• Ontstaan in het offtopic, topic. 8D
    Titel zegt genoeg?
    VB:
    :9~
    is op pauze gezet toen hij aan het kwijlen was. Hij keek namelijk naar de kont van zijn oma.


    Waarschuwing; je kan hier ontzettend melig van worden.

    :$ is verliefd geworden, maar dat durft hij niet te zeggen.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    :Y) heeft honger en eet daarom de kont van de allerheilige oma.


    Let's do this poo

    _O_ aanbid iedereen :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    :8
    heeft net gehoord dat zijn beste vriendin met haar beste vriend naar bed is gegaan en dat ze dus samen een kindje hebben die op haar lijkt.


    ok

    (6) Vampieren zijn bloeddorstig


    90020190

    (krul) Het was een white guy en hij had veel respect voor de zwarten, maar doordat MJ zo eng was geworden na zijn huidtransplantatie, veranderde hij gewoon zijn kapsel

    [ bericht aangepast op 30 aug 2009 - 9:40 ]


    All was well.

    (cool)

    Zo'n superlekker ding in het restaurant keek zo naar me over zijn zonnebril en toen viel ik flauw ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    :( Zag jou oma naakt


    Your make-up is terrible

    :@ is kwaad op het grote ego van (A) en (A) is dan weer kwaad omdat (puh) hem altijd moet tegenspreken en (puh) is dan weer kwaad op :Y) omdat :Y) altijd honger heeft en :Y) is dan weer kwaad op (cat) en (N) omdat hij (cat) niet mag opeten van (N) en (N) is dan weer kwaad op :X omdat hij nooit eens iets zegt en (hoera) moedigt hem nog aan ook ;o En (zip) vind dat hij zich er best nie mee bemoeit. (nerd) Vind dat een heel slim idee en (Y):P:DxD(yeah)(lol)(hoera) vinden dat (nerd) een genie is. En en en (H) is verliefd op (K) omdat ze altijd kusjes geven en (flower) vind dat ook lief omdat ja, omdat dat zo is en (dance) wilt een feesje bouwen maar :(( wilt slapen en (typing) heeft er geen problemen mee want hij zit toch op de computer en :8?

    Hij bekijkt me gewoon heel raar, omdat dit de idiootste onzin is die ik ook heb uitgekraamt :|

    Oja, :9~ kwijlt gewoon op Poepseks ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    :@ is kwaad op het grote ego van (A) en (A) is dan weer kwaad omdat (puh) hem altijd moet tegenspreken en (puh) is dan weer kwaad op :Y) omdat :Y) altijd honger heeft en :Y) is dan weer kwaad op (cat) en (N) omdat hij (cat) niet mag opeten van (N) en (N) is dan weer kwaad op :X omdat hij nooit eens iets zegt en (hoera) moedigt hem nog aan ook ;o En (zip) vind dat hij zich er best nie mee bemoeit. (nerd) Vind dat een heel slim idee en (Y):P:DxD(yeah)(lol)(hoera) vinden dat (nerd) een genie is. En en en (H) is verliefd op (K) omdat ze altijd kusjes geven en (flower) vind dat ook lief omdat ja, omdat dat zo is en (dance) wilt een feesje bouwen maar :(( wilt slapen en (typing) heeft er geen problemen mee want hij zit toch op de computer en :8?

    Hij bekijkt me gewoon heel raar, omdat dit de idiootste onzin is die ik ook heb uitgekraamt :|

    Oja, :9~ kwijlt gewoon op Poepseks ;D

    JIJ BENT GENIAAAL _O_

    Geniaal? Ben ik altijd al geweest (A)
    En om lékker on Topic te zijn?
    :9~ is nog altijd aan het kwijlen ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    :( Wilt ja kunnen zeggen, maar het nee schudden is ondertussen een tic geworden...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    :$ heeft te veel make-up op gedaan


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (yeah): 'kijk wat een groot bakkes ik heb'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (dance): 'kijk ik ben een schooier en men handjes zijn leeg dus gooi er maar wat geld in'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.