• Haai haai
    Zoals sommige onder jullie misschien al wisten ga ik een nieuwe Quiz beginnen. Maar *Hoe origineel* ik heb nog rolletjes nodig. Hier eerst een voorproefje van de Quiz en het word een GUSTAV lovestory ;)

    Dit gaat over een meidengroepje die door iedereen gevreest is op school inclusief door de jongens van Tokio Hotel. Stiekem is 1 van de meisjes toch verliefd op 1 van de jongens en het is wederzijds. Natuurlijk mogen de andere meiden dat niet weten want anders smijten ze haar buiten. En dat wil ze niet. De meisjes komen stillaan achter de waarheid en beginnen het meisje aan de tand te voelen. Uiteindelijk biecht ze alles op en smijten ze haar uit het groepje. Het meisje is kapot van verdriet als ook nog blijkt dat diegene waar zij al smoor op was toch een vriendin heeft gevonden. Zal ze ooit het geluk vinden?

    En hier dan de rollen!



    *5 andere vriendinnen :
    -BEZET [Maya]
    -BEZET [Iris]

    Dit moet ik van je weten :

    *Rol :
    *Naam :
    *Leeftyd :
    *Karakter :
    *Likes :
    *Hates :
    *Muziek :
    *Plaatje :
    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :[/blue]

    Veel geluk!

    xxxx(H)


    IEDEREENHAPPY

    ANNELIES HEEFT ALLE ROLLEN! (yeah)

    NU NOG EENTITEL Xp

    vriendin Tom

    *Rol : Vriendin Tom

    *Naam : Siham

    *Leeftyd : 18

    *Karakter : Bitchhy,lief,behulpzaam,humoristisch&hard to get

    *Likes : Tokio Hotel&shoppen

    *Hates : Huppelkutjes&chocola

    *Muziek : Tokio Hotel&andere rockbandjes

    *Plaatje : http://i252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/more%20scene%20girls/scenehair12.jpg

    *Tekstje voor onder de voorstelling : Haay,ik ben Siham en ben 18 jaar oud.Ik vind het echt super om 18 te zijn,eindelijk niet meer afhankelijk van je ouders.Ik ben soms nogal bitchy tegen mensen die het verdienen,en kan dan ook wel eens een klap uitdelen.De meeste jongens weten ook wel dat ik hard to get ben,dus ze doen er alles voor om me voor zich te winnen,maar dat lukt dus niet.Maar over het algemeen ben ik een lief en behulpzaam persoon die te vertrouwen is.Oh ja voor ik het vergeet,ik hou mega veel van Tokio Hotel&shoppen,maar chocola en huppelkutjes haat ik,dus als je me wilt versieren onthoud dit: NEEM NOOIT CHOCOLADE MEE!.Oh scheisse mijn moeder roept.dus tschüs..


    Lalalalalalalala.

    damHoofdrol + latere vriendin Gustav


    *He's the one.

    *Bf Hoofdrol :

    Vul de dingen in!

    Vriendin Georg


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    *Rol: Eerste vriendin Gustav (A)(H)
    *Naam: Marloes
    *Leeftyd: 17
    *Karakter: Kan in het begin best verlegen zijn, maar als ze je eenmaal vertrouwt schaamt ze zich voor niets. Marloes houdt van gek doen, eigenlijk altijd wel in voor een geintje tenzij ze zich zo vreselijk kut voelt. Op dat moment kan haar nog weinig schelen en zou ze zichzelf het liefst doodwensen. Maar ze heeft aan een goede vriendin belooft dat ze nooit zelfmoord zal plegen, daar houdt ze zich ook aan.
    *Likes: Muziek, Vrienden, Lachen, Verhalen schrijven en katten.
    *Hates: Heel veel soorten mensen Zoals: Huppelkutjes, mensen met altijd een bigsmile, Zeurkinderen, Mensen die je neit accepteren zoals je bent.
    *Muziek: PopRock / PunkRock O.A.Simple Plan, Avril Lavigne, Paramore, The Veronicas, Kelly Clarkson, Secondhand Seranade en 3 Doors Down.
    *Plaatje: http://i5.photobucket.com/albums/y197/TearStainedEyez8/sdfd.jpg
    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!]: Heey, Ik ben Marloes. Ik ben redelijk vaak melig en hou van gekke bekken trekken xD. Meestal lach ik me dood in winkels (vraag me niet waarom xD). Maar ik kan heus wel serieus zijn, mijn verhalen gaan ook niet over 'normale' dingen. De meeste mensen die ze hebben gelezen vinden ze heftig en ze snappen niet hoe ik erbij kom.


