• jullie kenne vast allemaal het nummer schwarz het is geschreven door Tom(dance)en black is de engelse versie

    nu merk ik vaak dat in kwissen over welk nummer van TH jij bent dat schwarz word gebruikt om aan te tonen dat je slagt bent enn van pesten houd!
    maar het nummer gaat niet over pesten en gemeen zijn het is juist een lief rustig nummertje dat volgensmy gaat over opnieuw beginnen enzo jeweetwel 8er je is het zwartr voor je ligt de n8 datsoort dingen!


    take me away

    mensen zie mijn nickname xD

    jullie weten genoeg..
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


    take me away

    Ik vind t een supermooi liedje,,

    ik vind dat het een betekenis heeft.
    Dat iedereen die een slechte tijd achter de rug heeft gewoon vooruit moet gaan. En NIET moet blijven hangen....


    hou je mond joh =')

    elk liedje heeft een betekenis, de een dieper als de ander maar ze hebben het allemaal (A)


    when words fail, music speaks.

    Ik lieft Schwarz ^^


    Tremaine <3

    wow is da door tom geschree:O wist ik ni:O

    en ik denk da schwarz gaat over dat de fouten die je hebt gemaakt niet meer kunt goed mkn en ze gebeurt zijn en de blik trg zwart is maar dat je verder moet en moet latn zien da je geen slecht persoon bent en uit je foutn hebt geleerd(A)

    ps: mooie song


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    wow is da door tom geschree:O wist ik ni:O

    en ik denk da schwarz gaat over dat de fouten die je hebt gemaakt niet meer kunt goed mkn en ze gebeurt zijn en de blik trg zwart is maar dat je verder moet en moet latn zien da je geen slecht persoon bent en uit je foutn hebt geleerd(A)

    ps: mooie song
    jah dat denk ik ook!


    take me away

    Neeheeee het gaat helemaal niet over de fouten die je hebt gemaakt en vooruit moet gaan jezus zeg mensen leer duits x'D het gaat over dat je niet terug moet kijken en niet meer vooruit kan dus gewoon helemaal niks x'D


    Lalalalalalalala.

    tis door Tom geschreven zag ik op youtube
    ik hbe het ook al eens eerder gehoord, dus het kan best...

    Neeheeee het gaat helemaal niet over de fouten die je hebt gemaakt en vooruit moet gaan jezus zeg mensen leer duits x'D het gaat over dat je niet terug moet kijken en niet meer vooruit kan dus gewoon helemaal niks x'D
    je kan wel vooruit juist wel leer zelf Duits hij zegt tog:"en voor ons ligt de nacht"gewoon je kan dan opnieuw beginne maar hij zegt ook dat er wel geen weg meer terug is nou als je naar mijn verleden kijkt vind ik dat niet bepaalt erg!


    take me away

    schwarz gaat toch over dat wat ze nu bereikt hebben... dat ze niet meer terug in de tijd willen ofzo, tenminste dat zag ik ze ergens zeggen (positief nummer dus)... naja ik vind het een super nummer!


    I am an idiot, I move.

    schwarz gaat toch over dat wat ze nu bereikt hebben... dat ze niet meer terug in de tijd willen ofzo, tenminste dat zag ik ze ergens zeggen (positief nummer dus)... naja ik vind het een super nummer!
    tja kan wel als ik zoon leven had zou ik ook nooit meer terug willen het is zwaar(veel werken wijnig tijd voor family en vrienden)maar het is zóóó mooi!


    take me away

    Lol, dat wist ik al :')


    I recycle my thoughts.

    Black zet ik eerder aan dan Schwarz
    omdat ik Black kan meezingen :P

    Maar Unendlichkeit blyft mn lievelings


    The best revenge is massive success

    Black zet ik eerder aan dan Schwarz
    omdat ik Black kan meezingen :P

    Maar Unendlichkeit blyft mn lievelings


    The best revenge is massive success

    schwarz is supermooi (mijn mening)
    ik vind dat Tom het super heeft geschreven en dat het een lekker positief nummer is(A)


    I am an idiot, I move.