke .. nouja maakt ook niet uit n_n' Mag ik wel weten waarom niet ? :X


    -

    Whipple schreef:
    limburgers zijn trouwens niet arrogant!
    ik zit in limburg op school, dus...
    en het valt reuze mee, het hangt ervanaf wie je tegen komt (cat)
    Zit je in het Nederlands Limburg of het Belgisch Limburg? Want op teevee zijn de Limburgers altijd arrogant. Maar in Belgisch Limburg heb je dan de heel vriendelijke en de heel arrogante dus het hangt er vanaf wat je tegen kom denk ik

    Genius schreef:
    (...)
    Ooooh oke n_n'
    De familie van mijn moederskant is veel groter dan die van mijn vaderskant dus ook veel gezelliger ;D

    vet n_n

    bij mij zijn ze ongeveer even groot =)

    Whipple schreef:
    (...)
    nee maar ik denk dat mensen uit het noorden ook arrogant kunnen zijn, ik denk dat het gewoon aan de persoon zelf ligt...

    Hahaha mensen uit het noorden zijn ook arrogant, altans waar ik woon en naar school ga :')


    -

    Furios schreef:
    (...)Zit je in het Nederlands Limburg of het Belgisch Limburg? Want op teevee zijn de Limburgers altijd arrogant. Maar in Belgisch Limburg heb je dan de heel vriendelijke en de heel arrogante dus het hangt er vanaf wat je tegen kom denk ik

    ik bedoel nederlands ...

    Whipple schreef:
    (...)
    vet n_n

    bij mij zijn ze ongeveer even groot =)

    Mijn moeder heeft 1 zus, 2 broers en een broertje.
    Die hebben allemaal 2 kinderen (mijn moeder is de enige met 3 (A))
    En mijn vader heeft 2 broertjes waarvan er 1 overleden is. En degene die overleden is heeft 1 dochter en die andere heeft geen kinderen.
    Dus nogal klein aan mijn vaderskant (A)


    -