• Hallo (:

    Ik wil heel graag een gepersonaliseerd hoesje voor mijn mobiel, maar mijn artsy skills zijn eh, niet zo bijzonder. Ik ben dus op zoek naar iemand die voor mij op hoge resolutie een plaatje wilt bewerken die ik kan gebruiken voor en hoesje. Dit zijn de dingen die ik graag hoop te zien:
    - Hoge resolutie, hij word geprint
    - Rechtopstaand, mobielvormig als het ware
    - Een achtergrond het liefst in kleur, maar zwart/wit is ook oké
    - Ik word blij van het teken |-/ in de tekst.
    - Uiterlijk 30 november

    Voorbeelden:



    Wat voor teksten wil ik er op? Een van deze:
    - It's our hearts that make the beat
    - Don't break character
    - Silent in the trees
    - I'm a kitchen sink

    Voor de achtergrond wil ik graag zoiets als hierboven, een mooie foto van bijv. natuur, een stad of Twenty One Pilots zelf. Als jullie graag iets specifieker willen weten welke mogen jullie dat altijd aangeven!

    Om jullie wat te motiveren beloon ik de mooiste 'cover' met 9 credits ^^

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 22:15 ]

    Ik wil wel wat proberen. Ik heb het wel druk dus het kan even duren


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Dat zou super zijn! c: Ik moet het alleen wel uiterlijk 30 november hebben, anders kan mijn stiefmoeder het niet meer kopen :/

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 22:04 ]

    MT. Ik kan je er verder niet mee helpen, maar ik houd het topic wel even in de gaten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.








    Ze kunnen allemaal nog aangepast worden en als je ze leuk vindt, zoek ik verder (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MT, staat er bij de printer wat voor resolutie ze eisen? Like 3000 x 2000 ofzo of meer?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 21:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hierboven mij.

    Ja mijn programma kan bepaalde resoluties niet aan namelijk


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Nomophobe schreef:
    MT, staat er bij de printer wat voor resolutie ze eisen? Like 3000 x 2000 ofzo of meer?


    Ik heb even gevraagd, maar het liefste boven de 1000 x 1800.



    Frodo schreef:








    Ze kunnen allemaal nog aangepast worden en als je ze leuk vindt, zoek ik verder (:


    Dit ziet er echt heel erg vet uit (: De eerste is prachtig, maar ik heb het liefste iets meer kleur/vulling ^^

    Welke mobiel heb je? Ivm de plek van de camera enzo. Anders valt er misschien iets weg.

    Ik heb een Samsung Galaxy S4 Mini (:

    Ik ga iets proberen ^^


    obsessive rage

    BriBry schreef:
    (...)

    Dit ziet er echt heel erg vet uit (: De eerste is prachtig, maar ik heb het liefste iets meer kleur/vulling ^^


    is 1000 x 1800 ook de verhouding die ze eisen (: ik ga even zoeken naar mooie plaatjes ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Nomophobe schreef:
    (...)

    is 1000 x 1800 ook de verhouding die ze eisen (: ik ga even zoeken naar mooie plaatjes ^^


    Volgens de site eisen ze 750x1275 pixels, maar mijn stiefmoeder raadde aan om hem ietsje groter te doen dan dat.

    Zo?







    Ik weet totaal niet in welke richting je iets zoekt haha, dus ik doe maar wat :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Zo?







    Ik weet totaal niet in welke richting je iets zoekt haha, dus ik doe maar wat :')


    Die middelste is echt mooi!
    Het is zo lastig om uit te leggen wat je in je hoofd hebt :'D Ik zal nog even wat voorbeelden in de beginpost zetten tho.

    BriBry schreef:
    (...)

    Die middelste is echt mooi!
    Het is zo lastig om uit te leggen wat je in je hoofd hebt :'D Ik zal nog even wat voorbeelden in de beginpost zetten tho.


    Hmm meer het plantige/natuurlijke dus (: ik ga morgen verder zoeken!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien