• Ik moet even wat kwijt en als het je nu al niet boeit ga je weg.


    Er scheen een anti Bill dag te zijn in Utrecht en dat het georganiseerd zou zijn door TMF, logisch want het stond op hun site. Ik heb een mailtje gestuurd naar TMF, en vroeg om een verklaring, en ze hadden er geen ene reet mee te maken! Ze hadden het erop gezet om te laten zien dat het er überhaupt was/is|: Ook vind ik dat de haters zielig en levenloos zijn, maar wat wil je nou? Dat de hele wereld houd van Tokio Hotel? Sorry, maar accepteer gewoon dat er haters zijn. Net zo goed dat er fans zijn, zijn er ook haters. Ookal snap ik niet de haat tegen Tokio Hotel. Maar wees even eerlijk jullie haten ook heus wel iets .. ik bijv. K3, Hannah Montana(weet even haar echte naam niet). Ik haat ze niet qua persoonlijkheid, maar qua muziek. En ook daarvan zijn er gewoon fans.

    En dan nog iets;

    Ik snap de haat niet tegen Tokio Hotel. Is het nou omdat ze zich anders kleden?, Om de muziek?, Omdat ze Duitsers zijn?(Er is in veel landen nog erge haat tegen Duitsers). Dat snap ik gewoon niet. Waarom slaan haters fans in elkaar? Wat schiet je ermee op? Niks dus|:

    Ik stel voor;
    Om met een klein groepje fans naar een anti th dag te gaan. En gewoon aanhoren waarom ze th zo haten. Ik weet het het is moeilijk want de zeggen de ergste dingen. Maar dan weet je ook direct wat ze van plan zijn, en waarom ze th zo haten! (het is maar een voorstel hé.)

    Nog iets!;
    Ga nooit chatten op www.kroam.nl Soms kom je daar een fan tegen, maar elke keer als ik vraag of er een fan is van Tokio Hotel krijg ik deze antwoorden; Pleur op met je tokio hotel!! , Tokio Hotel kan levend verbranden.. , Ik hoop dat Bill een letsel krijgt en nooit meer kan zingen , Bill is een schande voor de jongens ect.ect. Ik vind dit niet normaal, en chat er nu dus ook never nooit meer.

    PESTEN!
    Pesten, het zieligste dat er op de wereld bestaat. Het komt steeds vaker voor en ook bij de th fans. Ik wordt ook geplaagd/pest. Me mentoor vind het geen pesten dus die kan ik wel door de kop schieten!! Ik ken 3 fans bij mij op school, waarvan er 1tje een hersenschudding heeft gehad nadat ze inelkaar geslagen was(ze is fan..) Ik loop ook never nooit met een thshirt op school. 1x heb ik het gedaan, maar ik had een vest en een arafatsjaal eroverheen dus je kon hem niet zien >,< Ik vind dat gepest echt kontelikkend en ik hoop dat het ooit mag stoppen. Ik hoorde dat er zelfs fans doodgeslagen zijn, waar?

    Dit was mijn verhaal en ik moest het even kwijt.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik ben het volledig met je eens :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    (...)

    Idd . Dat vroeg ik ook zei hij ook zo;Dan ben je helemaal zwart net als jij . Toen werd ik zó boos en schreeuwde ik zo door de klas; Je moet nu heel snel je biggenbek houden, want je weet NIET wat gothics zijn en je hebt geen reden om te haten, want je weet niks van Gothics af! Ga eerst via Google kijken wat een Gothic inhoud! Toen was hij stil >.<


    Jaa, dat soort mensen zeggen dingen terwijl ze niet weten wat het is >.< Kom op! Die mensen moeten gewoon een leven zoeken (via google^^)
    Maar ik wil gewoon echt een reden van een TH hater waarom ze TH haten. Een goede reden -_-'


