• Ik moet even wat kwijt en als het je nu al niet boeit ga je weg.


    Er scheen een anti Bill dag te zijn in Utrecht en dat het georganiseerd zou zijn door TMF, logisch want het stond op hun site. Ik heb een mailtje gestuurd naar TMF, en vroeg om een verklaring, en ze hadden er geen ene reet mee te maken! Ze hadden het erop gezet om te laten zien dat het er überhaupt was/is|: Ook vind ik dat de haters zielig en levenloos zijn, maar wat wil je nou? Dat de hele wereld houd van Tokio Hotel? Sorry, maar accepteer gewoon dat er haters zijn. Net zo goed dat er fans zijn, zijn er ook haters. Ookal snap ik niet de haat tegen Tokio Hotel. Maar wees even eerlijk jullie haten ook heus wel iets .. ik bijv. K3, Hannah Montana(weet even haar echte naam niet). Ik haat ze niet qua persoonlijkheid, maar qua muziek. En ook daarvan zijn er gewoon fans.

    En dan nog iets;

    Ik snap de haat niet tegen Tokio Hotel. Is het nou omdat ze zich anders kleden?, Om de muziek?, Omdat ze Duitsers zijn?(Er is in veel landen nog erge haat tegen Duitsers). Dat snap ik gewoon niet. Waarom slaan haters fans in elkaar? Wat schiet je ermee op? Niks dus|:

    Ik stel voor;
    Om met een klein groepje fans naar een anti th dag te gaan. En gewoon aanhoren waarom ze th zo haten. Ik weet het het is moeilijk want de zeggen de ergste dingen. Maar dan weet je ook direct wat ze van plan zijn, en waarom ze th zo haten! (het is maar een voorstel hé.)

    Nog iets!;
    Ga nooit chatten op www.kroam.nl Soms kom je daar een fan tegen, maar elke keer als ik vraag of er een fan is van Tokio Hotel krijg ik deze antwoorden; Pleur op met je tokio hotel!! , Tokio Hotel kan levend verbranden.. , Ik hoop dat Bill een letsel krijgt en nooit meer kan zingen , Bill is een schande voor de jongens ect.ect. Ik vind dit niet normaal, en chat er nu dus ook never nooit meer.

    PESTEN!
    Pesten, het zieligste dat er op de wereld bestaat. Het komt steeds vaker voor en ook bij de th fans. Ik wordt ook geplaagd/pest. Me mentoor vind het geen pesten dus die kan ik wel door de kop schieten!! Ik ken 3 fans bij mij op school, waarvan er 1tje een hersenschudding heeft gehad nadat ze inelkaar geslagen was(ze is fan..) Ik loop ook never nooit met een thshirt op school. 1x heb ik het gedaan, maar ik had een vest en een arafatsjaal eroverheen dus je kon hem niet zien >,< Ik vind dat gepest echt kontelikkend en ik hoop dat het ooit mag stoppen. Ik hoorde dat er zelfs fans doodgeslagen zijn, waar?

    Dit was mijn verhaal en ik moest het even kwijt.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    volledig mee eens!!!
    maar da van die fans die zijn doogeslagen, heb ik ook eens gehoord. maar ik weet niet goed of ik dat moet geloven.
    x

    Helemaal mee eens. =]


    we were young but we were blind.

    volledig mee eens!!!
    maar da van die fans die zijn doogeslagen, heb ik ook eens gehoord. maar ik weet niet goed of ik dat moet geloven.
    x


    Ik dus ook niet, daarom vraag ik het. Ik zag laatst een kaars foto in een fotoboek van iemand hier op quizlet en er stond bij; Voor het meisje dat is doodgeslagen omdat ze fan is. Scheen een meisje uit Duitsland te zijn volgens haar.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ik dus ook niet, daarom vraag ik het. Ik zag laatst een kaars foto in een fotoboek van iemand hier op quizlet en er stond bij; Voor het meisje dat is doodgeslagen omdat ze fan is. Scheen een meisje uit Duitsland te zijn volgens haar.


    het zou natuurlijk wel kunnen.
    maar dan gaan de haters toch egt wel te ver!!

    (...)

    het zou natuurlijk wel kunnen.
    maar dan gaan de haters toch egt wel te ver!!


    Ja idd . Daarom wil ik het eerst zker weten voordat iedereen iets denkt dat niet eens waar is |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ben het met je eens! AL die dingen, waarom? Je mag ze haten, maar heb dan ook een goede reden.
    Wat hebben ze hun aangedaan? vraag ik me altijd af.
    Wat hebben wij hun aangedaan? Fans en TH worden het slachtoffer van dingen, maar wat is de reden?
    En elke keer als ik dat aan een TH hater vraag krijg ik het antwoord: omdat het een stelletje wijven zijn enzv. Dat is toch geen reden!?
    Je mag TH haten, je mag mij haten. Maar heb dan ook een goede reden om me te haten!
    Sorry dat moest er heel ff uit.

    Dat er fans zijn doodgeslagen klopt: Ik had gehoord een meisje in Brugge ofzo? En ze is niet de enige volgens mij. Maar ik weet niet zeker of dat een roddel is.

    En ook als ik een van mijn TH shirts op school aan heb krijg ik gezeik of kijken ze me na. Maar toch doe ik het. Want ik sta ergens voor en ik hou van TH dus laat ik dat ook zien.

