• als je 13 bent en je hebt cub C(you know BH maat ><), is dat dan Groot O.o? Té groot ? Normaal ?><
    srry voor deze vraag >< (A)
    Xx.(H)


    don't Worry...Be gay.

    Ik ben 18 en heb een B-cup. Maar het gaat er niet om of het te groot of te klein is. Het gaat erom of het bij je lichaam past ;)
    En daarbij had ik eerst altijd een C >.<

    Wat aan de grote kant ^^ Mr trotsheid mag er zijn ^^ Ik heb een B en ben 14 ! xD

    als ik avfal past me lichaam er wel bij :W
    nu niet O.o
    ik ben vet klein -.-
    dus ik moet ook ff groeien ><


    don't Worry...Be gay.

    als ik avfal past me lichaam er wel bij :W
    nu niet O.o
    ik ben vet klein -.-
    dus ik moet ook ff groeien ><


    hoe klein dan?x'D bij mij past het wel,ik ben 1,72 en weeg 60 kilo x'D


    Lalalalalalalala.

    en mijn heupen zijn 'vrouwlijk' O.o
    nier een beetje breed zeg maar ><
    het begint wel te komen maar nog niet heelemala ><


    don't Worry...Be gay.

    als ik avfal past me lichaam er wel bij :W
    nu niet O.o
    ik ben vet klein -.-
    dus ik moet ook ff groeien ><

    Zolang je geen wespentaille hebt kan het best. Een B-cup en een C-cup verschillen niet heel veel van elkaar. Maar ik heb inderdaad mn lengte mee.
    En denk er ook aan dat zodra je gaat afvallen, je borsten als eerste kleiner zullen worden. Borsten zijn namelijk puur vet >.< Dat zal het lichaam dus als eerste als reserves gaan verbruiken.

    (...)

    hoe klein dan?x'D bij mij past het wel,ik ben 1,72 en weeg 60 kilo x'D

    PARDON? O.o
    ik ben hooguit 1.60 als het niet kleiner is O.o


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    PARDON? O.o
    ik ben hooguit 1.60 als het niet kleiner is O.o


    x'D tja als je me wilt ontmoeten moet je dus naar boven kijken,want ik loop altijd op pumps


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Zolang je geen wespentaille hebt kan het best. Een B-cup en een C-cup verschillen niet heel veel van elkaar. Maar ik heb inderdaad mn lengte mee.
    En denk er ook aan dat zodra je gaat afvallen, je borsten als eerste kleiner zullen worden. Borsten zijn namelijk puur vet >.< Dat zal het lichaam dus als eerste als reserves gaan verbruiken.

    Weet ik ><
    maar dat buikje moet wel weg (A)


    don't Worry...Be gay.

    en mijn heupen zijn 'vrouwlijk' O.o
    nier een beetje breed zeg maar ><
    het begint wel te komen maar nog niet heelemala ><

    Mariko (DarkPassion) heeft ook brede heupen en een B-cup >.< Wees er trots op! Mariko heeft een zandloperfiguur en ik ben er zó jaloers op O.o
    Maar, maak je er niet te druk om. Je bent nog niet uitgegroeid dus zal je lichaam nog een keer gaan veranderen voordat je bij het uiteindelijke resultaat bent ^^

    (...)

    x'D tja als je me wilt ontmoeten moet je dus naar boven kijken,want ik loop altijd op pumps

    ik ga ook gwn pumps aan doen :W
    dan ben ik lkkr langer :W
    maar niet langer dan jou><


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Weet ik ><
    maar dat buikje moet wel weg (A)

    Gaan fietsen dus >.< Mijn sportinstructeur zei altijd: Fietsen dames! Fietsen! Daar krijg je dat buikje mee weg!

    (...)
    Gaan fietsen dus >.< Mijn sportinstructeur zei altijd: Fietsen dames! Fietsen! Daar krijg je dat buikje mee weg!


    oké goed idee x'D ik ben niet te zwaar ofzo,maar dat buikje moet wel eg dus ik gfa lekker veel fietsen x'D


    Lalalalalalalala.

    goth ik schaam me zoo erg he ik word over 40 dagen 14 en ik heb nog steeds A :$:$

    Weetje ze groeien tot je 18jaar normaal maarja dat verschilt van persoon tot persoon denkik x] De mijne mogen ook stoppen met groeien hoor x'D