    bla bla bla

    Ik word op school ook daarmee gepest/geplaagt, maar ik draag mijn TH shirts wel! Ik krijg namelijk ook goede reacties. Maar 1x liep het wel uit de hand, ik ben toen dus huilent de klas uit gelopen. Een vriendin heeft me toen ook getroost en een andere klas kwam ook ff zeggen dat ze dat gepest daarom niet normaal vinden (in die klas zat namelijk ook een fan). Ik ben toen dus wel goed opgevangen, maar ik werd gwn al gepest voor dat ik fan werd van TH. Dus ik was het wel gewent maar het doet altijd pijn. Oude klasgenoten (die me dus al pesten) doen/deden dat dus nog meer. Mjha ik blijf vna ze houden, ik voel me gewoon goed bij hun muziek ik kan mezelf erbij uiten! Dan hb ik nog zo iets, ik mag me neit te donker kleden en opmaken vna me ouders, dan worden ze boos! Mjha, daarom hou ik van Scene, dat is lekker kleurrijk maar houd het zelfde in!
    Ik heb gesproken xD!
    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    tmf
    ik ben het helemaal met je eens! ik hat al vanaf het begin door dat tmf het niet georganiseert had, maar goed..
    about de haters
    heel veel van de th-haters zijn zelf ook ooit fan geweest van th en dan vraag ik me ook wel eens af waarom ze th zijn gaan haten.. ik heb wel een vermoeden..
    pesten
    zelf word ik niet gepest met dat ik fan ben. vanaf het begin kwam ik binnen als th-fan en zo hebben ze me geaccepteerd. bij sommige was wel de eerste reactie zo van: gothic en weet ik veel. maar ik word er nooit mee gepest! op onze school stikt het van de th fans, je kan niet eens rustig naar de wc want alle muren staan vol geschreven met th-teksten..xD heel veel mensjes vinden me cool omdat ik anders ben^^ tijdens disco's vraag ik altijd TH aan en dan moet ik gewoon ff flippe als het liedje dan eindelijk komt. niemand die er moeite mee heeft hoor! dan staan ze allemaal te kijken van wtf is dat dat stille meisje uit onze klas.. en daarna krijg ik allemaal reacties van: dat vond ik egt zo cool! je kende dat hele liedje gewoon uit je hoofd O.o en hey daar heb je tokio hotel(is mijn bijnaam..) maar goed..
    ik vind het wel egt erg hoe sommige fans er mee gepest worden en zelfs in elkaar geslagen worden! daar kan ik egt boos om worden hoor! van mij mogen ze th best haten hoor maar ze moeten van de fans afblijven! (bill's tekst^^)
    oke dit was even een lap tekst..xD
    maar nu ben ik klaar..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik stel voor;

    Om met een klein groepje fans naar een anti th dag te gaan. En gewoon aanhoren waarom ze th zo haten. Ik weet het het is moeilijk want de zeggen de ergste dingen. Maar dan weet je ook direct wat ze van plan zijn, en waarom ze th zo haten! (het is maar een voorstel hé.)







    Ik zou graag meegaan!

    In de Joepie van dese week staan 2mensen die niet snappen hoe een comercieel bandje als hun fans kan hebben, en iemand anders zij dat de muziek niet hard genoeg was!

    idd.
    er is tog in duitsland iemand dood geslagen ?:O


    don't Worry...Be gay.

    Mij maakt het niet veel uit of je ze haat of niet maar ik vind het gwn erg voor hen als ze beginne te zeike over bill is homo enzo..dan zeg ik meestal so what als hij nu homo is dan is dat toch gwn zo dan hoef je ze tog nog ni te haten!!!!Ik bedoel ze zijn tog vooral een muziekgroep dus dan gaat het om de muziek he!
    da moest der effe uit
    kuzziess soeki


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    Ik vroeg mij ook al lang af waar die haat vandaan kwam. Ik draag m'n T-shirt ook altijd onder een vest en arafat sjaal. De enige plek waar ik met m'n T-shirt durfde rondlopen was in Parijs. Ik ben naar het concert op 21 juni geweest in Parc Des Princes en heb achter het concert een T-shirt gekocht. De volgende dag hebben we Parijs bezocht en zijn we ook op de Eiffeltoren geweest. Toen ik en m'n vriendin even op een bankja zaten, kwamen twee fans naar ons toe en vroegen ons of we naar het concert geweest waren. Dan liepen we wat rond en kwam er een jongen voorbij met een meisje op zijn rug en riep: 'Tokio Hotel!! WHOOE!!' Dat was echt zo grappig. In Parijs wordt je tenminste geaccepteerd als fan, dat is waarom ik zou van Parijs hou.

    x

    Ik ben het met je eens!!

    omdat ik tokio hotel fan ben word ik uitgescholden voor Gothic omdat ze Tokio Hotel gothic vinden!! dat vind ik dus totaal niet hea!!!
    en weet je,ik draag niet eens zwart,misschien een zwarte vest ofzo met doodshoofd omdat ik daar van houd!!
    zo'n meisje uit mijn klas noemde me Gothic omdat ik doodshoofd schoenen droeg!!
    En idd! wat willen die haters berijken? Volgens mij niks! ik mag sommige bands ook niet en mensen die daar wel fan van zijn ofzo laat ik met rust. iedereen zijn eigen smaak!!

    xx(A)

    helmaal mee eens!, Maar ik ben blij dat jij het ook weet. IK heb al duizenden keren gezegd (3 keer :P) dat het niet door TMF is georganiseerd, Maar dat lezen ze dan net weer niet xD. Uhm BTW ik wil wel een keertje naar zo'n ANTI- TH meeting met jou gaan we ze vragen stellen ;).

    xx

    Dat vind ik echt nergens op slaan...
    Wij mogen fans zijn!!

    Dat hun nou geen leven hebben tja... kunnen wij ook niks aan doen:|


    hou je mond joh =')

    volledig mee eens!!!

    Daar gaan we weer...
    Tis altijd dat zelfde onderwerp.
    Denk je nu echt dat de fans de haters kunnen stoppen? Accepteer nu dat er haters zijn eh, jij kan niet over hun muzieksmaak bepalen. Dat ze mensen in elkaar kloppen, gaat er inderdaad over, maar wat kun je eraan doen? Niets...
    Mijn mening.

    Indd, alleen ik mocht dat hele TMF zooitje toch al niet, en dat heeft niets met TH te maken ofzo.