• Bill: Tom houd nogal van geintjes uithalen met de pers, interviewers enzo. Maar persoonlijk heb ik het ook pas 2 keer gedaan...
    Dat is een stukje uit een interview met TH. De journalist vroeg of ze allemaal nog maagd waren, en of het waar was dat Georg nog maagd was. Dat Georg nog maagd was was dus een grapje van Tom in een ander interview, dat vertellen ze dus ook aan deze journalist alleen dit is weer het andwoord van Bill daar op. Hij geeft nu dus toch toe dat hij 'het' al gedaan heeft! En wij maar denken dat hij nog maagd was! Wat vinden jullie hier van? En als je meer weet, post het hier dan ook ff neer!
    xoxo Anouk (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    ik wist het al:P


    bla bla bla

    met een one-night-stand??
    hij heeft toch geen vast lief? :(:'(


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    kan er iemand effe een link geven van dat interview??

    Ik wist het niet :'(
    Ik geloofde hem toen hij zei dat hij nog maagd was! En trouwens, een jongen van 19 kan ook principes hebben hoor! :P


    Ja vind ik ook!
    Nja, ik dacht ook wel dat hij geen maagd meer was..
    Maar heel veel van die kindjes gaan dan zeggen;
    komop, hij is beroemd en 19.
    maar als je beroemd bent hoeft het ook niet te betekenen dat je het met iedereen doet enzo..
    ik ken een kerol die is 26 die heeft nog nooit GEZOEND. :O:O:O


    AAP

    Hoe oud was hij dan toen hij ontmaagd werd ?


    ok

    Bill?


    AAP

    Haha zo doodserieus zelf het ik het al 2 keer gedaan .. Bill , moesten we echt wel weten .. :P


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ja wel dat kan, die van jb zijn volgens hun nog altijd maagd en willen dat pas niet meer zijn na hun huwelijk, nu kijken of ze t vol zouden houden

    en nick heeft altijd een bijbel bij zich, die zijn zeer katoliek opgevoed, volgens hun he, k lees ook aleen maar de joepie
    Z
    ze hebben alle 3 een maagdenring om..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Oooh ;)
    HOT! :P


    007

    (...)Z
    ze hebben alle 3 een maagdenring om..


    Ik hou niet van jb. :S
    (A)(A)(A)(A)
    :P


    AAP

    (...)

    Ik hou niet van jb. :S
    (A)(A)(A)(A)
    :P

    Ik ook niet, ze hebben Ego, heb ik 20 Juni wel gemerkt ;O Maar gelukkgi kwam ik voor Avril:D


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Ik ook niet, ze hebben Ego, heb ik 20 Juni wel gemerkt ;O Maar gelukkgi kwam ik voor Avril:D


    Gheghe. x'D
    Maar iedereen vind ze knap enzo.. :S:S


    AAP

    Ik wist het niet, maar ik vond het wel raar. Bijna zeventien en 'het' nog geen één keer gedaan?

    x

    Nou ja. Wat kan je ervan vinden? ^^
    Hij is 18, misschien logisch dat hij geen maagd meer is?
    Ik vind hem daarom geen mannelijke slut ofzo ^^ als je dat weten wilt.
    En dat van tom zei dat georg maagd is..Ja duh, toen ik het hoorde had ik iets van typisch tom met zijn grapjes. ^^

    <3


    -

    halloo duuhuuh
    tuurlijk is die gast geen maagd meer
    hij is verdomme 18

    hebben jullie dan geen hersens in die grote kop van julie :D


    PoisonTrash on camera