    Zo Rwayda heeft gesproken:P


    bla bla bla

    whahahahhah ik ga stuk hier
    ik zat altijd op kroam.nl
    en ik heb me nooit iets aangetrokken van de TH haat daar X'DD
    hehe^^
    maar je hebt wel gelijk :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik ben het met je eens! AL die dingen, waarom? Je mag ze haten, maar heb dan ook een goede reden.
    Wat hebben ze hun aangedaan? vraag ik me altijd af.
    Wat hebben wij hun aangedaan? Fans en TH worden het slachtoffer van dingen, maar wat is de reden?
    En elke keer als ik dat aan een TH hater vraag krijg ik het antwoord: omdat het een stelletje wijven zijn enzv. Dat is toch geen reden!?
    Je mag TH haten, je mag mij haten. Maar heb dan ook een goede reden om me te haten!
    Sorry dat moest er heel ff uit.

    Dat er fans zijn doodgeslagen klopt: Ik had gehoord een meisje in Brugge ofzo? En ze is niet de enige volgens mij. Maar ik weet niet zeker of dat een roddel is.

    En ook als ik een van mijn TH shirts op school aan heb krijg ik gezeik of kijken ze me na. Maar toch doe ik het. Want ik sta ergens voor en ik hou van TH dus laat ik dat ook zien.

    Zo Rwayda heeft gesproken:P



    Ja. ik snap die haat ook niet . dan krijg ik ook te horen het zijn gothics. hallo wat vinden ze nou gothic? Niemand uit TH is gothic! come on! |: die haters hebben gewoon geen rede want de rede die ze geven slaan nergens op.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    whahahahhah ik ga stuk hier
    ik zat altijd op kroam.nl
    en ik heb me nooit iets aangetrokken van de TH haat daar X'DD
    hehe^^
    maar je hebt wel gelijk :3


    Ik eerst ook niet hoor . maar later werd ik er stront ziek van|:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    je ehbt gelijk, maar eigenlijk zou ik niemand naar die anti th meeting sturen.
    Laat ze toch mooi doen ,en bemoei je er beter niet mee denk ik.
    Sorry dat ik het zeg, maar heb de oop zowat opgegeven. Er zullen gewoon altijd extreme haters en fans zijn, en daarmee zal je moeten leven denk ik.
    Gewoon niet teveel aandacht aan schenken^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Ja. ik snap die haat ook niet . dan krijg ik ook te horen het zijn gothics. hallo wat vinden ze nou gothic? Niemand uit TH is gothic! come on! |: die haters hebben gewoon geen rede want de rede die ze geven slaan nergens op.


    Ja idd. Eerst zei een jongen uit mijn klas (TH hater): Tokio Hotel zijn allemaal gay, stelletje wijven en gothics. Ik vroeg of hij wist wat Gothics waren. Zei hij: Dan draag je zwart -_-'
    Kom op, haat als je een reden hebt!
    Ik haat Zac Efron omdat ik hem nep vind, niet knap en ik hem geen goede acteur vind! (niet persoonlijk, ik ken hem niet hé XD) Maar dat zijn mijn redenen om hem te 'haten' En oom te zeggen: Hij lijkt op een meisje is geen reden! Dus stop de haat gewoon >.<


    bla bla bla

    je ehbt gelijk, maar eigenlijk zou ik niemand naar die anti th meeting sturen.
    Laat ze toch mooi doen ,en bemoei je er beter niet mee denk ik.
    Sorry dat ik het zeg, maar heb de oop zowat opgegeven. Er zullen gewoon altijd extreme haters en fans zijn, en daarmee zal je moeten leven denk ik.
    Gewoon niet teveel aandacht aan schenken^^


    Mijn moeder is bang dat de groep haters agresiefer worden en groter wordt . En dat ze een keertje toeslaan wanneer er fans bij elkaar zijn . Dus op een concert ofzeu. Die security kan er niks aan doen , als er ineens een stuk of 100 van die gestoorde haters komen . Wat willen die Security's gaan doen ? Ze kunnen de fans niet eens aan! >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja idd. Eerst zei een jongen uit mijn klas (TH hater): Tokio Hotel zijn allemaal gay, stelletje wijven en gothics. Ik vroeg of hij wist wat Gothics waren. Zei hij: Dan draag je zwart -_-'
    Kom op, haat als je een reden hebt!
    Ik haat Zac Efron omdat ik hem nep vind, niet knap en ik hem geen goede acteur vind! (niet persoonlijk, ik ken hem niet hé XD) Maar dat zijn mijn redenen om hem te 'haten' En oom te zeggen: Hij lijkt op een meisje is geen reden! Dus stop de haat gewoon >.<


    Idd . Dat vroeg ik ook zei hij ook zo;Dan ben je helemaal zwart net als jij . Toen werd ik zó boos en schreeuwde ik zo door de klas; Je moet nu heel snel je biggenbek houden, want je weet NIET wat gothics zijn en je hebt geen reden om te haten, want je weet niks van Gothics af! Ga eerst via Google kijken wat een Gothic inhoud! Toen was hij stil >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    je ehbt gelijk, maar eigenlijk zou ik niemand naar die anti th meeting sturen.
    Laat ze toch mooi doen ,en bemoei je er beter niet mee denk ik.
    Sorry dat ik het zeg, maar heb de oop zowat opgegeven. Er zullen gewoon altijd extreme haters en fans zijn, en daarmee zal je moeten leven denk ik.
    Gewoon niet teveel aandacht aan schenken^^


    Je hebt trouwens gelijk over die anti dagen maar dan weet je wel waar die haat vandaan komt. tenzij ze allemaal wijven vind ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    mee eenss..:P

    ik vind TH niet echt de knapste maar het gaat toch om hun muziek..

    en die vind ik wel leuk!