• Ik heb een nieuw verhaal genaamd Let Love Lead The Way - Jackson Rathbone
    Het gaat dus over Jackson Rathbone, beter bekend als Jasper Hale in Twilight, dit verhaal gaat NIET over Twilight.
    Ik heb dus nog een paar rollen vrijstaan. Dus als 1 van deze rollen u aanspreekt, laat dan uw paspoortje achter.
    De Rollen
    # De beste vriendin van het hoofdpersonage + ze is de stiefzus van Robert Pattinson bezet door Conspiracy
    # De tweede beste vriendin van het hoofdpersonage bezet door Mistake
    # De Vriendin van Robert Pattinson bezet door BornForThis
    # Ex vriendin Jackson Rathbone bezet door rainbowcolor
    # Vriendin Kellan Lutz bezet door Unusual
    # Vrouw Peter Facinelli Bezet door Singalong
    # Vriendin van Taylor Lautner bezet door Radiance

    Momenteel zijn enkel die rollen nog vrij, maar wil je toch een rol, verzin dan een personage, k zal zien of ik die in mijn verhaal kan zettten.

    - Naam:
    - Leeftijd:
    - Woonplaats:
    - Karakter:
    - Uiterlijk:
    - Foto (liefst naam vermelden als het iemand beroemd is):
    - Hobbies:
    - Talenten:
    - Overig:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 17:58 ]

    rainbowcolor schreef:
    (...)


    Aangenomen als de ex vriendin van Jackson

    BornForThis schreef:
    - Naam: Brittany Moore
    - Leeftijd: 16
    - Woonplaats: LA of Liverpool
    - Karakter: Lief, Grappig, Betrouwbaar, Koppig, gevoelig, Vrolijk
    - Uiterlijk: Vel blauwe ogen, blond haar bijna wit, slank
    - Foto (liefst naam vermelden als het iemand beroemd is): http://www.quizlet.nl/foto.php?id=133608
    - Hobbies: Zingen, Tekenen, Piano spelen, Muziek luisteren, Video's maken voor Youtube
    - Talenten: Zingen ;]
    - Overig: Nogal erg gevoelig en onhandig
    - Rol: Ik zou heel graag de vriendin van Robert willen zijn. en als je die aan iemand anders geeft dan maar uhmm vriendin van hoofdrolspeelster en stiefzusje van Robert.


    Je bent aangenomen als de vriendin van Robert

    - Naam: Cassandra [/Cassie] O'Hare.
    - Leeftijd: Jaar jonger dan de hoofdpersoon.
    - Woonplaats: Zelfde stad. (:
    - Karakter: Lief, behulpzaam, verlegen maar heeft woordje klaar.
    - Uiterlijk: Donkerblond en Blauwe ogen.
    - Foto (liefst naam vermelden als het iemand beroemd is): Voor zover ik weet, niet beroemd.
    - Hobbies: Gitaar spelen, zingen, songteksten schrijven.
    - Talenten: Zichzelf voor schut zetten. ^^ Gitaar spelen en zingen.
    - Overig: Tell me what you wanna know. (:

    En ik zou graag de rol van beste vriendin hoofdpersoon en stiefzus Robert hebben. =X

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 17:50 ]


    everything, in time

    Conspiracy schreef:
    - Naam: Noa Bannister
    - Leeftijd: 19
    - Woonplaats: Londen of New York
    - Karakter: Lief, spontaan, vrolijk, snel op de tenen getrapt, koppig, creatief
    - Uiterlijk: Lang bruin haar, velblauwe ogen, slank, niet té groot maar ook niet té klein
    - Foto (liefst naam vermelden als het iemand beroemd is): Ik zou niet weten wie 't is.
    - Hobbies: Sporten, dansen, zingen, muziek maken en luisteren, piano spelen, fotograferen, tekenen, schrijven
    - Talenten: Kan heel goed piano spelen
    - Overig: Wilt als haar studies klaar zijn professionele fotograaf worden, heeft zoen ze klein was balletlessen gevolgd en mocht één keer de hoofdrol spelen in Het Zwanenmeer
    - Rol: Vriendin R-patz



    De vriendin van R-patz is al bezet, maar je kunt nog de stiefzus van R-patz spelen

    Unusual schreef:
    Vriendin Kellan Lutz
    - Naam: Rachel Smith
    - Leeftijd: 21
    - Woonplaats: New York
    - Karakter: Lief, gek, onhandig, zorgzaam, chaotisch, struikelt en valt veel, laat veel vallen, zelfstandig, laat zich niet zomaar dingen wijsmaken
    - Uiterlijk: Lang donker haar, donker groene/bruine ogen, niet erg klein maar ook niet super groot
    - Foto: http://labelleetleblog.files.wordpress.com/2009/02/audrina-patridge-hit-by-nude-naked-pictures-scandal3.jpg
    Audrina Patridge (Van The Hills)
    - Hobbies: Bassgitaar spelen, zingen, lezen, schrijven, muziek, met vrienden dingen afspreken
    - Talenten: Kan iedereen op zijn of haar gemak stellen. Voelt aan als er iets mis is en is erg muziekaal
    - Overig: Rachel verloor haar vader toen ze drie jaar oud was. Hij is overleden aan een hartstilstand



    Je bent aangenomen als de vriendin van Kellan Lutz

    Kickson schreef:
    (...)

    Je bent aangenomen als de vriendin van Robert


    OMG ! I'm So Happy, Thank You So Much.
    x.

    Conspiracy schreef:
    - Naam: Noa Bannister
    - Leeftijd: 19
    - Woonplaats: Londen of New York
    - Karakter: Lief, spontaan, vrolijk, snel op de tenen getrapt, koppig, creatief
    - Uiterlijk: Lang bruin haar, velblauwe ogen, slank, niet té groot maar ook niet té klein
    - Foto (liefst naam vermelden als het iemand beroemd is): Ik zou niet weten wie 't is.
    - Hobbies: Sporten, dansen, zingen, muziek maken en luisteren, piano spelen, fotograferen, tekenen, schrijven
    - Talenten: Kan heel goed piano spelen
    - Overig: Wilt als haar studies klaar zijn professionele fotograaf worden, heeft zoen ze klein was balletlessen gevolgd en mocht één keer de hoofdrol spelen in Het Zwanenmeer
    - Rol: BF hoofdrol ;D

    Momenteel heb ik geen rollen meer over, het kan zijn dat ik er nog nodig ga hebben , maar dat laat ik dan weten, in mijn uitleg ;]

    Bedankt 8D Laat je weten als 't eerste deel er is?