• Serieus.

    Net zat ze achter mij in de zetel op haar Nintendo DS een spelletje te spelen van Shrek dat zoveel geluid maakte dat ik mijn muziek niet meer hoorde.

    Nu zit ze achter me naar Winx Club te kijken met een zak chips en ze kauwt zo hard op de chips dat ik 'm tot hier hoor kraken. Serieus, zometeen steek ik die chips waar de zon niet schijnen kan ._.

    Om het topic nuttig te houden: Heeft er nog iemand last van zulke zusjes/broertjes?

    xoxo'

    Mijn grote broer gaat, als ik film lig te kijken, op de computer (staan naast elkaar) om op YoutUbe allerlei "grappige" filmpjes opzoeken, dat zo luid staat, dat ik mijn film niet meer hoor, begint zo op de chips te kauwen, dat ik helemaal gek word. Zet ik de tv luider, kijkt hij even mee, rolt dan érg luid met de bureaustoel en gaat voor mijn zicht zitten. En ik mag daar niks van zeggen --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    jouw zusje en mijn zusje zouden goede vriendinnetjes zijn ;d ik was mijn haar aan het stijlen, zo zei ze ' joch, kga u van de trap duwen als je niet meteen uit de badkamer gaat' O.o of ik zit lekker eens ALLEEN buiten te zonnen, gaat zij in de zon staan, zeg ik 'ga eens weg' zegt zij 'ik mag gaan en staan waar ik wil' komaan, dat kind is nog maar 8. en dit is nog totaal niet het ergste, schelden, dat kan ze al de beste ;o


    It even took me by surprise

    Nope, die van mij wonen beide op een ander continent. Geen problemen mee ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb 2 broers, maar de 1 woont al op kamers en de ander heb ik nooit last van (: Vooral nu niet, want hij woont de hele vakantie bij mijn vader :')


    -

    Telt je hele familie ook mee?

    ja me broertje van 11 denk dat ie gangster is ><


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    geen broertjes of zusjes wel een moeder die zo is vooral met die chips enzo :')


    dream, dare, fly!

    Ooh jaa ><, maar dan wel van een oudere zus :X


    -

    lol ik ben het broertje 8D


    I made a deal with god ):

    Een stiefbroertje met ADHD. Kan hij natuurlijk ook niks aan doen, maar is soms wel lastig ._.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijn zus irriteert mij de hele dag.
    (nerd)


    A. ikmisje.

    Ja, nu is ze ook irritant!


    Keep groovin'

    1967 schreef:
    Ooh jaa ><, maar dan wel van een oudere zus :X


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik heb ook heeeeeel irritant serieus echt omg. alleen af en toe is ze lief :l

    Vaporeon schreef:
    Ik ben enigskind (A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.