• Mn zus ging dus met haar vriend en nog een paar mensen naar een disco. Staan ze voor de ingang mag die vriend van mn zus er niet in, hadden ze het 4x ofzo geprobeerd en toen belde mijn zus mijn ouders maar. Mijn ouders in de auto daarnaartoe. En toen vroeg mijn ma:'Waarom mag Najib[vriendvanmnzusxD] er niet in?' zegt die dikke vette strondvlieg[portier] op zijn Limburgs:'Jah ik heb een fotografisch geheugen en hy heeft volgensmij iets gedaan 3 weken geleden. Hy komt er gewoon niet in' Mijn zus:'Hoe kan dat nou als hy 6 weken in Marokko is geweest?' En toen ging ze voor die portier staan vieze k.nkerlijer tering mongoolxD Niks voor mn zus joh x) Nou dat was dus hilarisch en toen hebben ze nog een paar keer gezegd dat hy niks gedaan heeft. En toen zei die man ja we hebben een boek met mensen die is hebben gedaan. Nou zegt de vriend van mijn zus Laat me er dan eens inkyken of ik erin sta. Nou hun kyken, stond hy niet in. Dus geen reden waarom hy er niet in mocht. Nog een keer gevraagd of hy erin mocht. Nee mag niet ofzo zei die strondvlieg. Mn pa: Dan gaan we aangifte doen by de politie. en toen zijn ze weggegaan xD Okey lang lul verhaal maar het is lullig en toch ook hilarisch xp:Y) Maar hy mocht er dus waarschijnlijk niet in omdat hy Marrokaans is ofzo :S Of omdat hy op iemand leek die ooit iets verkeerd heeft gedaan ;p

    En mn zus en haar vriend en nog een goede vriend ofzo gaan dus aangifte doen xD(nerd)

    Mn vader zei we gaan een stuk in de krant zetten en dan is hy uitgelult ofzo xD Hy ook altyd met zn plannen Net zoals ons zwembad die na 3 jaar nogsteeds niet af is 0.0

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:43 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Adorable schreef:
    Racist =_=

    Ik haat zo'n mensen --'


    Never run out of reasons to smile...

    Adorable schreef:
    Racist =_=


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Dikke strontvlieg xD



    Fighter schreef:
    dikke racist x.x
    ik haat racisten


    Yep same...