• Drop hier de leukste winkels in Utrecht, want ik ga er zaterdag shoppen en heb geen idee waar alle leuke winkeltjes zitten en wat voor winkels er zijn^^

    <3


    Music is the new sex

    Ik denk dat de New Yorker er vast wel zal zitten, en de SIX {sieraden winkel} ook wel. (: Dat vind ik hele leuke winkels, en natuurlijk ook de H&M.

    NETJES =D Heel klein winkeltje, bijna onvindbaar. Moet je goed zoeken, want ze hebben echt leuke dingen.


    Your make-up is terrible

    Oh, en bij het station is een groot winkelcentrum, eraan vast. Hebben ze leuke winkels ^^


    Your make-up is terrible

    Ik woon in België dus weet er geen :X


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb geen idee of hij er zit, maar als hij er zit, de Tally Weijl is een hele leuke winkel :3 anders zit er vast wel een New Yorker, een SIX, H&M, Lady Sting en als je voor schoenen wil kijken een Sneakers? :3


    Destroy what destroys you.

    Assassin schreef:
    Oh, en bij het station is een groot winkelcentrum, eraan vast. Hebben ze leuke winkels ^^

    Hoog Catharijne, ja. Daar kun je wel goed shoppen ^^


    Bored.

    volgens mij heb je daar ook een Vans winkel


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Assassin schreef:
    NETJES =D Heel klein winkeltje, bijna onvindbaar. Moet je goed zoeken, want ze hebben echt leuke dingen.

    Hmm, nikki is me dus voor. Maar ze kent netjes door mij hoor! xD
    Anyway, als je totaal niks hebt met alternatief en gothic enzo, moet je daar niet wezen ;)

    de Vans winkel :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    xMelodic schreef:
    Ik woon in België dus weet er geen :X


    everybody needs a song.

    Ik woon daar 5 km vandaanen inderdaad de VANS-shop is leuk =]

    Assassin schreef:
    NETJES =D Heel klein winkeltje, bijna onvindbaar. Moet je goed zoeken, want ze hebben echt leuke dingen.

    Bladieblaa... daar wil ik dus naartoe ><


    No growth of the heart is ever a waste