• Vandaag is het weer dierendag (fish)
    Mijn hond sjimmy heeft twee botjes gekregen en ze weet niet aan welke ze moet beginnen haha!



    Onze vissen en kippen krijgen extra lekkers : D
    Wat hebben jullie voor je huisdier(en) gekocht?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 11:44 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja ik was het dus vergeten en heb nu niets voor mijn dieren :c
    Nu voel ik me schuldig.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 11:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    Ja ik was het dus vergeten en heb nu niets voor mijn dieren :c
    Nu voel ik me schuldig.

    Awww, ik ook! Ik was net nog snel naar de winkel geraced haha. Maar je kunt ook nog altijd naar de winkel gaan of ze een dikke knuffel geven. Het gaat om de gedachte :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BigBellyBurger schreef:
    (...)
    Awww, ik ook! Ik was net nog snel naar de winkel geraced haha. Maar je kunt ook nog altijd naar de winkel gaan of ze een dikke knuffel geven. Het gaat om de gedachte :3


    True, zit alleen tot half zes op school, dus winkel wordt het niet meer D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    True, zit alleen tot half zes op school, dus winkel wordt het niet meer D:

    Oh, dat is balen. Anders hou je dierendag stiekem morgen hahaha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bij ons is het elke dag dierendag thuis dus onze Bobby overleeft het wel zonder extraatjes. Die krijgt ze met haar verjaardag ook al wel haha.

    Het is dierendag en ik ga naar m'n oma waardoor de hond nu alleen in de bench zit. Arm beest :c
    Wat is je hondje schattig, trouwens ^^

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 14:03 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik zit op kamers waardoor ik mijn kat doordeweeks moet missen, dus mijn moeder zorgt voor een goede dierendag voor hem (hoop ik).
    Echter mag ik deze week de hele week oppassen bij mijn buren, de mensen dankzij wie ik deze kamer heb, en die hebben twee leuke, zwart-witte, dikke katten, dus die krijgen vanavond een lekker stukje vlees van me denk ik. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mijn twee ratjes zijn aan de slag met een nieuw speeltje uit elkaar te halen.. Achja, zo hebben ze er ook lol van


    When time and life shook hands and said goodbye.

    RIP.

    Gezellige dierendag voor iedereen!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor mijn hond is het bijna elke dag dierendag.


    16 - 09 - '17

    In de pauze toch wat gekocht en nu heb ik blije dieren!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, altijd een leuke dag voor de diertjes.(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn hond heet ook Sjimmie! Hij krijgt lekker vers vlees voor zijn avondeten dadelijk. Dat hebben we niet zo heel vaak, omdat het duurder is dan brokken, maar hij vindt het zo lekker! En het is nog heel goed voor hem ook.


    #WWED - What Would Emma Do?

    @krolock
    Gahaha bij ons is het ook elke dag dierendag, I mean we hebben twee manden met speelgoed hahaha cri
    @athlone
    Awww arme doggo, extra verwennen als je thuis komt hahahaha
    And thanks c:
    @maslany
    Vast wel! Veel plezier met oppassen ^^
    @sempre
    Sjimmy's botje is ondertussen ook al rip :'D
    @yeji
    Thank you!!!
    @Reigns
    Same same gahahaha maar vandaag wordt ze extra verwend
    @ruin
    Oehh ik zag het op insta. Wat leuk!
    @Debbaut
    Dat vind ik ook!
    (fish)
    @Junns
    Wat toevallig! Het is ook zo'n leuke korte stoere naam^^
    Gahaha sjimmy kan slecht tegen vlees dus ze krijgt 1x per week zo'n sausje speciaal voor honden over haar brokjes, maar deze week twee keer : D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb mijn vissen een behandeling tegen parasieten cadeau gedaan, is dat niet leuk? (fish) Nee, maar wij doen meestal niet aan dierendag mee, onze diertjes worden al genoeg verwent, haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.