• Ik voel me schuldig. Héél schuldig.

    Want, ik heb een bf. Die ik heb leren kennen via internet. Ze zit ook op Quizlet en al van dat soort gedoe, maar.. -slikt- ik kom er nu pas achter dat ze niet de vriendin is, die ik wil. Met andere woorden, ik mag haar niet.

    Maar, ik durf het haar niet te zeggen. Ik negeer haar al een tijdje, maar zij komt steeds terug met pakken mails. En dat wil ik niet. En nu voel ik me schuldig. Want mijn echte bf, die mag haar ook niet echt.. Omdat ze niet ons type is van vriendin. En sjeesz, ik kan er niet meer tegen. ._.

    Ik loop er al maanden lang mee rond, en haat het gevoel. ö


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk dat je het beter kan zeggen. Want haar zo aan het lijntje houden is ook niet eerlijk.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Hoe kan iemand die niet je type vriendin is je bff worden?
    Als ik jou was zou ik het gewoon zeggen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    gewoon zeggen ;)

    SleepingSun schreef:
    Hoe kan iemand die niet je type vriendin is je bff worden?
    Als ik jou was zou ik het gewoon zeggen


    In het begin was ze anders. ;$
    Ze was, leuker en gezelliger. Maar nu is ze.. tjah, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. ;x

    Ik ben nu echt wel bang om haar te kwetsen. Want, ik vind het zielig om zoiets te doen via mail, msn, sms, of dergelijke. Want wij wonen nog al ver van elkaar af. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ik denk dat je het gewoon moet zeggen. Dan voel je je vast beter als je het eenmaal hebt gezegd en het is ook niet eerlijk voor haar als je het haar niet zegt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kan ze.. dit dan niet lezen?


    I live for the applause, you will die for it.

    Carnage schreef:
    Kan ze.. dit dan niet lezen?

    Ze zit nooit op het forum en is niet online.


    You'll never dream alone. <3

    dat is klote voor je.. misschien kan je proberen, om rustig met haar te praten. bedenk voor jezelf de dingen die je niet zo leuk vindt aan haar, en waarom je die niet leuk vindt. zij vindt jou blijkbaar wel heel aardig, dus bedenk even waar het probleem ligt voor jou. : ) als je dat weet, kan je proberen rustig met haar te praten. negeren is voor haar ook niet leuk. ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat ook. alhoewel, zij is niet mijn bf maar gewoon een vriendin. Iedere keer smst of belt ze me om te vragen of ik langs kom, maar ik durf geen nee te zeggen omdat ik bang ben dat ik haar kwets. Ze is ook een jaar jonger dan mij (wat mij eigelijk niet zo uitmaakt) maar ze heeft het karakter van een klein kind.. Het is echt vervelend. Maar misschien moet je het gewoon tegen haar zeggen...
    Ik denk dat dat de beste oplossing is. (Dat moet ik eigelijk ook doen :X)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    cherrycream schreef:
    Ik denk dat je het beter kan zeggen. Want haar zo aan het lijntje houden is ook niet eerlijk.


    None but ourselves can free our minds.

    RainxBow schreef:
    Ik weet wat je bedoelt. Ik heb dat ook. alhoewel, zij is niet mijn bf maar gewoon een vriendin. Iedere keer smst of belt ze me om te vragen of ik langs kom, maar ik durf geen nee te zeggen omdat ik bang ben dat ik haar kwets. Ze is ook een jaar jonger dan mij (wat mij eigelijk niet zo uitmaakt) maar ze heeft het karakter van een klein kind.. Het is echt vervelend. Maar misschien moet je het gewoon tegen haar zeggen...
    Ik denk dat dat de beste oplossing is. (Dat moet ik eigelijk ook doen :X)


    Bij mij is ze juist een jaartje ouder. =S
    En ik wil haar niet kwetsen, want altijd komt ze dan met die berichten tevoorschijn dat ze me abnormaal graag mag en dat ik haar alles ben en dat ze zou janken als we ruzie zouden hebben. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Don't get it.
    Ze is je bf maar je mag d'r niet. o-o

    Bij mij is ze juist een jaartje ouder. =S
    En ik wil haar niet kwetsen, want altijd komt ze dan met die berichten tevoorschijn dat ze me abnormaal graag mag en dat ik haar alles ben en dat ze zou janken als we ruzie zouden hebben. ;x


    Dat maakt alles moeilijker ja. en als je nou eens iets zegt over haar gedrag ofzo. Ik weet niet precies wat je niet leuk aan haar vind, maar anders zeg je daar gewoon iets over. Ik weet niet precies hoe ik dit moet zeggen, maar misschien dat je iets moet zeggen over haar gedrag.. Dat je vind dat ze zich anders moet gedrage ofzo. Sorry ik weet niet zo goed hoe ik dit moet uitleggen...


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    cherrycream schreef:
    Ik denk dat je het beter kan zeggen. Want haar zo aan het lijntje houden is ook niet eerlijk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat heb ik ook :\
    En serieus, ik weet echt niet wat ik moet doen!


    ok