• hoe vraag je aan je ouders of je een piercing mag?:(
    ik heb goeie argumenten nodig zodat ik een piercing zou mogen, ik heb redenen nodig en een hele goeie opbouw van het gesprek,, zodat ze zeker ja zeggen :(
    ik wil zooooo graag een lippiercing :(
    xxx

    ^^

    Als je je rapport krijgt^^
    met een paar goede cijfers
    net zolang doorzeuren tot je het krijgt:D
    Succes gegarrandeerd:P(A)


    spreekt ui ervaring(A)


    hou je mond joh =')

    mssn voor je verjaardag vrage, of bij elke gelegenheid waarbij je iets krijgt...


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Oww bij mij was dat makkelijk ik ging zeuren voor een navelpiercing k zou hem eigenlijk dit jaar krijgen maar ik heb hem 3 jaar als het niet meer is xD.

    gewoon blijven zeuren komt het wel goed.
    en mijn tragus piercing kreeg ik voor mijn verjaardag dus zoiets

    suc66


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Rustig blijven en niet gaan schreeuwen. Dat iig.

    Volgens Tom het vragen met een heel schattig gezichtje en zeggen dat je het echt wil. En anders zeggen dat het 'mijn lichaam' is (a)


    Let the Night embrace you

    Volgens Tom het vragen met een heel schattig gezichtje en zeggen dat je het echt wil. En anders zeggen dat het 'mijn lichaam' is (a)


    O.o dies egt goed x3

    ik seik gewoon net so lang door x3
    of ga eerst naar myn ma segt sij nee dan naar myn pa segt die ja dan weer naar myn ma en roepe ´´VAN PAPA MAG IK HET WEHEEELLL´´ x3 en dan is se al snel om


    We can only learn to love by loving.

    Gewoon zeggen dat je het perfecte koppie whatever voor een piercing hebt en dat hij gaat glinsteren bij je ogen. Whatever ik zou gewoon een hoop shit zeggen.

    Gewoon wachten tot je 16 bent, als je het dan nog wilt ben je er wel zeker van. En dan zet je hem gewoon, care.

    hoe vraag je aan je ouders of je een piercing mag?:(
    ik heb goeie argumenten nodig zodat ik een piercing zou mogen, ik heb redenen nodig en een hele goeie opbouw van het gesprek,, zodat ze zeker ja zeggen :(
    ik wil zooooo graag een lippiercing :(
    xxx

    Ik zeur al jaren en krijg hem waarschijnlijk op mijn 13de of bijna 13de