• als je 13 bent en je hebt cub C(you know BH maat ><), is dat dan Groot O.o? Té groot ? Normaal ?><
    srry voor deze vraag >< (A)
    Xx.(H)


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    one cup maat,!!! xD ...en we zijn popi op quizlet. en nog andere dingen te veel om op te noemen..<33

    popi op quizlet heh ^^ :'D zijn er dan ook Nerdo's op quizlet >

    don't Worry...Be gay.

    umh.. miss beetje aan de grote kant maar kijk je moet er wel blij mee zijn (A) ik heb egt van die kleintjes (A) maajaa ik ben pas 14 (A)

    Jezus wie woont er hier in Tilburg,ik wil vanavond met iemand naar de kermis x'D


    Lalalalalalalala.

    is er bij jou ook al kermis :'D


    don't Worry...Be gay.

    Ja en de tilburgse kermis is lekker de grootste kermis van de benelux dus daar kan jou kermis lekker niet tegenop want die van tilburg is 3/4 km lang(puh) x'D


    Lalalalalalalala.

    Ja en de tilburgse kermis is lekker de grootste kermis van de benelux dus daar kan jou kermis lekker niet tegenop want die van tilburg is 3/4 km lang(puh) x'D

    lkkr boeiend Bitch:W:WW:W:W

    maar tog hou ik ook heel veel van jou h0or (A)


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    lkkr boeiend Bitch:W:WW:W:W

    maar tog hou ik ook heel veel van jou h0or (A)



    dat is heel boeiend ja x'D

    IK hou veel meer van jou<33


    Lalalalalalalala.

    ^hihi^


    don't Worry...Be gay.

    Maakt niet uit toch? Mij in ieder geval niet!

    Ik had een vriendin en die was 15 en had gewoon cub E zo'n beetje en dat is echt extreem groot. En ik geef eerlijk toe: Dat vind ik een klein beetje TE groot. ( mijn laatste vriendin BTW en het blijkt echt letterlijk een slet te zijn )

    Waarom letterlijk een slet?
    Ze heeft het al zo'n 15 keer gedaan met haar stiefbroer wat ik dus echt goor vind, ze heeft abortus laten plegen en toen het uit was heb ik me lopen beseffen eigenlijk van dat ik dat eigenlijk niet vind kunnen. Als iemand abortus laat plegen gun je zo'n kind zegmaar gewoon geen leven weetje.. Ze zegt dat ze het al zo'n 30 keer heeft gedaan en dat nog wel met 15 verschillende jongens. Die andere 15 keer was met haar stiefbroer. Nou hebben we dikke ruzie en ik heb schijt aan dat.

    Maar oke we hadden het over cubmaat :Y).

    Een andere goede vriendin van mij is 14 en die heeft nog maar cub A dus tsah :P.

    Ik vind het ook niet lijken als je zegmaar een heel dun en klein meisje hebt en die dan echt gewoon met cub D loopt ofzo of als je een beetje aan de wat grotere kant bent en dat je dan nogmaar A hebt. Het moet ook bij je lichaam passen. Cubmaat boeit niet.

    Iedereen is gewoon anders ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    E O.o ?! Wow ><


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Daar moet je je niet voor schamen, ik schaamde me eerst ook voor mijn maat, maar je hebt ze. Klaar;)


    omg X3

    i know maar ik zit bij mensen in de klas nu [ ben nu enigste emo de rest zijn populaire kinderen]
    en word erg gepest om mijn uiterlijk niet kleding. maar echt lichaam '¬¬


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Lmao :')
    Ik ben bijna 14, heb cup A.
    Kan mij dat wat schelen :'D?
    Eva en big boobs passen niet bij elkaar :').
    Want tja, ik ben niet de dikste en de langste, en dan bij een klein tenger meisje een grote cup, zou niet staan nee denk ik :').


    I recycle my thoughts.

    Hoor is x'D
    ik ben 1.60 of 1.62 x'D en ik heb Cub C...
    Ik zat een keer in de klas en toen haddne we het daar over,komt zo'n jonge : maar dat is tog heelemaal niet erg =D beter dan niks.
    Dus ja XD


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ik ook :W maar ik ben 13 :'D
    maar iedereen hier heebt A of B :'DD kom ik aan met me C ><

    Nheewel ik heb ook C aja ö
    ma oke ben nu wel ouwer
    ma en dan nog :'D
    dr zulle dr binnekort veel jaloers zijn ze :D
    geloof mij xD

    IK BNEW MORGE AL 14 HOOR (A)


    don't Worry...Be gay.