    Sweet dreams will come true.

    MENSEN!
    Als jullie de dingen niet invullen en er komt een ander pak ik die andere hea!

    vriendin Tom


    *Rol :

    *Naam :

    *Leeftyd :

    *Karakter :

    *Likes :

    *Hates :

    *Muziek :

    *Plaatje :

    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :

    damHoofdrol + latere vriendin Gustav


    *Rol :

    *Naam :

    *Leeftyd :

    *Karakter :

    *Likes :

    *Hates :

    *Muziek :

    *Plaatje :

    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :

    *Bf Hoofdrol :


    *Rol :

    *Naam :

    *Leeftyd :

    *Karakter :

    *Likes :

    *Hates :

    *Muziek :

    *Plaatje :

    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :

    Vriendin Georg


    *Rol :

    *Naam :

    *Leeftyd :

    *Karakter :

    *Likes :

    *Hates :

    *Muziek :

    *Plaatje :

    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :

    Eerste vriendin Gustav :D


    *Rol :

    *Naam :

    *Leeftyd :

    *Karakter :

    *Likes :

    *Hates :

    *Muziek :

    *Plaatje :

    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :

    *Rol : Vriendin Tom

    *Naam : Pearl

    *Leeftyd : 17

    *Karakter : aardig,ego,soms een bitch

    *Likes : tom(H),shoppen,uitgaan

    *Hates : bimbo's die aan tom zitten *rolleyes*

    *Muziek : r&b..en tokio hotel

    *Plaatje : http://www.what-is-your-dream.com/products/b_supermodel.jpg

    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] :

    haii ik ben dus Pearl het vriendinnetje van tom! ja inderdaad tom kaulitz,nu hoef je niet te denken oh gott zeur niet zo hij dumpt je toch want nee! ik ben voor altijd van tom noujah,ik ben 17 jaar ;)



    Xxx Derya <333

    *Rol : Hoofdrol + latere vriendin Gustav

    *Naam : Charissa

    *Leeftyd : 17

    *Karakter : Ego, Lief, koppig, hyper actief, ochtendhumeur, bitchy als het moet

    *Likes : Chocolade, friends, Muziek (chris brown), uitgaan, dansen en zingen

    *Hates : Players, Bitches, sletten, spinnen en andere insecten, donder en bliksem.

    *Muziek : R&B, Rap en pop, Favo artiesten: Chris Brown, Lil-Wayne en Ciara

    *Plaatje : http://urbanupdater.files.wordpress.com/2008/04/rachel-bilson048.jpg

    *Tekstje voor onder de voorstelling [IK MAAK HET NIET ZELF DUS JE MOET HET WEL MAKEN ANDERS KOM JE ER GEWOON NIET IN!] : hay ik ben charissa, een meisje van 17 jaar. Hou van mijn vrienden en dansen, zit me niet in de weg want ik bijt xD. LOve me Or Hate me,!! Don't fuck with me because I Fuck back. Ik ben niemand anders dan mezelf en als je er problemen mee hebt dan kan je maar beter oprotten.. Cia Biatches Char.<3


    *He's the one.

    Rol : Vriendin Georg.
    Naam : Romy
    Leeftyd : 17
    Karakter : 'Feestbeest'
    Likes : Georg, drank & uitgaan
    Hates : Huppelkutten
    Muziek : Tokio Hotel, Panic At The Disco
    Plaatje : http://unlimited.pictiger.com/albums/16888/14223659/
    Tekstje voor onder de voorstelling:
    Halloa, Ik ben Romy en ik ben 17 jaartjes oud. Ik hou van uitgaan en me vriendje.Ik zal niet bij me in de buurt komen als ik chagereinig ben (hoe schrijf je dat) want ik bijt ^^. Hihi ik zal even vertellen wie me vriendje is. Ik heb met Georg. Nee ik maak geen grapje ik heb met Georg van Tokio Hotel. Ik hou van hem, en kan hem voor geen goud missen. Maar goed. Ik moet weer gaan want me bad loopt vol. Hihi.
    Loveyou.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.