• Ik heb dus een zus, ze is 17 en ik snap haar nooit. Het enigste wat wij gemeen hebben is dat we redelijk vaan films kijken. Toenet weer flipte ik bijna... en ik weet dat zoiets normaal is als je een broer/zus hebt, maar ze lijkt niet eens op een zus, meer op een broer. Ze is zo jongensachtig. Draagt t-shirt in jongensmodel met afbeeldingen als Jaws, the Blues Brothers, slangen of John Lennon, en dan zo wijd dat je helemaal niet ziet dat ze borsten heeft. Ze lijkt wel allergisch voor rokken, jurken, lange oorbellen en make-up. Ze scheert haar oksels niet wat er in de zomer heel ranzig uitziet. Ze laat overal haar sokken slingeren die ze de hele dag aan heeft gehad. Hoe zij haar uiterlijk verzorgt is 1 keer met haar handen door haar haar, en klaar.
    Waarschijnlijk lijk ik nu een enorme zeikert, maar ik vind het gewoon zo ranzig.
    Heeft iemand anders ook zoiets, of eventuele tips?


    Second star on the right and straight on till morning

    zo is bijna me kleine zusje ook 0.0

    Ik ken mijn zusjes niet al te best, aangezien de ene in Turkije woont en de ander in Amerika.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik ken mijn zusjes niet al te best, aangezien de ene in Turkije woont en de ander in Amerika.


    Hoe dat? :O


    Second star on the right and straight on till morning

    ik heb geen broers of zussn so ik erger me er niet aan xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja ik heb een zus en een zusje.
    en gek genoeg is mijn zus egt gwn mijn bestfriend.
    ook wij lijken niet veel op elkaar maar dan meer kwa style. tog hebben wij bijna nooit ruzie en kunnen het goed met elkaar vinden.
    mijn zusje in dat geval mag ik niet egt:Z
    x.


    /

    Mijn zus is dus echt niet jongensachtig het is echt een huppelkutje dat altyd wil shoppen x) Very irritant ;p Maarja., ik heb geen tipx xp


    T O K I O H O T E L < 3

    Jawel, ik word wel gek van mijn zusje van tijd tot tijd.
    En je kan voorstellen eens in de zoveel tijd een meidenavondje te organiseren met films, ijs, chips en cola? :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb geen zussen, alleen een broertje. Iedere zus of broer of een kleinere variant is wel eens irritant. Later veranderd dat wel als jullie ouder zijn. Gewoon als jullie weer ruzie hebben haar een beetje ontlopen, en gewoon je eigen gang gaan. Misschien eens met haar praten of samen iets gaan doen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Ik heb geen zussen, alleen een broertje. Iedere zus of broer of een kleinere variant is wel eens irritant. Later veranderd dat wel als jullie ouder zijn. Gewoon als jullie weer ruzie hebben haar een beetje ontlopen, en gewoon je eigen gang gaan. Misschien eens met haar praten of samen iets gaan doen?


    Ik ben 15 en zij is 17, maar het enigste wat we allebei leuk vinden om samen te doen is sommige grappige filmpjes op youtube/film/serie kijken


    Second star on the right and straight on till morning

    mijn zus is ook 17. kwa interesses. hebben we. een beetje hetzelfde?
    kwa innerlijk. NIET. ze is heel aardig hoor. maar flipt om de domste dingen nd stuff. vaak heel irritant :/


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb geen zussen,maar 4 broers, dat is dubbel zo erg dan dat jij meemaakt :'D ruilen? xd


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Ik heb een tweelingzus maar ik heb geen tips srry :X:$

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 21:59 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Kijk. Ik vind dat ze lekker jongensachtig mag blijven. Laat haar lekker. Ik snap haar. Ik ben ook zo. Ik draag kleding waar mijn vrouwelijke vormen in verdwijnen. Mijn benen scheren heb ik nooit zin in en aan mijn haar doe ik niets. Daarom neem ik dreads [ookal moet je die goed verzorgen].

    Blijkbaar boeit het haar niet. Dan moet het jou ook niet boeien. Laat haar lekker in haar waarde. En doe jij lekker jouw ding ^^

    Als ik eerlijk ben, denk ik dat ik makkelijk met haar kan opschieten. Jongensachtig, mijn leeftijd en schijt aan rokken, jurken en oorbellen!

    Geweldig.

    Ikzelf kan niet altijd even goed met meiden opschieten :X


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Klinkt als mijn kleine zus.

    Ach... Neem haar eens mee shoppen ofzo. Of geef haar voor haar verjaardag een strak shirtje, en zeg dat het haar goed zou staan. Of een paar oorbellen. Da's lief, en zou ze sie hint niet snappen?

    Anders; laat haar gewoon haarzelf wezen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    GoldenShot schreef:
    Klinkt als mijn kleine zus.

    Ach... Neem haar eens mee shoppen ofzo. Of geef haar voor haar verjaardag een strak shirtje, en zeg dat het haar goed zou staan. Of een paar oorbellen. Da's lief, en zou ze sie hint niet snappen?

    Anders; laat haar gewoon haarzelf wezen.


    Dat helpt nevernooit ;o
    Zij krijgt al jeuk en rode vlekken als ze ook maar denkt aan shoppen :Y)


    Second star on the right and straight on till morning