• Ik zat dus rustig op msn wordt ik lastig gevallen door een vriend van mijn ex. Zegt hij dat mijn ex in mijn klas komt. Nou ja.. dat vind ik nog niet zo een probleem. Komt mijn ex zijn vriendin op die msn en begint ze me als een kleuter dus minderwaardig te stellen maar dat boeit me geen reet. Nou ja.. zegt ze ik spreek je zo nog wel.. word ik gebeld neem ik op hoor je.. hee vieze pijp slet en alles.. ik vind het zo vaag.. alsof hij het leuk vind mijn leven te vergallen.. maar ik krijg hem nog wel.. (evil plan (duivel))

    trouwens om dit ding nuttig te houden.. wie heeft hier ook last van/last van gehad.??

    Xx

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 16:21 ]


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ben wel eens gestalked door mijn ex, die bleef maar bellen/smsjes/emails/berichten sturen =S


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    gezellig ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Nou, niet zo, maar er zat vroeger wel een groep van vijf meiden achter mij aan, die allemaal 1 tot 4 jaar ouder waren dan mij. Heel eng, ik durfde niet meer naar buiten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nog niet gehad, nee.


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is ook kinderachtig. Id blijkbaar jaloers op je, of bang dat je je ex weer leuk gaat vinden ofzo :8

    en nee heb dat nooit meegemaakt ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Een vriendin en ik hadden vette lol en als hij tegen me begint dan hebben we een goed plannetje :D


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Vriendin van me heeft dat meegemaakt
    Ik vind dat gedrag echt gewoon een uiting van domheid


    Why don't you break my heart