• Bill: Tom houd nogal van geintjes uithalen met de pers, interviewers enzo. Maar persoonlijk heb ik het ook pas 2 keer gedaan...
    Dat is een stukje uit een interview met TH. De journalist vroeg of ze allemaal nog maagd waren, en of het waar was dat Georg nog maagd was. Dat Georg nog maagd was was dus een grapje van Tom in een ander interview, dat vertellen ze dus ook aan deze journalist alleen dit is weer het andwoord van Bill daar op. Hij geeft nu dus toch toe dat hij 'het' al gedaan heeft! En wij maar denken dat hij nog maagd was! Wat vinden jullie hier van? En als je meer weet, post het hier dan ook ff neer!
    xoxo Anouk (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    Bill,... is gewoon een slet x'D


    *nocomments xD *



    Wij niet dan? Wij waren die 2 (tegelijk) xD.!


    I want my bloody cheese now!^^

    Uit welk blad kwam het?
    Want in de Vanity Fair [dat interview is sowieso waar] stond, dat hij het geheim wilde houden of hij nog maagd was of niet.
    Dat terzijde, stond er ook dat hij niet van one-night stands hield, en dus 'het' alleen zou doen met iemand van wie hij écht houdt. Én in de Vanity Fair staat dat hij de laatste 3 jaar niet meer verliefd is geweest, dus dan zou het al een tijdje geleden zijn...
    Oftewel; do we believe this? No way.

    kwist al héél lang dat hij geen maagd meer was dus...OUD NIEUWS!!


    Imperfection Is Beautiful

    duahhh tuurlijk is hij geen maagd meer hij is 18 hor als hij nog maagd is dan ga ik heb mietog vinden xD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Njaa wist ik ook wel hoár x'D

    Ik bedoel .. Hij is bijna 19 ^^

    Woehoeee! Mag ik da filmpje eens zien?? Wil je het mij ff doorsture ofzeu?

    euh, dat hij al bijna 19 is, hoeft niet te betekenen dat hij geen maagd meer zou kunnen zijn :O

    wanntt
    mijn bijna 50-jaar oude leerkracht geschiedenis is ook nog maagd xD maar ja, met zo'n kop...>.<

    ok, ik zeg helemaal niet dat Bill nog maagd zou zijn fzo, kan me eiglk weinig schelen.. :')

    maar ik had zin om mn leerkracht belachelijk te maken xD

    Whuahaha ! xD
    die van Chemie bij ons ook xD. Maar die is rost [met grijs en kale plekken] én is homo xD. [no offence tegen homo's en roste mensen maar hij ziet er gewoon niet uit x'D]. Geen wonder dattie elke dag vies loopt xD


    actin' like sluts, we want cunt !

    Ik wist het niet :'(
    Ik geloofde hem toen hij zei dat hij nog maagd was! En trouwens, een jongen van 19 kan ook principes hebben hoor! :P
    Hij heeft niet gezegd dat ie maagd was, alleen dat ie vond dat dat nieland iets aanging.

    (...)


    Wij niet dan? Wij waren die 2 (tegelijk) xD.!


    x'D WHAHAHA

    Bill

    is

    een

    slet.

    SI CLARO x)

    Teeheee.

    http://nl.youtube.com/watch?v=Yzv9w9LEE-4
    je moet er eens naar kijken!!


    Let me be me...