• Ik voel me ontzettend klote om net.. Want ik heb altijd een goede vriend gehad die ik al jaren ken.. En hij is Chinees.. Jaa Vietnamees en ik zit nu in de 2de en hij ook.. En hij gaat nu alleen maar met marrokanen en kampers om.. (heb er niks tegen maar wel tegen die van mijn school) Hijs dus super populair.. En ik zat dus net met een vriendin in de stad een ijsje te eten en toen kwam hij met een hele bende mensen op de fiets aan.. Ik had in de middag mijn haren kort laten knippen en hun zagen dat dus.. Zegt zoon domme kamper van mijn school.. Aahh haren geknipt.. (op een hele domme beledigende manier) Dus ik zei daar niks op.. En opeens roept die vriend van mij.. Je bent dom.. .. En dat doet hij alleen maar als hij bij zijn vrienden is.. Ik word hier gewoon echt gek van..

    Sorry voor het lange verhaal maar ik moest dit echt ff kwijt..


    ...

    Het enige wat ik kan zeggen is dat je gewoon dom moet terug doen. Dat hij dan wel zal beseffen wat hij verkeerd doet.

    ik heb een hekel aan jongens die zo zijn. ik heb een tijdje iets met een jongen gehad die zo was. als ik alleen met hem was was hij heel anders, heel lief.. als hij met zn vrienden was deed hij dom en anders. die jongens kunnen gewoon zichzelf niet zijn bij anderen. iets om totaal niet trots op te zijn.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    JOYCEVIPx schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is dat je gewoon dom moet terug doen. Dat hij dan wel zal beseffen wat hij verkeerd doet.


    Durf ik niet want al die mensen zitte bij mij op school.. Die komen met groepen naar je toe.. Mijn vriende groep is niet zo groot.. dus weinig kans maar dankje


    ...

    Gewoon vragen waarom die zoo doet, en als die zegt doet ik niet! GEwoon de waarheid zeggen, echt goed de waarheid niet verdraaien hoppa recht in zijn gezegt niet via msn ofzoo


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    Gewoon vragen waarom die zoo doet, en als die zegt doet ik niet! GEwoon de waarheid zeggen, echt goed de waarheid niet verdraaien hoppa recht in zijn gezegt niet via msn ofzoo


    Ja dat ben ik ook vanplan.. Maar alleen op msn.. Want hijs nooit alleen.. Dat is het.. Hijs altijd met zijn vrienden


    ...

    Oooo dat ken ik hoor. --'


    We'll never be as young as we are tonight

    NERDHEAD schreef:
    (...)

    Durf ik niet want al die mensen zitte bij mij op school.. Die komen met groepen naar je toe.. Mijn vriende groep is niet zo groot.. dus weinig kans maar dankje

    Kijk,niets van ander mensen aantrekken. Gewoon doen. Er is niets dat u mag tegen houden. Want hoe ik het nu opneem lijkt het alsof hij maar verder mag blijven doen,terwijl jij niets terug doet? Jou vrienden groepje is niet zo groot hé ^^ Maar kijk; Ik heb op school maar 1 persoon,die een jaar hoger als mij zit dus ik maar 3 dagen zie in de week alleen tijdens pauzes. Dus laat de angst u niet tegen houden dingens te doen.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Kijk,niets van ander mensen aantrekken. Gewoon doen. Er is niets dat u mag tegen houden. Want hoe ik het nu opneem lijkt het alsof hij maar verder mag blijven doen,terwijl jij niets terug doet? Jou vrienden groepje is niet zo groot hé ^^ Maar kijk; Ik heb op school maar 1 persoon,die een jaar hoger als mij zit dus ik maar 3 dagen zie in de week alleen tijdens pauzes. Dus laat de angst u niet tegen houden dingens te doen.


    Ja oke.. Maar toch is het altijd moeilijk.. Maar ik wil gewoon weten waarom hij zo doet


    ...

    NERDHEAD schreef:
    (...)

    Ja oke.. Maar toch is het altijd moeilijk.. Maar ik wil gewoon weten waarom hij zo doet

    Dan kun je het nog altijd vragen. Maar ik weet niet hoe groot de kans is dat hij wel eerlijk zal antwoorden.

    Ja dat ben ik ook vanplan.. Maar alleen op msn.. Want hijs nooit alleen.. Dat is het.. Hijs altijd met zijn vrienden

    Vraag of die een keertje langs wilt komen alleen ^^


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    Ja dat ben ik ook vanplan.. Maar alleen op msn.. Want hijs nooit alleen.. Dat is het.. Hijs altijd met zijn vrienden

    Vraag of die een keertje langs wilt komen alleen ^^


    Maaar het domme is dat mijn vriend een klein maandje geleden nog vroeg of ik eens met hem wilde afspreken.. Jongens kunne af en toe echt super raar doen..


    ...

    Ik zou hem gwn ermee confronteren, het is niet juist hoe hij tegen je doet.


    You're my own fairytale <'3

    Die loser laten voor wat hij is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik haat mensen die anders doen in groep dan dat ze echt zijn! >.<


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    vraag aan hem waarom hij zo anders doet met vrienden,zeg dat je het niet leuk vind en dat het je kwetst.


    everybody needs a song.