• Serieus.

    Net zat ze achter mij in de zetel op haar Nintendo DS een spelletje te spelen van Shrek dat zoveel geluid maakte dat ik mijn muziek niet meer hoorde.

    Nu zit ze achter me naar Winx Club te kijken met een zak chips en ze kauwt zo hard op de chips dat ik 'm tot hier hoor kraken. Serieus, zometeen steek ik die chips waar de zon niet schijnen kan ._.

    Om het topic nuttig te houden: Heeft er nog iemand last van zulke zusjes/broertjes?

    xoxo'

    Nee, niet echt. Mijn zusje irriteert me eigenlijk bijna nooit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    euh noppes ik heb alleen een Big Sistaaa :Y)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja, ze zitten achter mij ruzie te maken om de tweede computer. En ik ga nu helemaal door het lint, want dat gebekvecht hangt mijn keel uit. ._____.


    You'll never dream alone. <3

    Echt wel.
    Mijn zusje doet altijd dom tegen me, gaat ze me slaan maar volgens mij ma en opa en oma mag dat allemaal.

    Doe ik een keer wat:

    schreeuw ik tegen mijn zusje omdat ze irritant doet, heb ik het weer gedaan.

    Ja, bekijk het dan maar.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 14:57 ]


    -

    hahahah ach arme jij. (cat)
    maar nee, niet echt, m'n zus is ook ouder dan mij.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ah wat irri o.o
    Mwah, mijn broer is niet zo heel irritant. Zeker niet na de vakantie xd

    Ik, ik, ik. een broer van 10 & eigelijk doet hij al heel zijn leven irritant, dus dat is wat teveel om hier op te noemen (:


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik heb 2 super lastige zusjes. De eene wil nooit iets delen slaat altijd enzo en de andere is nu op ksj kamp,vanmiddag gaan we om haar maar van mij mag ze nog even wegblijven.


    Everyone smiles in the same language.

    Haha, ik ben home alone. Mijn broertje moet weer lekker naar school. Ik heb nog een week. (': Maar mijn broertje kan heel irritant zijn, maar ook heel lief.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb alleen een ouderen broer en zus.
    maar moet ik toe geven men
    zus kan heel irri zijn.


    To The Stars Through Adversity

    Ik ben enigskind (A)

    men jongere broer soms ja alsk muziek wil luistere zet hij de tv harder ofsow pff en nog wel zo wa van die dinge!
    x

    Dus je steekt de chipz in haar oren x). Wil je er misschien nog een broer van 14 bij ? [a]'

    Ik heb last van een broer die constant ruzie maakt met mijn ouders. Daarnet nog waren ze de hele straat bij elkaar aan het schreeuwen, serieus ik word hier gek ><


    You're a star in heaven.

    Mijn broer valt wel mee =3
    hij is lief,meestal


    We can only learn to love by loving.