• Het is eindelijk zover: de series bestaan niet meer!

    Ik snap dat niet iedereen er even blij mee is, maar ik weet zeker dat het nieuwe story systeem vanzelf gaat wennen. En het blijft uiteraard ook mogelijk om gewoon quizzen te blijven maken (Y)

    Ook is er sinds vandaag een quiz converter. Deze kan losse quizzen omzetten naar hoofdstukken van bestaande stories.


    Dit is mijn signature...

    stories zijn irritant. Maarja, wennen dus ><


    Destroy what destroys you.

    Okey heel leuk en aardig zo een nieuw systeem.. maar ik zat nog midden in een serie.. nu wordt ht ook moeilijker voor de mensen die hem volgen!? Zomaar ist weg...

    Whipple schreef:
    ik vind stories eigenlijk veel handiger en fijner..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Stories zijn leuk ^^
    x


    ~Emma~

    Fighter schreef:
    Ik haat het nog steeds ;x


    EGYPTIAN GOD

    GoldenShot schreef:
    (...)
    maar waarom is het dan beter?

    Omdat we quizzen van verhalen willen scheiden, en in series stonden de verhalen in quiz-vorm.

    Dus hoe doe je dat dan als je nu een serie verhaal hebt?Moet die dan in storie gezet worden?

    BelievexLove schreef:
    Dus hoe doe je dat dan als je nu een serie verhaal hebt?Moet die dan in storie gezet worden?

    Ja. In het linker menu staat: Quiz converter
    Je maakt een story met de naam van je verhaal, en daar zet je al je delen van je verhaal in. Als je het perongelijk in de verkeerde story zet, kan je dat nog wijzigen.

    Fighter schreef:
    Ik haat het nog steeds ;x


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Uhm.. ik zit een klein beetje met een probleem .. 2 van mijn quizjes van een serie gaan niet over naar een story en die staan dus bij mijn quizen.. Wat moet ik hier mee doen???

    x.

    Idd,
    ik vind story's maken irritant
    want bij mij doen ze het dan niet in 1 opslaan:S
    en dan moet ik weer gewone quizen maken,
    anders is iedereen in de war,
    dus ik vind ze niet fijn
    liever de gewone series terug.

    x


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ohnee ..
    Ik haat dat.

    Oke
    Cool


    Who thinks sunshine brings happiness, has never danced in the rain.

    I adore Story's

    series waren te verwarrend & te onoverzichtelijk <33


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me